luni, 6 iunie 2011

Cadoul meu de 1 iunie!!:D Pixie dust on it and all:D

Pentru cine nu stie inca (traiti sub o piatraaa??) pe grupul de Facebook al obsedatelor de beauty, Beauty Bloggers that is, s-a facut o chestie tare simpatica. Fiecare dintre noi a cadorisit cu ocazia zilei copilului o alta fellow blogger!!Nais!!

Eu am fost dublu cadorisita pentru ca nu m-am ales doar cu "partea materiala" ci si cu placerea intalnirii cu Pixie, jumatate din echipa de soc din spatele Notanotherbeautyblog Lovely, crazy girl!!:)

Cadoul meu a aratat asa. Si a fost partial decimat de un sot care s-a gandit sa nu aiba de suferit silueta mea. M-am dus sa imbaiez pitica si cand am iesit din camera dulciurile mele WERE GONE!!Noroc ca am iesit iute ca era pe punctul de a manca si niste "cip-cip". Numai ca cip-cipele alea erau perlute de baie. Asa e cand omul nu citeste ambalajul produselor!=))



I like the stuff I got. Mai ales ca vroiam sa testez Byphasse de ceva vreme. Si pe bune, cui nu i place sa primeasca "rasfaturi pentru baie"??::D O sa testez si o sa va spun cat de misto se simt cip-cipurile in apa de baie. Am vrut sa le incerc in weekend, dar sincer a fost un sfarsit de saptamana atat de hectic incat zic merci ca sunt vie si ca am facut dus. Luxul baii il las pentru niste zile mai line!!

Multumesc inca o data Pixie dear!!

3 comentarii:

  1. Sa le folosesti ferita. M-am distrat copios cand ai scris pe beauty bloggers faza cu Cip-Cip :)).

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ti-au placut >:D< sa le folosesti cu placere pe cele necomestibile ca de restul nu prea ai avut parte :D si eu vreau sa ne mai vedem ca si asa stam la o aruncatura de bat :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere