miercuri, 8 iunie 2011

Wishing for..

O rubrica pe care eu o indrageam. Am din nou niste zile ciudatele, ca deh, asa e cu copil mic. In afara de faptul ca azi imi doresc sanatate pentru pitica, pentru sot si pentru mine imi mai doresc si..

O sa va mirati ca azi nu va scriu despre vreo pofta cosmetica. Nu ca nu as avea!!My wishlist is at least 1 km long!!Daaaaar imi doresc nebuneste niste carti!Le vreau de multa vreme, dar acum mi s-a pus pata si mai tare!

Ador sa citesc dupa cum am mai spus. Chiar daca acum nu prea mai am timp si uneori nici dispozitie, reusesc sa mai strecor cateva pagini la plimbare cu Katia, sau seara pana sa imi pice capul (de obicei seara mai mult de jumatate de pagina nu mai ajung sa parcurg). Mi-e putin dor de vremurile cand imi permiteam sa stau treaza 3 nopti la rand sa termin o carte de 600 de pagini care imi placea la nebunie. Apoi recupeream cu somn la greu, dar na!!Impossible these days!

So, fara sa mai lungesc povestea, ca poate nu va pasioneaza. Azi tanjesc dupa cartile lui Isabel Allende, all of them. Am citit "Casa spiritelor", acum ceva ani, imprumutata de la cineva. Mi-a placut la nebunie si am decis ca one day o sa citesc si restul. Cred ca o sa incep sa le cumpar treptat!!:)Si desi costa cam la fel cred ca o sa imi aduca ceva mai multa satisfactie decat un ruj nou:P


Daca si pe voi va tenteaza, eu le-am gasit la un pret ok la Emag(imi convine ca e ff aproape de unde locuiesc). Aici-Isabel Allende

Promit sa extind subiectul lecturii daca va intereseaza. What am I saying??O sa il extind oricum ca asa m-a apucat. Asteptati-va la ceva recomandari:P

4 comentarii:

  1. Isabel Allende e scriitoarea mea preferata, am cumparat Tara mea inventata si pe celelalte (majoritatea) le-am imprumutat de la biblioteca.
    Daca mai stateam in Bucuresti, iti imprumutam exemplarul meu din Tara mea inventata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place Isabel Allende, am citit o carte de ea, Paula, si chiar mi-a placut. Mama cred le are pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ai niste premii la mine http://anncutzasworld.blogspot.com/2011/06/inspiration-blog-award-best-blog-award.html :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am citit nimic de Allende dar cartea prezentata de tine m-a atras..o sa o caut si eu, mai greu cu gasitul ca nu locuiesc in ro.

    RăspundețiȘtergere