NOTD-Cracking the drama:P

Bun nume pentru un NOTD, ehhh?? Am aplicat No More Drama de la Essence (un dusty mauve) si dupa mi-am facut de cap cu noua mea achizitie, Flromar Grafitti, negru!!!Pretty, isn't it??In sfarsit mi-am satisfacut piticii pentru crackle. Anticipez putin, sper ca azi sa reusesc sa fac si un review pentru oja asta simpatica.

Am aplicat si un topcoat transparent si lucios dar dupa ce am facut pozele. So no luciu for u. Totusi mie imi pare interesanta si combinatia de finish cream-lucios cu crackle-ul care e mat!:D

P.S:Cuticulele sunt permanent la rehab. Asta este, ma impac cu ideea ca nu o sa arate perfect prea curand, dar eu de taiat nu le mai tai!!





Share:

7 comentarii

  1. Love it!
    Imi place mult mult de tot nuanta ojei Essence, e absolut superba.

    Pupici,
    LittleD.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos e!!!! vreau si eu oja din asta crapacioasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, merci!!

    Doomies si mie imi place ojica asta.Adevarul e ca toate primite de la Essence imi plac:P

    Deedee, go get it!!O sa ii fac review azi-maine. Are si niste "probleme" dar se pot trece cu vederea. Si e fain ca sunt multe culori din care poti alege

    RăspundețiȘtergere
  4. I has the envies on you. Vreau si eu crackalackin` ala negru

    RăspundețiȘtergere
  5. Moony, go get it! Oricum te convoc in curand la o noua intalneala la tanti croitoreasa minune. Te bagi???Am vorbit azi cu ea si oricum trebuie sa ma duc sa ii duc niste materiale...Te caut pe mess si punem la punct.

    RăspundețiȘtergere