Wishing for..

De pe lunga mea lista de dorinte today I give to you Elf Gotta Glow Blush:):D:D Il vreau pentru ca si deoarece: a. ma obsedeaza pudrele iluminatoare:D:D b. e un dupe foaaaarte fidel al lui NARS Albatross. Sau cel putin asa sustin swatchurile din blogosfera internationala...Me wants it BAD!!!

Daca vreuna din voi dati comanda pe Elf.Uk pleeeeeeeaaase includeti-ma si pe mine, I'll be good!!Nu de alta, dar la noi nu stiu cat de curand va ajunge blush-ul asta. Mi-am satisfacut cealalta pofta Elf, duo-ul blush and bronzer din gama Studio care zice-se ca ar fi dupe al duo-ului Nars Laguna/ Orgasm. O sa va spun parerea mea despre el imediat ce pun mana pe cutiuta...A ...apropos, oamenii de la Ekf bag seama ca "se cam dau" la Nars. Inclusiv ambalajele din gama studio sunt asemanatoare (vedeti ca sunt finuta si nu spun copiate!!????)Pe mine nu ma deranjeaza. As vrea sa imi permit Nars, dar deocamdata I don't...




Pozele sunt preluate de pe blogul Themakeupsnob:)

Gotta Glow...Ummm sorry. Am vrut sa spun gotta run:))

Share:

4 comentarii

  1. Foarte fain. Si eu am pus ochii pe cateva produse de pe Efl.uk.:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) de 2 zile ma tot uita pe elf.uk , dar deocamdata ma abtin, am facut praf orice mamica lui de buget de beauty luna asta. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. :D:DFetele, daca va decideti cumva, pleeeeeeaseee copunt me in!!Cersesc ca nah, eu nu am cum sa fac comenzi pe site-uri straineze:))

    Anitta stai tu calma ca am mai pus ochii pe inca vreo doua trei blush-uri si pe cateva farduri mono..Dar Gotta Glow ma "cheama" cel mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am un blush nars si produse elf studio, si sincer ambalajul elf mi se pare mai bun, cel nars e cauciucat si se murdareste foooarte usor, cel elf e si mai rezistent (mi se pare mie).

    RăspundețiȘtergere