marți, 1 februarie 2011

Notd-Flormar goodness

Ok ok, va mint. Nu e nail of the day. E mai degraba nail of last week ca saptamana asta inca nu am apucat sa pun pe gherute nimic. Intre timp o unghie s-a rupt asa ca urmeaza the dreaded scurtare. Si asa devenisera cam lungi si ma incurcau.

Incercati sa ignorati cuticulele ORIBILE si pielea uscata de pe langa unghii. Arata infiorator, sunt constienta, dar la dracu oricata hidratare as baga, oricate uleiuri si creme as masa pe cuticule, oricat le-as impinge, statul multe ore cu mainile in apa rezulta in asa ceva. Tough luck. In realitate nu se vad atat de urat dar in poze e ceva de speriat cum pot arata..Par asa neingrijite mainile mele de imi vine sa ma impusc. Si nu as vrea ca la 25 de ani sa am maini de 45 dar se pare ca I am heading in that direction. Hmmm!!I'll find a solution...Dar gata cu aberatul.

In ciuda mainilor in stare nu foarte buna refuz sa nu port oja pe gherute. Stiu ca s-ar recomanda sa o las mai moale cu manichiurile colorate daca mainile nu sunt perfecte, dar asa sunt eu, imi place sa provoc nemultumiri in public:))





Manichiura in cauza a constat din cele doua uoje Flormar din January favorites. Nu e asa ca sunt tareeee frumoase??Sa va spun asa: movul ala e un fel de Ruby Pumps varianta purple. Only better. Dap, China Glaze regret dar Flormar te-a taiat. Calitate superioara jur!!

Finishul e suuuuper glossy, puterea de acoperire e excelenta, rezistenta e de top. 4-5 zile lejer, cu un pic de "decolorare a varfurilor" dupa 3 zile, dar fara vreo bucatica sarita. Ce imi place e ca "sclipiciul nu se simte", nu ramane unghia aspra, e ca si cand ai pune un strat de top coat peste. Numai ca mie imi e de obicei lene sa pun top coat (stiu stiu bad girl) si asa ca uojele cu sclipic ma freaca pe creier cu consistenta grunjoasa. Asa ca thumbs up pt muovul asta numarul 14 de la Flormar!!

Ce am pe inelare e minunata oja holografica(oarecum). Asadar si deci. In sticla e holografica curat. Iti ia ochii, te innebuneste si iti promite desfatari amagitoare. Pe unghie in 3 straturi acopera fain si e sparkly sparkly. Pana la un moment dat cand se cam matifiaza si nu mai straluceste in toate culorile ci doar un gri argintiu. Acum ce sa zic, o fi si lipsa topcoat-ului de vina. Again. La asta consistenta e claaaar cea despre care povesteam mai sus. Te zgarie la deget daca iti mangai unghia:))Asa ca dap, un lac peste ar fi o idee buna. Culmea culmilor e ca tine muuult mai putin decat oja cealalta. La modul ca sare in bucati. Dupa 2 zile gen..Si asa ca inelarele le-am refacut pana sa imi sterg gherutele de doua ori.Cam ciudatel pentru un sclipic sa reziste asa putin.Either way e foarte frumoasa zdrobitura asta de gloabe de Craciun:P

More Flormar nailpolish soon to come on this blog. And in my collection.=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu