vineri, 3 iunie 2011

LOTD-Summery feel!(si o dovada a prostiei mele=))

Hello hello. Azi am o zi cam plina si desi programasem sa mai scriu inca vreo doua postari nu stiu daca o sa apuc. Eh, no biggie, dupa luni in care uitam sa postez macar acum ma tin de treaba.

Va arat LOTD-ul zilei. I like it (sunt cam modesta in ultima vreme..:P). Singura problema e ca l-am facut pe fuga si am prestat o traznaie zdravana la final. O sa va arat poza sa dovedesc ca graba strica treaba.Azi mi-a cam tremurat mana la liner (lipsa de somn si exces de bomboane de ciocolata cu lichior-cadoul de ziua copilului:P) dar meeeh ati vazut voi si chestii mai tragice la mine.MUUULT mai tragice.

Toata nebunia de pe moaca mea imi inspira vara, vacanta, croaziera. U name it!!Buzele am vrut initial sa le fac true red dar m-am limitat la un pic de red stain. Parca da mai bine.Remarcati va rog ca sunt asortata si cu cerceii si va anunt ca mai pe seara cand ies o sa port iia mea preferata cu broderie sparta albastruie:D. Asa ca gigea Deena!












Nu mi-ati spus daca vreti sa vedeti sau nu produsele si nu mi-ati cerut nici explicatii. Produsele m-am gandit sa vi le arat oricum. Daca va intereseaza detalii, just ask. (Man, do women put a lot of shit on their faces or what??)




Si iata traznaia. In timp ce imi stainuiam buzele din cauza mai sus mentionata -somn nema, ciocolata alcoolizata da-imi tremura iar mana si jap. AM DAT CU RUJUL meu rosu PREFERAT de podea. Rectific. DE COVOR. Care covor e BEJ!!Bej u people!Acum e bej cu o pata de zici ca cineva a avut o mica problema lunara intr-o laterala a sufrageriei mele!!GREAT!!!



See??:(Da daaa nu am aspirat se vad scame cah!!Concentrati-va pe ditai pata de ruuuuj rosu si siepsi!!Cu ce scot eu rahatul ala de pe covor??:D

18 comentarii:

  1. cu demachiant? :))eu am facut asa cu un fard negru l-am scapat pe un covor aproape la fel de bej ca al tau. am turnat demachiant peste am frecat bine...s-a marit pata un pic dar s-a estompat in intensitate, apoi am luat biocarpet si o perie..am pus biocarpet si apa si da-i cu peria vreo jumate de ora apoi am limpezit si l-am lasat sa se usuce :D acum e bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Deena, incearca cu Biocarpet concentrat sau cu Vanish. aplici pe un burete sau o carpa si freci pana ies spumele - si din tine si din covor! (si odata cu spuma poate iese si pata)
    Fingers crossed!

    PS: Imi place la nebunie machiajul de azi (si promisiunea unui outfit cu iie) :) Go for it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Initial am creut ca un bebe a facut asta in timp ce tu te machiai ;))frumos machiajul...cand o sa ma dau si eu asa cu tus :-"

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tot iti place rujul poti sa mai pui cateva pete si sa zici ca 'asa e modelul' :)). Machiajul e foarte dragut, simplu, perfect pt zilele calduroase. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. So...nu, bebe n-are niiici o vina saraca!!Desi as fi putut sa dau vina pe ea:D:D

    Cu demachiant am intins mai rau. M-am gandit si eu la faza cu modelul dar nu cred ca merge.

    Vanish sau Biocarpet planuiesc si eu ...diseara cand am timp, dupa baia picei. Ca prevad ceva frecat. Sa speram ca scot pata. Daca nu, ata ete. Noroc ca nu e covorul meu=)))

    Ahhh abia astept sa stau la casa noastra sa patez PROPRIUL covor:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce nebuna esti :)) Doamne, cred ca m-ar amuza teribil sa stau la discutii cu tine, ai un stil de copil sec :)) [intr-un sens tare bun:X]

    Si iti sta bine cu lookul asta :*

    Imi pare rau pentru covorul ala... noroc ca nu i al tau macar :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Irina merci!!:DE un mod foarte dragut de a spune despre cineva ca are ceva la cap:PApreciez mereu complimentele bine facute:P Si mie mi-ar placea sa stau de vorba cu tine, singura problema e ca vorbesc la fel de mult cum scriu:))

    Dap, covorul nu e al meu si adevarul e ca l-am detestat de cand l-au cumparat al mei. Are un model nasol pe centru.:))Acum are un model frumos pe margine=))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Ahahaha, chiar ca folosim multe produse. Al meu m-a intrebat odata cu ce m-am dat de arat asa de "stralucitoare si frumoasa" :| si incep si-i zic...si nu ma mai opream :)))
    Cat pt covor...incearca cu Vanish. Stiu ca mama asta foloseste cand imi murdaresc pisicile covorul ( e tot o nuanta deschisa)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine ma mai intreaba al meu cand ma vede ca ma dau cu pudra sau blush:"iar iti dai cu praf pe fata??nu te deranjeaza senzatia??":))

    RăspundețiȘtergere
  10. eu mi-am murdarit o data o camasa alba cu fond de ten..a iesit pata cu detergent Dalin pentru bebelusi...cred ca e mai concentrat pentru ca e pentru bebei care se murdaresc mai mereu cu mancare si alte lucrusoare :)) dar este si hipoalergenic... :)
    iar makeup-ul ..este superb! Ador look-urile astea,care inspira bronz,soare,plaja :) Si tu esti foarte frumoasa! Mai vrem LOTD-uri!! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am notat si asta Shopaholica.

    U make me blush. Nu sunt frumoasa dar machiajul imbunatateste mult situatia:))Veti mai vedea LOTD , am promis deja!!:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu demachiant il intinzi mai rau, daca avea alta consistenta era altceva :( incearca cu apa si sapun (mult sapun!) sau detergent, pentru ca rujul tinde sa aiba o consistenta uleioasa, cremoasa, si tie iti trebuie ceva care sa te scape intai de asta :( Daca nu, cu Vanish iese imediat, dar nu neaparat de covoare, poate fi si din acela ptr haine. Nu uita sa clatesti bine bine dupa Vanish ca are tendinta sa "macine" materiale.. Mi-am stricat 2 bluze, le-am gaurit ca am uitat Vanish pe ele..

    E dragut machiajul si ti se potriveste :D :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu stiu daca asta a fost intentia ta, dar faptul ca folosesti cuvinte ca 'rahat' si 'siepsi'( care personal habar nu am ce inseamna) ma face sa regret ca citesc blogul tau. Ma asteptam la un post informativ in legatura cu un machiaj inedit si citesc asa ceva. Rujul ala nu are cum sa fie un 'rahat', ba din contra, daca e de o calitate cel putin medie, a costat ceva bani... eu nu mi-as numi niciodata produsele cosmetice 'rahaturi' indiferent ce pete mi-au lasat pe bluse sau covor. Pentru ca in final ele nu am nicio vina ca stapana e neatenta.
    Stiu ca poate e un fix de al meu, dar eu consider ca fardurile se pastreaza mai bine daca sunt si curatate ocazional. Nu o data pe saptamana, dar macar la 2 saptamani...apropos de trusa de machiaj murdara. Esti totusi un model pentru alte fete. Act that way!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte dragut machiajul, imi place mult cum ai trasat linia cu tus!:X :*
    Macar are un model frumos acum [covorul] :))
    Eu, cand am fost mica, am varsat calimara cu cerneala pe covorul mamei, si era un covor in dungi -bej, gri, albastru si ce mai avea. Am freecat cu detergent de vase si cu bueretele de vase [eram copila!] :)) Am adaugat si detergent de haine..la final, pata mea era cea mai curata portiune de pe intreg covorul :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Katherine imi pare rau ca te-a deranjat postarea mea. Tind sa folosesc un limbaj colort uneori si sa inventez cuvinte uitand ca nu toata lumea e amuzata de acest lucru.
    Poate ca pare ciudat dar chiar sunt genul de persoana care acorda atentie detaliilor si nu imi tin trusa aratand groaznic. Pur si simplu asa arata in momentul in care am facut poza si nu sunt genul fals care isi curata trusa DOAR pentru poza. Nu stiu daca sunt un model, nu prea cred, dar probabil ai dreptate. Uneori ar trebui sa fiu mai temperata in exprimare. Nici eu nu imi consider fardurile "porcarii" numai ca la nervi omul spune multe. In general pe blog sunt sincera si nu incerc sa par ceea ce nu sunt!That's just me!!Si da, poti spune ca sunt neatenta dar dupa multe nopti nedormite (nu fiindca umblu prin lume) accidente se pot intampla oricui.
    Iti multumesc pentru atentionare si inca o data, regret ca ti-a lasat un gust amar postarea mea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexantza cred ca oricine poate avea astfel de "scapari", dar in special copiii!!:)Pana la urma am reusit sa mai estompez "noul model" lasand vanish pentru covoare muuult timp pe pata:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Esti o haioasa!!! :))
    Foarte fain machiajul. Te prinde bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna
    nu te supara, dar ar trebui sa ingrosi un pic linia la eyeliner in coada ochiului, fiindca asa cum e acum, cind deschizi ochii linia pare intrerupta, ceea ce iti micsoreaza vizual ochii .

    RăspundețiȘtergere