Wishing for..

Eu am mereu ditamai wishlistul..De toale, parfumuri, accesorii si firesteeeee to nobody's surprise:cosmeticale de toate felurile si culorile si....Dap. Si asa ca ma gandeam sa va povestesc si voua asa cate o bucatica pe care mi se pune pata. Plus ca eu stiu, poate vede vreun om binevoitor "bucatelele mele de lista" si ma trezesc cu cadouri generoase la usa:)) Dream ooooon!!!

Cred ca pana azi am trait pe o insula pustie, rupta de lume pentru ca si deoarece desi ma uit la tutoriale si alte cele pe youtube, desi citesc beauty blogs zilnic, habar nu aveam ca exista Paleta 120 editia 3. Mai bine ca n-am stiut pana azi pentru ca acum O VREAAAAAU. E dulcica, cu nuante potolite si cu minunate posibilitati pentru soft neutrals, pentru smokey eyes...pentru. Ahhhhh, add it to my neverending lists of cravings...Nu e gigea mai maaaaaaai???O are cineva??Daca da sa imi spuna si mie cum e , daca e asa gigea mai mai si in real life..ce mai..puteti sa ma ofticati:))Teoretic incerc sa ma conving ca nu am nevoie de mai multe farduri (si chiar nu am...), dar la naiba cu teoria!!!






Kisses and dreams of fardulete!!

Share:

11 comentarii

  1. OMG!!! Prima data aud de asa ceva :O....e faina rau..O VREAU@! O VREAU! OVREAU! :d....oare de ce nu vine Craciunul mai repede :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Unika ma simt mai bine acum..Deci nu sunt singura care nu stia!!!I feel soooo much better..Putem sa o cerem de ziua femeii sau de ziua copilului saaau...nu stiu!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. of, exact cand ma hotarasem sa nu mai cumpar nimic imi arati paluetuta asta ?:) clar, trebuie sa o primesc de la cineva :)))!

    RăspundețiȘtergere
  4. Claudia uite..putem sa facem un club al celor care nu stiam de paleta asta si o vreeeeeeeeeeeeem:PMa scuzati ca va fac sa salivati. Si la mine exista alti vinovati:))

    RăspundețiȘtergere
  5. vai, e superba trusa! si eu o vreauuuuu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Seems I created a leeming:))Camy stai la rand:PFetelor eu zic asa...punem mana de la mana, luam o trusa si o facem posta de la una la alta!!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. http://kittys-treasurybox.blogspot.com/2011/01/twist-calm-passion-120-colours-palette.html

    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Igua OH MY GOD cat de bata sunt!1Nu pot sa cred!!GOD it's the same trusa luata de tine...=))Si culmeas ca m-am uitat pofticios "si la aia" fara sa realizez ca e aceeasi!!=))Am o scuza, dorm putin. Moare neuronul:))

    RăspundețiȘtergere
  10. arata frumos trusica un mix bun intre 120 si 88...

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa mi se pare si mie..Hmmm Cand vine Mos Craciun??:))

    RăspundețiȘtergere