duminică, 20 februarie 2011

Weekend-ul asta

-Am gatit la greu si am mancat chiar mai mult decat am gatit
-Am "povestit" despre oje, farduri, toale si accesorii cu vara-mea. E asa placut sa te "intretii" cu cineva care iti impartaseste obsesiile:))
-Am stat treaza pana la 2-3 dimineata 3 nopti la rand...Record mondial in ultimul an, for sure!!
-Am baut vin rosu dupa foaaaarte mult timp
-Am apreciat la adevarata valoare gratarul generos prestat de cei doi soti din dotare (al meu si al vara-mii). Nota 10 cu felicitari:))
-M-am convins ca fii-mea are pareri schimbatoare despre mancare. Acum e de bine, acum nu mai e. Cert este ca ingurgiteaza cu drag si spor supe pasate din diverse legume si banane cu mar. Victorie!!
-Am sarit in sus si in jos de bucurie ca mi-a ajuns coletul Cosmetic Plant!!Sa explic....am comandat niste produse si cei de la Cosmetic Plant au fost foooooooaaarte draguti si generosi si au plusat cu multe alte bunatati. Problema e CA COletul:)) a ajuns in Bucuresti, dar eu dupa cum stiti nu sunt acolo si probabil o sa mai dureze vreo saptamana pana pun mana pe produse!!Ahhhhh...
-Am rememorat "amintiri din tinerete"...Omg, I really do feel old!!!That's bad!!!
-Mi-am propus niste chestii si am facut planul de bataie...In weekend mereu ma apuca "ganditul":))
-Am fost absolut enervata ca iar s-a pus pe nins. Zdravan. Drept pt care am anulat drumul pe care trebuia sa il facem cu picea la Bucuresti pentru cateva zile...C'est la vie!!Chiar aveam destule lucruri de rezolvat!!:(

Ma intorc cu forte proaspete si postari numeroase, dar a fost o saptamana al naibii de agitata!!

Un comentariu:

  1. Si pe aici s-a pus pe nins... Ma bucur ca ai avut o duminica frumoasa.Pupici!

    RăspundețiȘtergere