Vineyard

Asta mi-a inspirat machiajul de azi. :))De care apropos sunt mandra. Nu ca tehnica. Ca e cah.. Nici macar nu e ff bine executat, daaaar mi se pare ca ma prinde extra super. De aici si pozele multe cu tot fataul meu!!Daca nu va place...treceti peste sau vedeti ca e in dreapta sus un butonel cu un X pe el. Dati pe ala si scapati de cosmar:))

Si dap, e tot chinezica, my beloved:D:DClar pana duminica numai pe ea o folosesc. Puteti considera asta chinezica week:)))













Aaaa si precizare. Verdele asta a fost singura culoare de pana acum care nu a constituit a pain in the butt to work with. Se aplica super, are consistenta cum trebuie. Celelalte farduri nuuuu. M-am rugat de ele zilele astea sa se ia pe pensula, se se blenduiasca sa alea alea!!

La voi nu stiu cum e, dar aici e o zapada cum n-am avut nici de Craciun. Lesin de nervi!!!Nu pot scoate picea afara ca e troienit tot drumul. Bine...pana azi a fost si foarte frig, dar acum e chiar placut. Oh well...

Revin mai incolo cu o postare. Una de tipul ala de care n-am mai facut de secole. Nu stiti de care??Stay tunned:))

Share:

4 comentarii

  1. imi place!!ador farduri lucioase.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. e colorat!!Imi place!!!
    Si la mine ninge mai ceva ca la Craciun:|parca vin sarbaotrile de iarna si nu 1 martie:|

    RăspundețiȘtergere
  3. ce creion/tus e cel kaki/olive? arata fardurile astea intr-un mare fel...eu nu folosesc decat farduri sidefate, si astea arata demential!

    RăspundețiȘtergere
  4. Modniza, Irynuk, multumesc frumos:)

    Camelcutza, creion/tus kaki/olive, te referi la cel de pe lower lashline??Daca da, este acelasi fard folosit si pe pleoapa, din trusulica. Daca spui de tus, eyeliner...numai ca ala e bronze maroniu, este Stilla smudge pot bronze.
    Si mie imi plac fardurile sidefate, dar parca astea sunt prea din cale afara:))Imi amintesc de vremurile Ruby Rose big time:))

    RăspundețiȘtergere