marți, 8 februarie 2011

Crema contur ochi Cosmetic Plant

Next review. Minunata si mult dorita Crema pentru conturul ochilor cu Q10 si ceai verde de la Cosmetic Plant. :D:DDespre ea ati mai citit si la alte bloggertitze, dar vin si eu cu o parere ca nah, poate voi vreti sa va informati din mai multe surse, precum jurnalistii:))

Eu cu cremele de ochi sunt abia initiata. Eh well, am folosit inca vreo doua pana acum si nimic nu m-a impresionat. Nu am probleme majore. In ciuda noptilor nedormite cearcanele imi sunt inca in limite rezonabile, liniute fine sunt cateva ca la tot omul. Mi se umfla uneori ochii in cap de oboseala si prea mult stat la calculator. Asta ca sa stiti cu ce materila operez.

Crema asta are o textura care imi place fff mult. E usoara, nu simti ca iti ramane zona din jurul ochilor "intoxicata", dar nu e nici "apa chioara" ca Biotenul de exemplu. Poate la altele a functionat, dar pe mine ma scotea din sarite textura de "lapte" a cremei de ochi Bioten. Folosesc din crema Cosmetic Plant fff putin si totusi functioneaza super. Nu masez, pentru ca asa "trag" pielea din jurul ochilor si o agresez. Tamponez crema cu miscari circulare cu ajutorul buricelor degetelor.Efectiv simt ca hidrateaza de cum o aplic. Daca am ochii umflati si ma dau cu crema asta pana dimineata arat uman. Dimineata daca o aplic simt cum "respira" pielea din jurul ochilor.





Nu as putea sa va spun exact daca mi-a redus riduletele. Nici daca mi-a redus cearcanele, dar pot sa va spun ca pana acum nu am gasit vreo crema care sa imi dea senzatia asta placuta. Apreciez foarte mult si tipul de recipient, de sticla, cu pompita. Scoti exact cat produs trebuie, nu iti bagi degetele in recipient imprastiind microbi, nu intra praf si alte cele cand deschizi "borcanelul". Mi se pare super ca ambalajul arata ca cel al unui produs mult mai scump. Aproape ca ma face sa ma simt glamorous cand vad recipientul pe etajera din baie.



Pretul e mai mult decat rezonabil, cam 13-14 lei petru 30 ml. 30...Cat un fond de ten...Nu 15 ml cat la alte creme de ochi.

Ce ma deranjeaza putin (fff putin) e mirosul destul de puternic. Pe cutie scrie clar ca produsul nu contine parfum, dar cu toate astea nici nu pot spune ca "nu miroase". E un miros placut, dar poate pentru unele persoane nu e ok. Aaaa da si inca o chestie, in lista ingredientelor figureaza si alcooldenat-ul, dar e pe la coada listei. Stiti ca eu nu ma omor cu ingredientele. Atata timp cat imi face bine si nu mor a doua zi poate sa contina si uraniu:))

Overall e un produs pe care il recomand din toata inima si pe care o sa il cumpar over and over again cand se va termina. Dar nu stiu cand se va intampla asta avand in vedere ca a little goes a long way. Plus ca deja planuiesc sa refolosesc recipientul daca o sa pot:D:D

Cumpararea acestei creme makes me hungry for more, vreau acum sa testez si alte chestii de la Cosmetic Plant, mai ales ca atatea fete au povestit despre ele. Cu siguranta o sa plasez curand o comanda la ei:D:DHmmmm cred ca o sa va scriu o postare cu wishing for produse Cosmetic Plant. Sa vedeti si voi ce mi-as dori si poate sa ma sfatuiti.

13 comentarii:

  1. Trebuie sa o am si eu!! Niciodata nu avusesem probleme cu ochii, nici daca nu dormeam 3 zile, dar de la un timp am cearcane orice as face. Nu vinetii, nu e diferenta la piele, dar am dunga aceea care face zona din jurul ochilor sa se delimiteze de pomete si sa para usor mai adancita. Plus linii, cand naiba or fi aparut atatea? Nu vreau sa-mi cada pielea acolo de la 27 ani. Si cred ca e vina mea ca am bagat antiacneice in prostie, agresive fara motiv, si am tot sarit peste hidratare mai ales acolo :(
    Cat despre parfum, eu cred ca ei cand spun fara se referea ca nu au adaugat separat esente, insa mireasma tot are de la plantele continute. Uram Elmiplant Skin Control, mirosea a Hugo Boss de ziceai ca am turnat sticla pe moaca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Ramo, clar la aia se refereau, ca nu e adaugat parfum, dar sa dea naiba ca miros plantele alea super puternic:))
    Eu cred ca merita sa o incerci ca la banii astia chiar nu ai ce sa pierzi. Uite si acum constat cat de iute face treaba. Am dormit ff putin, gen vreo 3 ore jumate si aveam ochii ca de melc. M-am dat cu crema si deja e much better.
    Nici eu pana acum vreo jumatate de an nu ma dadeam cu crema speciala de ochi. Dadeam cu aia de fata si gata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumparat-o si eu de curand si o folosesc seara si dimineata. Intr-adevar este f hidratanta, n-am bagat de seama ce face cearcanelor, ca nu prea am, insa eu vreau sa ma ajute cu acele linii, care la mine nu-s chiar asa de fine. Am zis ca o s-o folosesc pe toata, poate-poate. Daca nu, NEXT.

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm, imi dai de gandit:-?

    trebuie sa vad daca o cumpar pe asta sau pe cea de la farmec, o folosesc de vreo saptamana pt ca am primit o gramada de monstre..

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe cea de la Farmec nu am testat-o. Vroiam, dar acum nu mai simt nevoia:))Sincer e foarte foarte faina asta

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am crema asta. Am luat-o prima data anul trecut, am consumat-o, am folosit recipientul pt. fondul de ten revlon colorstay :), pe urma am luat bioten sa vad cum e, si acum m-am intors din nou la cosmetic plant.
    Mi se pare ca ai descris-o foarte bine. Parfumul mie nu mi se pare deloc puternic, aproape ca nici nu-l simt, deci clar nu ma deranjeaza (fata de bioten care mirosea fff tare).

    RăspundețiȘtergere
  7. salut! aveti dreptate ramona si deena, "nu contine parfum" inseamna ca nu am adaugat parfum artificial. nu am pus nici coloranti pentru ca pielea din jurul ochilor este foarte sensibila si trebuie sa pastram potentialele substante alergene cat de departe de formula. cat despre mirosul cremei, inca nu am auzit pareri negative, dar vom vedea ce putem face ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. We have to love Cosmetic Plant!:X
    Mie mi-a placut tot din ce am incercat de la ei pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. :)Cosmetic plant ce destepte suntem:))Nici pe mine nu ma deranjeaza mirosul, nu ma plang, dar stiu ca sunt persoane care au sensibilitati de genul cand vine vorba de creme:)Eu una sunt mai mult decat incantata de produs. Chiar acum imi fac "wishlistul" pentru alte cele si probabil saptamana viitoare o sa fac o mica(mare:)))comanda

    RăspundețiȘtergere
  10. Coconut, exact in acelasi scop vreau si eu sa folosesc recipientul cand se goleste:))Ma bucur ca si tu esti de aceeasi parere.:)

    Anda stiu, am vazut si la tine review-uri si m-ai facut sa "salivez" la niste chestiute!!Ca de obicei ma ataci la buzunare:))

    RăspundețiȘtergere
  11. de la mine știi, de la mine știi:)) ha ha
    și eu am crema asta de câteva luni bune și de abia dacă se consumă:)) mie mi se pare că mi-a estompat puțin și liniile fine pe care le aveam.
    Sunt o grămadă de produse de la Cosmetic Plant care sunte extraordinare... ce am încercat până acum m-a dat pe spate!
    de abia aștept să-ți 'analizez' wishlistu'

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu o am, dar lenea ma impiedica s-o utilizez zilnic :D Oricum, imi place, hidrateaza si "lumineaza" zona ochilor. Am 20 de ani si n-am inca nevoie de artilerie grea :))
    Am mai avut un gel mai demult (Hof Viodana?!), de la Plafar, dar ala aproape ca usca, feriti-va de astfel de formule. :*

    RăspundețiȘtergere
  13. O am si eu de vreo 5 zile si deocamdata pot sa spun ca imi place cum se simte pe pielea din jurul ochilor dar are un miros 'ciudatel'..

    RăspundețiȘtergere