marți, 22 februarie 2011

I've still got the blues for you...

Chinezica strikes back!!!Astazi m-a lovit machiajul semi smuky:P cu albastru. Si pentru nuanta asta de albastru luasem paleta,nu numai pt muov. In real life nu arata atat de metalico reflectorizant (in poze sunt zone unde fardul meu ar putea servi de semn de circulatie:))) si nu se vad nici zonele alea dubioase unde pare mai putin fard.Oh well, what's a girl to do??Al meu s-a uitat un pic ciudatel la mine, dar s-a autolinistit stiind ca nu ies nicaieri si apoi si-a spus:"Pentru blog, nu?":))
M-a apucat pe mine sa vad cum arata fara tus. Not to good I'll give u that, dar acum nu mai am vreme sa adaug tusul. Duty is calling.

Din pacate machiajul meu albastruio-griuliu e numai bun pentru vremea de afara.Ninge, e intunecat asa...deprimant RAUUUUUUUUUUUUUU!!!Vreau primavaraaaaa!!!
Va tzuc si ne citim mai incolo..sper!!Daca nu ma sufoca vreun munte de haine!!:P:P










L.E:abar nu am de ce blogger a decis sa imi suceasca pozele cu trusa. Le incarcasem in pozitie normala. Imi cer scuze si I'm sorry, dar nu mai stau acum sa investighez, le las asa...va prindeti voi ce si cum!!

11 comentarii:

  1. Tu nu ai naso-labiale deloc????????? offf, cred ca numai eu am santurile alea atat de vizibile.....
    Stii ce mi-ar placea? Sa faci un geisha look, am o obsesie pentru el si as vrea sa vad cat mai multe interpretari. Eu nu m-as descurca, si mi-as dori sa vad cum imi vine. Asa ca imi pun speranta in voi :)
    Nu stiu daca ai primit msjele de pe face, nu mi-ai raspuns...iti scrisesem referitor la inelul cu perle si comenzi pe thboxes. Cand ti-am scris eu inca mai era inelul, acum nu l-am mai vazut dar ei oricum refac stocurile la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramo eu una imi detest nasul. Mi se pare ca e ciudat, n-as putea sa spun de ce, but hey, fiecare avem cate un pitic.
    Mi-ar placea mult sa incerc gheisha look, dar sincer talentul meu nu prea e cine stie ce si mi-e ca mi-as bate joc de un look asa complex. O sa incerc si daca iese ceva dragut arat, daca nu, pastrez pt mine.
    Iarta-ma ca nu ti-am raspuns atunci, da am primit mesajele tale, dar m-am trezit cu :probleme cu calculatorul, probleme cu pitica, agitatie la greu..Nesi of me. Pe urma am vrut sa raspund pe grup si nu stiu de ce naiba nu am putu sa dau comment.
    Nu-i bai cu inelul ca oricum momentan sunt pe 0 cu banutii de "rasfat" si situatia va mai dura ceva vreme:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce machiaj dragut! Iti vine foarte bine!! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. super dragut machiajuuu:*
    imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce sa uitat al tau ciudat la tine?nu cred ca e exagerat machiajul pentru a iesi afara.mie imi place ,imi plac fardurile lucioase mult.iti sta super bine.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Modniza, s-a uitat ciudat pentru ca in timpul saptamanii sunt numai in casa cu picea. Si era nedumerit de machiajul meu:))De obicei ma machiez in casa mai "light", dar mi-a revenit cheful de machiaje intense:)

    Thank u Alics:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place tare cum ti a iesit si da,parca mergea puuutin tus dar e super si asa!Macar tu te machiezi in casa,eu nu :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da. Si mie imi pare ciudat fara tus. Parca e neterminat. Adevarul e ca nici nu prea mai am tus:))
    Eh, ma machiez da. Nu zilnic, dar de cele mai multe ori...Daca nu m-as machia m-as deprima prea rau cand ma vad in oglinda:))Macar acolo un pic de rimel, un fard bejuliu, un blush, un gloss. Asta dureaza 5 minute. Si culmea, dar si ce vezi aici imi ia maxim 10 minute. S-au dus vremurile cu machiaje elaborate de 1 ora:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaai, uite ce frumos iti staaa! Eu ador culorile sclipicioase si sidefate!:X

    RăspundețiȘtergere