luni, 20 iunie 2011

Weekendul asta

A fost un sfarsit de saptamana un pic obositor, dar hey..inca ma tin pe picioare asa ca totul e bine:))



-Am facut o mica incursiune la Farduri.ro. Imi ramasese gandul la paleta aia de la Pop Beauty si nu mai suportam gandul ca e pe raft si nu in trusa la mine. S-a comis.
-Mi-am cumparat sandaaaaleee. Stiti ca eram disperata ca nu gasesc marimi liliputane la incaltari sexy si elegante??Well I did!!Intr-un magazin ascuns si amarat cand ma dusesem la piata dupa cartofi:))Arata excelent, sunt super comode si am platit pe ele INIMAGINABIL de putin(and I am not ashamed:)))
-Am sters, aspirat, inmuiat....muci:DScarbos stiu. Dar bebelusii si copiii mici tind sa fie scarbosi
-N-am dormit prea mult pentru ca mucii=somn agitat la bebe= 0 somn la mami:))
-Mi-a fost rau de la caldura. Durerea mea din fiecare vara.
-Am poftit la Nestea!whaaaaaaaaaaaat??Eu nu le am cu bauturi racoritoare de nici un fel. Asa ca a fost ciudat. Eh well, pot sa va spun ca mi-am astamparat nevoia cu o sticla maaaare de Nestea cu fructe de padure (nu mai bausem din asta pana acum). A fost bun
-Am "bagat in mine"(cum cu delicatete s-a exprimat sotiorul) cantitai enorme de fructe:piersici, visine, cirese. Toate s-au dus baldabac in burtica mea nesatula. Vara sunt dependenta de fructe si mananc kilograme la modul propriu.
-Am curatat si eu niste kile de visine de samburi(sa nu faceti asta fara manusi ca o sa va compromiteti unghiile si mainile pt muuult timp) si am supervizat fierberea de dulceturi de visine si de niste cirese albe....Ummmmmm miaaaam. O sa fie la marele fix pe papanasi si in clatite si.....Ahhh!!
-Am facut vizite pe la rubedenii care au curte. Doamne bine e sa stai la o masa in mijlocul verdetii!!
-M-a uluit ca verii mei cei mici cresc ca din apa. Si ca sunt extraordinar de bine educati si maturi. Ma simt batrana:))
-Am cumparat primele incaltari de mers ale mini divei. Deocamdata sta ferm in picioare tinuta de manute dar nu da pasul nici sa o sperii!!:))
-Am deschis un catalog Avon dupa muulta vreme si culmea ma atrag cateva chestiute (hhhm de fapt vorba vine culmea!!Pe mine mereu ma atrag chestiute!!!)
-Am facut 5 dusuri pe zi pana mi s-a uscat pielea ca nu am timp sa ma hidratez de fiecare data.
-M-am uitat cu sila la gherutele mele nearanjate. Need to do that!!
-Mi-am facut 237423 planuri legate de 2546 lucruri. Sper sa le si duc la bun sfarsit!!:D

2 comentarii:

  1. Si eu am stat deoparte de Avon mult timp, insa daca imi pica in mana un catalog...iar mi se face "pofta" de ...orice.
    "Ce bine e sa stai in mijlocul verdetii?!" Pai asta ar fi cam cel mai mare vis al meu. Sa am o casa pe pamant si cu o mana de gradina. A mea.
    Sa poti iesi in curtea ta, sa stai la aer seara, sa bei o limonada pe terasa, sa plantezi un pom si sa te bucuri primavara cand apar primele frunze...
    Ma rog...asta-i visul meu.

    Ai zis ca n-ai timp sa te hidratezi, dar pentru ca tot esti in "tema", de ce nu pui un ulei de la Johnson's Baby in baie ca sa iti fie la indemana? In cateva secunde se absoarbe daca il aplici pe pielea umeda...si ai si o bruma de hidratare. Decat deloc...

    RăspundețiȘtergere