NOTD-Flormar strikes again

Daaa daaa cuticulele imi arata inca groaznic. Repet, in realitate nu se vede asa oribil, dar dragutul meu aparat cand trebuie sa scoata detaliile nu le scoate si cand as vrea sa le ascunda...ohoooo ce fain le arata!!
Asadar si prin urmare:Flormar 410 si 118.118 e de fapt cu mai mult hint de Lavander in ea. Oricum nu ma omor maxim dupa 118, in general ojele deschise la culoare si sidefate imi inspira..nush. Not very nice stuff. Dar asa, data doar pe unghia inelarului parca totusi merge!!Inca o data va spun.Flormar super calitate la aplicat, glossy si faina, tine o gramada. LOVE!!

Share:

3 comentarii

  1. trebuie sa cumpar si eu ceva lacuri de la flormar, am vazut cu ochii mei cat de mult tine pe unghii.
    prietena mea cea mai buna are manichiura de marti si azi e luni si lacul e tot pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti le recomand cu caldura. Si eu am de gand sa imi mai iau:)
    Multumesc Adina. Si mie imi place f tare cum arata:)

    RăspundețiȘtergere