Wishing for..

Ieri a fost o zi foarte ocupata. Hmmm oare am altfel de zile in general??It's funny pentru ca acum ceva vreme ma invidia o amica. DE CE??Pentru ca "daca stai acasa ai timp sa fai orice vrei tu"!Insert LOLS!!Viata cu un copil under 4 yo (din ce aud de la prietene) nu e niciodata "cum vrei tu" sau "cu timp liber". In fine, I'm ranting. Seara mama a iesit la plimbare cu nepoata din dotare si pentru ca al meu sot a avut o zi libera in plus a ajuns prin zona Unirea pentru niste treburi.

Si fiindca Lipscani-ul si Gabroveni e la o aruncatura de bat am ajuns si pe acolo. De ceeee???Hmmm I'll tell u why!Dupa ce a scris Jules despre Farduri.ro am visat zi si noapte sa ajung acolo. Si cum am un sot foarte dragut (cand vrea el:P) m-am plantat exact acolo. IN RAI!!:))Am scos sunete dubioase, am sarit in sus si in jos, am facut uuu, aaaa, oooooooooooooo de se uita bietul la mine ca la lunatici. L-am pus sa isi imagineze ca ein magazinul lui favorit cu piese electronice numai ca la jumatate de pret. Brusc a parut sa empatizeze=))

Din pacate nu am stat atat de mult cat as fi dorit si nu am luat nimic pentru ca stiti ca sunt la dieta cosmetica si luna asta am voie doar inca doua achizitii. (una deja s-a dus pe oja Grafitti). Si desi Mihai ma indemna "Dar ia-ti femeie ceva si nu ma mai zapaci!!:))eu trebuia sa pot sa ma gandesc. Asa ca in weekend s-ar putea sa ajung iar pe acolo:P Si sa nu mai plec cu mana goala. It's freakin FANTASTIIIC!!!

In magazin sunt si produse in plus fata de site (si in minus....), asa ca o sa va arat si povestesc doar despre cateva chestiute care mi-au atras atentia. Si astea m-au atras in 5 minute. Va dati seama daca stateam mai mult si aveam timp sa analizez toate cele???:D:D



Paletica asta de la Pop beauty is coming home with me 100%. It was love. Si am visat-o azi noapte. Pe bune!! Are 8 "farduri" in nuante de bronze, nude, auriu...alea alea. Un fel de mini Naked palette. Textura supeeer. Farduletele mari, se pot folosi pe ten, ochi sau corp. Sunt nuante perfecte pentru every day use si vara pe o piele bronzata sunt the it thing!30 de lei???Pe buneeee??

De la Pop mi-au atras atentia multe chestii. Rujurile, fardurile "dungate", creioanele "jumbo", pigmentii. Aaaa si blushurile astea de pe site. In magazin nu le-am remarcat dar cred ca erau pe acolo.



Ce m-a mai "fasciat"?Blushuri Revlon la 20 de lei, oje Revlon (very nice..) la 10 lei, quad-uri in nuante foarte dragute pe la 25 de lei (parca)..I am so buying some stuff.





Urban Decay e la preturi mai mult decat onorabile:25-30 de lei un fard mono, rujurile nu mai retin dar cred ca se invarteau pe la 50 de lei cele din colectia "de lux". Nuante foarte dragute, texturi diverse. :D:D

M-a atras ca un magnet fondul de ten de la Calvin Klein. O sa fac un mic research si s-ar putea sa ma duc sa ma "imprietenesc cu el". Ramane de vazut. Era 60 de lei.



Aaaaa si pensulele CK...soft as a dream!!:D:DLust lust lust!!!Crave crave crave!!

Am descoperit cu placere si niste rujuri Nivea in nuante superbe. Daaa Nivea face si rujuri...eu stiam de acum vreo 10 ani cand i-a cumparat mama bunicii mele unul dintr-o delegatie in Germania. Am ochit un roz simpatic.Daca nu ma insel erau cam 15 lei.


Am ochit si unul din parfumurile preferate ale sotlui meu, Kenzo Homme, 120 de lei...muuult mai ieftin decat prin alte parti.



Sincer, e genul de loc de unde poti cumpara un cadou sic pentru oricine. Locul de unde e imposibil sa nu iei ceva, locul pe care daca il vizitezi o data o sa il tot vizitezi. I know I am going back. Si nu, nu m-au platit sa le fac reclama:))

Uitati-va pe site-ul lor si daca aveti posibilitatea mergeti sa vedeti cum stau treburile la fata locului. Pe cuvant de cercetas ca nu o sa va para rau. DELOC!!

Share:

1 comentarii

  1. Ce de bunatati! O.O :D

    Iti doresc sa le primesti pe toate cadou! :)

    :*

    RăspundețiȘtergere