Weekendul asta!

Pentru ca rubrica asta a fost destul de apreciata am decis ca e cazul sa o reintroduc. Am multe chestii sa va povestesc si arat, dar deocamdata va ofer rezumatul weekend-ului meu. Sper sa am timp si pentru alte "detalii" azi.

-Pentru ca ziua de vineri se considera almost the weekend, o sa spun ca m-am vazut cu Pixie:) Simpatica simpatica. Repetam cu prima ocazie??:D
-M-am intrebat de ce Ooooo Doamne de ceeee???nu se spala oamenii??Apa si sapunul nu sunt chiar asa scumpe.
-Am detestat sa merg cu tramvaiul din motivul mai sus mentionat
-Am facut tur de forta cu piticania la piata, ocazie cu care am constatat ca e atrasa de vitrinele unde troneaza salam, branza si alte minuni gastronomice la care inca nu are acces. Hmmmmm!!!!
-Am ochit vreo 8 materiale misto pe care vreau sa le iau si mi-am facut deja in cap (si pe foaie) planul despre ce va deveni fiecare din materialele alea frumoase!!
-Am cautat niste sandale flat albastru electric de mi-a venit acru si nu, nu le-am gasit!!Poate imaginatia mea zburda prea mult si caut ceva ce nu exista. N-ar fi prima data
-M-am intrebat de ceee??trebuie sa poftesc la atatea cosmeticale.
-Mi-am cumparat o noua crema de zi. Nu stiu daca am facut o alegere buna. O sa o testez in continuare si I'll let u know.
-Am mancat cantitati nesimtite dintr-o prajitura buuuuna care era in plan de facere de mult timp. Nu stiu cat o sa ma mai tolereze metabolismul meu minunat!One day it''ll just quit the shitty job of keeping me at a decent size!
-M-am delectat cu ciorba de fasole cu afumatura. Si ceapa rosie. YUM!!(Sunt ardeleanca at soul, ce pot sa spun??)
-Am descoperit ca picioarele mele arata nasol. I hate foliculita. Sunt atat de alba incat problema e si mai evidenta!!
-Am dat ocul la 4 hypermarketuri diferite si n-am gasit NICI O crema din aia "treptat autobronzanta". Nu tu Dove, nu tu Nivea, Johnson, Garnier, nimic!!Mi-e greu sa cred ca sunt ATAT de chioara!!Si mi-e greu sa cred ca ei sunt asa fraieri si nu au asa ceva pe stoc!!
-Am facut afacere cu maieute simpatice pentru piticania mea
-Am descoperit ca fii-mea e o reclama ambulanta la H&M. Ce sa fac daca au cele mai simpatice chestii pentru bebei (si Kiabi sunt misto)
-M-am panicat si am plans si am decis ca e cazul sa ma ingrijesc de sanatatea mea. Saptamana asta trebuie sa ajung la dermatolog ca imi bate inima de frica...Saptamanile urmatoare programez si alte vizite pe care trebuia sa le fac de ceva vreme
-Am admirat piciorusele cu pliuri ale bebeilor din parc. Ador sezonul de rochite si pantaloni scurti la pici!!:D
-M-am distrat de cat de mult poate sa se bataie fii-mea cand aude muzica!Are si preferinte=))
-Am vrut sa fac treaba muulta si am facut cam jumatate:))
-M-am enervat din nou pe un nenea preot. Uneori ma mira cat pot fi de ipocriti. Sa spun pe scurt ca n-a vrut sa impartaseasca pitica (8 luni si un pic...) pentru ca ..MANCASE!!REALLYYYY???Sa o tin nemancata pana la 12 cand se termina slujba???E prima oara in viata cand am auzit asa ceva si culmea e ca nu sunt una din aia care sa nu fi mers in viata ei in biserici. Si aa...am mai impartasit-o de cel putin 6 ori-TOT DUPA CE MANCASE
-Am facut plimbari lungi prin parc cu Katia si sotul.
-Nu m-am machiat. Deloc. Adica ma rog, glossul ala pe care vreau sa il consum se considera machiaj??

Wheee that was long and random. Si cred ca am ratat suficiente chestii. Oh well!!Suck it up:P

Share:

3 comentarii

  1. este la Avon o lotiune de care cauti, e chiar foarte buna, nu lasa pete.. te pot ajuta sa o comanzi:*

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e o aberatie sa nu impartasesti un bebelus pentru ca a mancat. te gandesti numai la faptul ca vinul e tare pentru stomacel, chiar daca e o lingurita. in plus copilul se poate impartasi in orice moment al slujbei. nu trebuie sa astepti pana se termina. bine, nu chiar tot timpul. lasam deoparte acele momente cu Sfintele Daruri, cele in care stau preotii si citesc etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. mda....dasta urasc preotii si bisericile.

    RăspundețiȘtergere