Weekend-ul asta

-Am fost socata de cum se poate schimba temperatura de la "tricou" la "geaca":))
-M-am super neglijat si ca urmare am aratat foarte aproape de o epava
-Am ras de m-a durut burta citind bancuri
-Am frecat menta pe bloguri, forumuri si site-uri cu diverse..like I always do
-Am descoperit noi cantecele si locuri de gadilat care distreaza pitica
-Mi-am facut gherutele dupa secole de lupta
-Am descoperit o crema de maini mistoaca
-Am mancat ciorba de fasole cu ciolan pana am simtit ca plesnesc:D:D
-M-am umplut de nervi din cauza invaziei de furnici din bucatarie si bai. Am dat cu de toate si DEGEABA!!
-Am vrut sa imi cumpar tus ca nu mai am si bummer nu am gasit.Naspa sa stai intr-un orasel mic..Sau ma rog, in preajma lui
-I did the happy dance!!Mi-am atins greutatea ideala:D48 kg YEEEYEYYYYEYEY.Acum mai trebuie sa tonifiez si sa pregatesc "carinta" pt vara
-Am vrut sa gheruiesc pe moaca un husband, dar l-am lasat in pace
-M-a scos din minti the Valentine talk everyfreakinwhere....I kinda don't dig Valentine sweetness!!Ma scuzati, nu dati cu rosii, dar asta sunt!!
-Mi-am spus ca uneori cafeaua poate sa fie un lucru minunat. Si iaurtul...si portocalele:))
-Am "scanat" retete pe diverse site-uri si tot nu mi-am facut menu plan pt saptamana asta. Lazy.

Revin cu Notd;)

Share:

6 comentarii

  1. 48 de kg:o wooooooooooooooow!
    may i ask ce inaltime ai?:*

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.62...Dar cred ca am oasele tare subtiri ca deja la 51 de kilograme par puffy bine!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru greutate.
    Nu ne spui si noua crema minune pentru maini?Chiar am nevoie de una buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va spun va spun, ii fac review maine cel tarliu!!Oricum, ca sa stii. E crema Alexandra de la Hofigal:D

    RăspundețiȘtergere
  5. cum ai reusit sa ajungi la greutatea asta?si..cate kg aveai dupa ce ai nascut?:*
    cum ai de gand sa te tonifici si sa iti pregatesti carnitza?:*

    RăspundețiȘtergere
  6. El Kryss, promit sa scriu o postare detaliata cat mai curand:)Multumesc pentru interesul aratat:)

    RăspundețiȘtergere