Your eyes are like fire:P

Si eu, la fel ca multe alte beauty bloggers si de fapt ca multe alte femei mi-am jurat ca n-o sa imi mai cumpar "stifturi" in materie de cosmetice. Aham. Sigur!Ca mai bine pun banuti deoparte si decat sa imi iau prostioare ieftine mai bine cumpar ceva mai de Doamne ajuta!Ceea ce in principiu e corect, just si laudabil. Sa o vad eu pe fata aia care nu si-a luat macar uneori o oja "de la metrou" sau o paletica de 5lei. La propriu de 5 lei. Ete mie nu imi e rusine, numai ca uneori ma gandescca deh, am destule si decat sa imi cumpar tone de ieftineturi mai bine...Dar sa lasam asta!!Intotdeauna am avut si folosit chestii de genul. Si sunt mandra de asta.

Azi mi-am amintit de o trusa simpatica luata cu 7 lei:))de la un magazin cu chinezisme. Nu am putut sa ii rezist. Avea niste culori superbe si metalice la greu. Ei bine, am cumparart-o prin aprilie, mai anul trecut, am swatchuit culorile, mi s-au parut tari si m-am gandit ca nu o sa fac eforturi. Cred ca m-am machiat o data cu ea. Si bye. Am bagat-o pe la fundul; "lazii de scule":)))si acolo a stat. Pana in weekend cand a venit vara-mea si mi-am amintit ca ea e mare amatoare de mov electric(nu ca eu n-as fi) iar trusa aia ma atrasese exact cu o astfel de nuanta.Am scos-o la inaintare si si vara-mea si-a tras un machiaj rapid cu ea, conjurandu-ma ca daca mai gasesc una sa ii iau si ei.

Asa m-am decis sa scot paleta de la naftalina. Si azi am prestat acest machiaj. Care imi place. Si saptamana asta probabil o sa mai vedeti machiaje facute cu "chinezica":))Promit ca la machiajele urmatoare o sa va si pozez "impricinata", sa va dati seama in ce "liga" ma invart:P

Frate cat am batut campii pt un caca maca de machiaj...Well uite, gata, pun pozele si ma duc la nani. Ne citim curand:*:







Share:

9 comentarii

  1. frumooooos! eu am niste glitter cu 1 leu :)), am luat cred tot ce avea tanti, m-o fi crezut nebuna :P!

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, tocmai astazi mi-am luat 2 gloss-uri la 10 lei bucata :)):D Dar sunt f marfa, deci sunt multumita de captura:))

    Lovely look:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ha ha ha ha ce șoadă ești, mă omori cu cuvintele și expresiile tale super funny=))
    cât despre machiaj... I like.

    RăspundețiȘtergere
  4. Koko dear, la 10 lei bucata pe gloss sunt scumpe:)))Just joking of course:P:P
    Igua:)SOAAAAAADAAAA!!Traiasca sighiuuuuu!!!:P:PDap, am un stil cam zapacit, recunosc, dar n-am ce face, asa sunt si in realitate. Chiar si cand bocesc zic cate una de rade restul lumii.

    Ma bucur ca va place machiajul. Si mie mi-a placut, dar parca asta de azi imi place si mai mult:))Va arat mintenas:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful!Nus cum gasiti voi minuni din astea ieftine ca si mie imi plac fardurile colorate si mereu le nimeresc aiurea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Irris, minunile astea eftine le gasesti unde nici cu gandul nu gandesti:))Stai calma cate prostii n-am nimerit si eu. Dupa cum ziceam si asta e f proasta calitativ, dar m-am incapatanat eu sa o fac sa functioneze:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Machiajul imi place, dar ceea ce m-a dat pe spate e poza full face! Arati absolut superb!!! Te prind nuantele astea inflacarate, oranjurile si coralul de nu-i adevarat! Ce iti face buburuza?

    RăspundețiȘtergere
  8. Thank u Moony. Buburuza face bine. Papa (de rupe), doarme si se joaca:))Rade, se agita..d-astea d-ale ei:P

    RăspundețiȘtergere