miercuri, 22 iunie 2011

Wishing for..

The body I had 2 years ago!!:D:D Daaaaa, stiu e cam patetic:))Dar ma uitam la poze si am realizat cat ma vaitam atunci. Si am realizat ca ahhmm nu prea aveam mari motive. I mean, da, aveam un piiiiiic de burtica, dar Doamne daca stiam eu ce burtoaie o sa am mai incolo zau daca ma mai lamentam atat:))

Sa fim sinceri, am dus un bebe maaaare 9 luni. Am pus 16 kile, le-am dat jos la mai putin de doua luni dupa ce am nascut, daaaaaaaar...multe s-au schimbat!Cele care au nascut stiu ce spun aici. Bye bye abdomen ferm si plat, bye bye piele perfect intinsa, bye bye zone cu carnita tare!!Problema e caaaa: nu trebuie sa ramana lucrurile asa. Numai ca euuuu euuuu sunt o lenesa. Imi promit de hhhhmmmm cand am nascut ca ma apuc sa fac un pic de miscare. Mereu ma folosesc de scuza ca ma oboseste piticania. True but not true. Nu cred ca as lesina daca as face niste abdomene acolo.

Trist e ca poza asta cropuita pe care v-o prezint nici macar nu e cea mai cea de acum 3 ani. Am gasit poze de la mare, in costum de baie. Mi-a venit sa plang. Ohhhh ce vremuri!!Nu, nu sunt narcisista si nu, nu arat totalmente dubios nici acum, daaaaar nu sunt multumita cu mine. Nu ma aflu in starea in care sa ma asez la plaja fara sa ma gandesc ca mi se vede aia si ailalta. Nu sunt in starea in care trageam pe mine o fustita de 3 palme sub fund si eram ok cu asta. Si nu o inghit pe aia cu :"esti mamica, nu mai esti de fusta scurta!". Really???Sunt o mamica de 24 de ani. Copilul nu te face batrana, te face doar mama.(Aaaa apropos, pozele alea de la mare nu le pupa internetul, desi ar fi ilustrat perfect ce spun eu aici).

Asa ca azi imi vreau corpul de acum 2 ani inapoi.Macar asa...in linii mari. Si cred ca o sa renunt la scuze si o sa pun osul la treaba, incet dar sigur. Fiindca nu am chef peste inca vreo 3 ani sa ma uit la pozele de acum si sa consider ca aratam bine. No sirrryyyy!!



In domeniul mult iubit-beauty stuff VREAU Lulu Guinness!!L-am mirosit cand am fost la Farduri.ro si e parfumul floral perfect. Caut asa ceva de multa vreme. Sper ca citeste cine trebuie postarea asta ca evenimente sunt destule (hear that dear hubby dear???)

6 comentarii:

  1. la naiba...si eu ma gandesc ca daca as mai avea corpul de acum 2 ani ar fi mare lucru :)

    pacat ca asta gandesc, dar in timp ce citesc mananc o punga mare de nachos cu 493 kcal/ 100 grame :))

    dar nici la mine nu mai tine mult starea asta...ma apuc de cursuri de dans..sa vedem ce o iesi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma recunosc perfect in descrierea ta. Si eu tot zic de vreo cateva luni ca ma pun sa alerg sa mai doau cateva kg, dar lenea e prea mare. Offf, chiar nu-mi dau seama de ce sunt asa, parca inainte aveam mai multa initiativa:(. Pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Sa vezi eu ce vergeturi am, pe picioare, pe coapse, pe burta, pe unde vrei si nu vrei :D...si de-aia nu mai pot eu! De cand am nascut mi-am fatzait fundu' numai in fuste scurte, sau foarte scurte :P, topuri decoltate si rochite stramte !
    Aaa, si eu am pus 25 de kile pe mine, asa ca poti sa te simti bine :P
    Si sa fiu sincera, mie chiar imi place de mine si asa, narcisismul meu continuaaaa cu drag si spor ;)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simona, cam asa fac si eu. Ma gandesc ca trebuie sa...si pe urma bag niste ciocolata, sau o farfurie de paste, sau niste napolitane...sau!!DEZASTRU!!!

    Simi si eu inainte ma "miscam" mai repede, dar de cand am nascut parca sunt vesnic obosita. Am luat vitamine, dar degeaba. Am zile cand sunt efectiv ca o leguma si ma folosesc de faptul ca sunt secata de energie ca sa zac...

    Lauren uhh. Eu vergeturi am numai pe sani (puuutiiiin si oricum nu fac topless la doua bube ale mele) si pe fund un pic mai maricele. In rest am scapat. Am avut burta ca de gemeni si tot nu m-am ales cu semne. La mine s-au topit kilogramele pentru ca m-am imbolnavit dupa ce am nascut.
    Foarte bine ca iti place de tine, asa si trebuie. Eu vreau sa pot purta iar chestii cum vreau eu, dar sincer asa cum mie imi pare dizgratios cand vad expusa mega celulita, sau colacei, asa nu vreau sa agresez nici eu privirile altora:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce funny scrii , este prea sincera :)) , asta e , incearca sa faci un pic de miscare totusi pt ca odata cu anii trecuti este foarte greu sa dam joc kh nedorite }{

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia, tocmai ca la mine nu sunt kg problema..Am 48-49 ca inainte de sarcina, dar m-am ..."flescait":))Oricum e inevitabil dupa o sarcina sa nu mai ai aceeasi tonicitate, dar da...se poate face ceva si eu nu prea fac:))

    RăspundețiȘtergere