Another NOTD-Essence Enchanted Fairy and small haul

Asa am avut unghiutele in weekend. Oja aleasa de aceasta data are putin sidef argintiu foaaaarte discret. De la distanta ai putea sa juri ca finish-ul este cream. Nuanta de lila prafuit imi place foarte mult, mi-a fost drag sa imi privesc unghiutele in zilele alea.

Se usuca foarte iute, a devenit complet opaca dupa doua straturi, nu a lasat dungi inestetice. S-a mentinut ok doua zile pe unghii, dar deja stiti ca eu le supun la probe de foc asa ca eu spun ca e rezonabil.



Siiii..sa va arat cele mai recente achizitii:D Pentru ca la cosmeticale nu am voie momentan, am decis sa revin la o alta pasiune de a mea, accesoriile. Favourite item??Cerceeeeei:X:X Am o gramada si tot as vrea 90% din modelele pe care la vad uneori:P

Pe cei cu trandafiri ii ochisem de o luna jumatate si ma tot autoconvingeam ca nu am nevoie de ei. Pana cand am constatat ca mai e doar o pereche in magazin si i-am inhatat ca sa nu regret mai tarziu. Imi place la nebunie aerul lor vintage si avand in vedere ca port rochii si fuste la greu vara (especially 50's inspired) o sa fie folositi cu spor.

Ceilalti...ehh well, erau 9 lei si atat de simpatici. Si merg la ORICE. Cum sa le rezist??



Share:

4 comentarii

  1. Foarte faine ambele perechi. Imi plac in special cei vintage cu trandafirasi. Sa ii porti sanatoasa, fericita & iubita!


    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-i stapanesti sanatoasa, sunt superbi, mai ales cei cu trandafiri.M-ai pus pe drumuri, am sa ma duc si eu pe la diferite magazine poate gasesc ceva asemanator.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor. Si mie aia cu trandafiri imi luasera mintile, chiar ma mir ca nu i-am luat din prima. Dar cand am vazut ca se ingroasa gluma si din 6 perechi a mai ramas una la raft am sarit pe ei:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbi cei cu trandafirasi :X Sa ii porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere