miercuri, 1 iunie 2011

Sa suferim impreuna:))

Claudia a scris aseara o postare despre marea ei realizare de a nu isi cumpara nimic cosmetic "ne-necesar" timp de o luna! Socata de realizare cerea pareri celor care au reusit sa se tina de diverse proiecte menite sa micsoreze monstrul dezlantuit al unei colectii de makeup "maricele".

Stiti ca m-am autoprovocat de-a lungul vremii. Uneori mi-au iesit "smecheriile", alteori nu. Decizia luata in postarea despre "Going frugal" persista. Asa ca m-am gandit sa ii lansez a lil' challenge. Sa consume macar un produs de makeup inainte sa cumpere altceva nou. Exceptand chestiile de stricta necesitate. She was in for it. Veti vedea curand o postare la ea vorbind despre asta. Or at least I hope so!!:))

Si ca sa nu se simta singurica si pedepsita am decis sa ma imbarc oarecum in chestia asta. As avea multe chestii de consumat. Am aruncat unele produse, dar tot sunt tentata de diverse. Deocamdata mi-am propus sa termin un lipgloss si un creion. Am adaugat la "maybe" si linere-le Stilla. Daca consum unul sunt multumita.

Sa detaliez. Am de gand sa le folosesc zilnic sau ma rog, foarte des. Nu am de gand sa stau "pe uscat" de makeup pana consum linerele pentru ca asta s-ar putea sa dureze. Thing is. I want them out of my case. E posibil sa mai cumpar cate ceva daaaar o regula tot am: nu am voie farduri oricat mi-ar plange inima. SUNT DEJA PREA MULTEEEE!! Si sa am bun simt zic nu mai mult de 3 chestii pe luna. Daca ma abtin de tot, even better. Oricum situatia la mine chiar nu mai e asa nasoala.

O sa va arat maine si ce "plan de decimare" a fardurilor am pus la punct.

So. Condamnate la consumare momentan sunt lipgloss-ul de la Elf in nuanta Godess si creionul asta gri de la Seventeen care sigur are un nume dar mi-e lene sa ma uit acum. O sa vedeti reviews la amandoua soon enough. Daca intre timp reusesc sa decimez si alte chestii I will let you know!





Asadar, Claudia, the game is oooon!!!Daca vrea cineva sa sufere cu noi, e invitata sa o faca si asteptam link cu postarea suferintei:))

p.s. Uite asa avem eu si Claudia in comun inca ceva pe langa fetitele delicioase si pasiunea bolnava pentru spoieli!!

14 comentarii:

  1. Si eu va inteleg "suferinta". Simt deja ca cedez dar ma imbarbatez singura! :))
    Mult succes amandurora!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu esti model de anduranta Ema!Eu nu am momentan curajul sa ma autocondamn la un 10 pan. Am facut asta acum vreo 2 ani si mi-a luat vreo 5 luni sa il termin. M-am tinut de el. Apoi anul trecut am incercat inca unul. Dupa 2 produse eram terminata psihic.

    Sa mai faci updateuri cu consumatul tau. Si cu ojele;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am citit ieri ce a scris claudia si m-am decis sa nu mai cumpar,dar azi pun comanda la oriflame...si am nevoie de baza de machiaj si un fardulet:-s...nu stiu csf:((....incep de saptamana viitoare cu renuntatu...:))..sau sa fac asa ca tine..3 lucruri pe luna maxim..si eu deja imi comand deseara 2:(...trist

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti tin pumnii :D.
    Desi uneori recunosc ca imi cumpar produse cosmetice de care nu am neaparata nevoie, nu se intampla des. De cand m-am mutat de la parinti, prioritatile s-au schimbat.
    Insa, nu ma plang :D Am si eu zile cand ajung cu buzunarele goale :)).

    Pupici!
    LittleD.

    RăspundețiȘtergere
  5. Madlen eu zic asa. Daca pui asta seara comanda, de ce sa nu incepi de maine??Aia cu "saptamana viitoare" o stiu si eu. Nu merge:)) O sa incerc sa mai pun tips and tricks pe aici luate de pe diverse bloguri pe care le citesc. Poate ajuta. Culmea e ca la teorie cu organizat cosmeticale si trusa cu strictul necesar sunt cea mai tare. Cand vine vorba de practica....I fail:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Little D, la mine problema nici nu e chiar foarte grava. Am vazut mai rau. MUUULT mai rau. Si macar stiu ca majoritatea le-am acumulat cand aveam doua salarii in casa. Acum e drept ca hubby castiga cat castigam amandoi la un loc in urma cu ceva vreme, dar e Buburuza pe primul plan si sincer ea e cel mai bun plan de economisire in alte domenii:)) Acum imi iau mai rar chestii de care nu am nevoie. Dar tot am suficiente sa ma tina cativa ani...Daca nu ar expira:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am inceput sa ma abtin de vreo luna,dar parca tot ma atrag multe si cred ca voi ceda in final:((( simt ca nu mai rezist fara sa cumparr ceva :)))))))..I might sound crazy I know :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh my God, daca termini un eyeliner esti noul meu idol :))! Eu am aruncat o gramada pentru ca se uscasera, abia folosite :|!

    Gata, mi-am facut curaj si am trecut la fapte :D! Sper sa ne tina...sau sa ma tina :))! Lots of luck :*!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine ca eu stau la tara si n-am magazine :)) cand mergem in oras, ne ducem direct la tinta, unde avem treaba, mai ales ca cel mic nu ne lasa sa ne plimbam linistiti, asa ca ne lipsim de umblat prin magazine. iar pe net salivez si ma prefac ca nu stiu sa dau comenzi :D
    spor la consumat produsele!

    RăspundețiȘtergere
  10. http://mada-noname.blogspot.com/2011/06/my-project-panpic-heavy.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Precious, u don't sound crazy!!We all understand:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa Claudia. Am vazut ca esti curajoasa!!Sa fie cu noroc:))Eu sunt aici sa te supraveghez!!
    Nu stiu daca o sa reusesc sa termin un liner dar vreau sa le folosesc mai mult. Deja le am de ceva vreme(teoretic au expirat practic n-au nici pe dracu in afara ca au inceput sa se usuce) si pe cat de entuziasmata am fost de ele, pe atat de putin le-am folosit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anca stiu ce spui. Cu micuta dupa mine e cam greu, dar am si eu momente cand "scap singura in lume". Si atuuuunci tentatia e mare. Si eu cat am stat la Breaza(pe timpul iernii) am fost mega good. Ca nu prea aveam cum sa comit abateri:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Madlen way to go!!Ti-am comentat si la postare!

    RăspundețiȘtergere