miercuri, 2 februarie 2011

Blog Award


Ancutza Mi-a oferit un blog award. Ii foarte multumesc ca inca mai da ceva spre blogul meu avand in vedere cat de neserioasa sunt la onorat tag-uri si award-uri. Regula spune ca trebuie sa zicem 7 chestii despre noi si sa dam mai departe ....Eu zic dar nu dau mai departe nominal. Considerati toate fetele din blogroll ca ati fost premiate. Chiar nu ma pot hotari doar la cateva.

So. 7 chestii despre mine:
1.I love to cook. Ma relaxeaza la culme. Daca e cineva sa spele vasele dupa e si mai bine:P
2.Pe vremuri daca aveam timp si bani scapam de nervi si tensiune mergand la shopping. Acum scap de nervi si tensiune frecand cazi, gresie, blat din bucatarie, podele, aranjand dulapuri. Dap, imi descarc energiile negative facand curat. How desperate houswife is that??
3.Am o colectie prea mare de bijuterii din care port foarte putine si din care sincer imi plac si mai putine. Gotta update that!
4. Am avut parul foaaaarte lung o gramada de timp. Acum doi ani m-am tuns scurt, m-am simtit minunat asa, apoi m-am gandit sa il las sa creasca iar. I am in the process. Parca vad ca ajunge lung, nu ma mai reprezinta si ma tund iar scurt:))
5. Implinesc 24 de ani, sunt maritata de 3 ani si am bebelina de 4 luni si un pic. Unii spun ca sunt nebuna, mie mi se pare ca am facut niste alegeri foarte ok. I am happy with my family!!
6. Sunt o cititoare avida. Since forever. Dupa ce am invatat sa citesc m-am apucat sa devorez biblioteca familie. Sistematic. Noroc ca am o familie de amatori de literatura si cateva mii de carti in dotare...Nu ma simt om daca nu citesc macar cateva pagini seara..sau dimineata. Si da, pot sa citesc cam in orice conditii, dar desigur prefer linistea.
7.Sunt cam fraiera. Sau pardon..am fost:))Pun la inima cam tot si daca ma enerveaza sau supara cineva apropiat e probabil sa ma pun pe bazait. Very mature of me!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu