joi, 2 iunie 2011

Makeup for Mirela

Va amintiti de proba de machiaj facuta pentru prietena mea acum ceva vreme??Si va amintiti ca a avut cununia civila la sfarsitul lui aprilie intr-o zi cand picea mea decisese sa se imbolnaveasca zdravan??

Eh, am facut atunci machiajul Mirelei dar eu nu am avut cum sa particip la eveniment din pacate. Dupa secoole de asteptare mi-a trimis poze. Mama ce misto a fost machiata!!Oare cine s-o fi ocupat de chestia asta??:))

Precizez ca ea s-a rugat de mine sa ii fac ceva ultra extra mega finut si not in your face. Eu port machiajul ala ca machiaj de zi, dar acum na, depinde de gusturi si personalitate. Pentru mine conteaza ca Mirela s-a simtit excelent in ziua aia si ca a contribuit putin si spoiala mea. Si conteaza ca m-a sunat socata a doua zi sa imi spuna ca machiajul a rezistat cu brio pana a doua zi dimineata la 5 in conditile in care eu o machiasem pe la 10 in ziua cu cununia:D

Ete tetetete!!Gigea gigea!!











13 comentarii:

  1. Chiar e foarte finut machiajul, iar mireasa a fost o fruoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai machiat-o. Si ce frumoasa eee!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare ca machiajul a fost perfect pentru ea, ii subliniaza trasaturile, se potriveste cu stilul vestimentar, nu contrasteaza cu parul sau orice altceva. Superb, de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  4. Domies mersi!!Abia astept nunta propriu zisa de la anul din vara. Poate pana atunci o conving sa accepte un pic de glamour:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Moony multumesc. Coming from u that is really flattering!!:D Si eu zic ca i-a stat frumos, dar tot as fi vrut ceva un piiiic mai bold:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii cum e aia, mireasa vrea sa se uite la poza spunand "that was ME", nu "that was me with makeup on". Practic e alegerea ei, dar insist sa insisti, nu stii ce poate iesi dintr-un machiaj bold-ish sa-i placa si sa arate si foarte frumos. Numai smokey cu negru sa nu vad ca am alergie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, corect Moony!!Stai linistita ca in numele machiajului o sa insist, am eu ceva misto in cap. In nici un caz smokey cu negru ca n-o trimit la concert rock:))Mie imi place smokey-ul ala dar numai cand e cazul:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte dragut!
    Si zii si ce produse ai folosit de au rezistat pana a doua zi, 5 am! :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca a fost tare fericita ca a avut un machiaj care sa nu se scurga si mai ales sa reziste atatea ore...cred ca e visul fiecarei mirese...

    RăspundețiȘtergere
  10. MihaeRa, am folosit baza de machiaj Radiant si pentru ochi si pentru fata. Fdt de la Bourjois, fardulete Mac mineralized, liner de la Stilla, Blush de la Elf...Nimic iesit din comun sincer!!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Miu Miu dap, chiar conteaza mult sa nu trebuiasca sa iti retusezi tu machiajul pe la mijlocul petrecerii.:))Nu sunt makeup artist si nu am mari talente dar macar oamenii pentru care fac machiaj vreau sa fie multumiti!!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. f pretty :D

    u cand postezi, postezi pentru o luna :)) :*

    RăspundețiȘtergere