In and out

V-am spus ca revin, nuuu???Mereu ma amuza postarile astea si la un moment dat am facut si eu cateva. Si pe urma le-am abandonat, ca asa imi sade mie bine, LENESA!!:))

In's:
-Faptul ca pitica mea haleste de rupe pamantul orice binevoiesc sa ii dau. Adica supe crema, fructe terciuite dubios in combinatii variate
-Ca in ultima vreme chiar m-am tinut de machiat si zau ca asta mi-a imbunatatit starea de spirit
-Cuptorul cu microunde pe care l-am hulit toata viata si pe care am zis ca n-o sa il achizitionez ever. Acum ca am primit unul, a devenit rapid my buddy. I know it's bad!!!
-Mancatul de fructe. Daca ii fac picei piureute dubioase de obicei o juma de portocala, un sfert de banana mai ramane si pentru mine. Tot e o chestie ca m-am cam tandalit cu mancatul de chestii sanatoase!!
-Tenul meu care pare ca a revenit la sentimente mai bune:D:DLooooveeeeee it!!Inca mai are "de munca", dar e muult mai bine!!

Out's
-Rahatul asta alb care nu se mai termina!!Ma refer la zapada:))Sa fim intelesi, mie imi place zapada. De sarbatorile de iarna si in cantitati rezonabile. Nu la aproape inceput de martie si in cantitati nesimtite. Includem si frigul tot la punctul asta.
-Invazia de furnici din baia de sus si din bucatarie. Freakin hate them!!Le-am dat si cu mama spray-ului, le-am injurat, le-am perpelit, le-am facut de toate. In cateva ore revin in armate generoase sa le razbune pe cele ucise miseleste!!!TAMPEEEEEESC!!'
-Lipsa de viata sociala. No really, it's really getting on my nerves
-Locuitul departe de surse de civilizatie, gen:supermarket, magazin, mall:))\
-ca nu ma invrednicesc sa ma mobilizez in proiectele pe care le am in cap
-Dulapul meu pustiu pustiu. E trist rau sa nu ai pe bune cu ce sa te imbraci. Si eu nu mi-am mai luat haine de ceva ani (no budget), iar acum am ajuns in pana de tot. Va trebui sa imi reconstruiesc garderoba de la 0. Fun.Numai ca tot nu am buget pentru asa cevaL:D NOT FUN!!
-Durerile de spate cauzate de ridicatul si aruncatul in aer(o si prind, n-o las sa pice...si ii place:))al mai sus numitei pitice. OMG, zici ca are o tona. De fapt bate spre 8 kile, dar tot e super zdravanoasa. Sper sa o ia incetinel , ca daca nu...Ehhh, detalii!!!
-Ca ziua are prea putine ore, ca mie imi e prea lene si ca am prea multa treaba

Shit,....mai multe out decat in. That is never good!!

Deena out:P

Share:

6 comentarii

  1. AI un stil aparte, fun, de a scrie :D Ma binedispun posturile tale, dupa ce trag cate un ochi pe geam si vad ditamai fulgii de zapada! :((

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha :)) am ras copios la final :)) "mai multe out decat in" si-apoi inchei cu "Deena out" geniala idee :))

    RăspundețiȘtergere
  3. off doamne nici eu sa nu mai aud de zapada. mi s-a luat. si acum cand ma uit pe geam si vad ca fulguieste, mi se ridica parul in cap.
    vreau sa-ti spun un lucru dar sa nu te superi pe mine pls... in legatura cu joaca de-a aruncat in sus a bebelinei. nu este indicat copiilor mici pentru ca creierul lor nu e dezvoltat in toata cutia craniana in acest moment si in momentul in care sunt aruncati in sus, in joaca, exista riscul ca acesta sa se loveasca de peretii cutiei craniene si sa rezulte unele traume. am aflat acest lucru cand era Damian mic si noi ii faceam la fel. lor le place foarte mult, chiar si parintilor cand ii vad razand, dar se pare ca nu e atat de sanatos.
    sper ca nu te-ai suparat pe mine, dar ma gandesc doar la binele vostru :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lauren, multumesc:)Cred ca pentru mine e cel mai frumos compliment ca amuz pe cineva cu stilul meu:P

    Aqua_shell, ehhh, just me being silly:P:P

    Anca, nu ma supar Doamne feri. Eu nu o arunc tare oricum. Mai mult o salt in sus si in jos, fara sa o zdruncin sau ceva. Nu pot mai mult de atat ca e grea. Ta-su in schimb o cam zdruncina. O sa ii spun si lui sa stie!!!Oricum ea e multumita si daca o plimbi un pic si o faci hutza pe picioare, asa ca nu e mare problema:))

    RăspundețiȘtergere
  5. nici eu nu mai suport zapada...e prea sad 8-|

    Dar tu esti always fun & cute :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti impartasesc sentimentele in legatura cu zapada!x(

    RăspundețiȘtergere