EOTD

Today's makeup..Simple. Mi-e dor de culori acum ca a venit primavara si sper sa apuc sa ma "pictez" mai detaliat in curand. Mi-am pus la treaba cateva din fardurile Mac pe care le-am dorit atat si le-am folosit asa putin de cand le am. Bad me..Si am promis swatchuri si review la ele si...mdea. Comnig soon ca am decis sa devin un blogger mai responsabil. Pana data viitoare cand imi iau "vacanta":))

Fara alte cometarii, oachele mele de azi




Sprancenele mele sunt complete and utter shit si urmeaza sa ma ocup de ele, dar nah!!Aaaa da si precizez ca mi-a luat 6 minute pe ceas sa fac toata chestia asta plus pudra, blush si chestii pe buze, asa ca linerul crappy nu se pune. :D:D

From my sprancene with love;)

Share:

9 comentarii

  1. Mie imi place..si cred ca s-ar vedea si mai bine daca folsoeai un program ca sa setezi constrastul ca nah, aparatu' mananca mult din culoare :* pup gagica..la mai multe postari!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Gracias Koko. Venind de la tine creste inima in mine:)Dap, era o idee sa umblu la poze dar eu ca tuta le-am cropuit si pa:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti sta super cu machiaje nude!Pupici si la cat mai multe postari :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Huh? A venit primăvara?! Unde, că la Sibiu parcă s-a întors iarna:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Igua azi la mine au fost 19 grade:D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ochii tai sunt inconfundabili...kisses- ritza

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank u ritza:*:*Inconfundabili si obositi:))

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place cum te-ai dat cu tus , foarte finut , eu nu reusesc sa ma dau asa :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dragut si fresh e!:X
    Ador culorile shimmery!!!

    RăspundețiȘtergere