Just a tip Thursday-15 minutes

Astazi vin in ajutorul celor care nu au o tona de timp la dispozitie. Nu..rectific.In ajutorul celor care lasa lucruri nefacute pentru ca nu au timp. Sau pentru ca le e lene. Si pentru ca ceva-ul ala pe care il au de facut pare mare si overwhelming. Yup. Valabil pentru oricine, in orice domeniu al vietii: ori ca vorbim de beauty, de makeup, de mancare, de curatenie, de proiecte.

Just the tip is: U can do anything for 15 minutes

Conceptul asta e preluat de pe un site de home organization, Flylady.net. In fine, that's not the point. The point is: functioneaza!!Pe bune. Nu mi-as fi imaginat vreodata cate chestii poti face in 15 minute. Adica, sa fim seriosi, 15 minute inseamna putin, nu? NU!! Programati-va soneria de la ceas, apucati-va de un task si o sa descoperiti ca in alea 15 minute in care va concentrati doar la "ceva-ul vostru" puteti sa faceti mult mai mult decat ati crede.



Sa va spun ca in 15 minute eu reusesc sa dau cu aspiratorul in doua camere si sa sterg si praful?Ca in 15 minute pot sa imi fac un machiaj lejer si sa arat uman. Ca pot sa curat cartofi pentru cina si sa bag friptura la cuptor. Ideea e ca multe chestii din viata de zi cu zi dureaza mult mai putin decat am crede.

Numai ca noua ne e lene. Si le lasam sa se adune. Don't. Pentru ca o sa va simtiti tot mai coplesiti. Aveti de facut un proiect. Scrieti de 3 ori pe zi cate 15 minute. S-ar putea sa va treziti ca in cateva zile ati terminat. Nu va apucati sa faceti totul de nebuni in multe ore nedormite cu o noapte inainte. Da si eu am fost genul "crash and burn" toata facultatea!Nu face bine la neuron!!Credeti-ma!!

Sunt un om al listelor...care raman de multe ori nebifate. Atat ma gandesc si bibilesc lista incat nu mai apuc sa execut ce scrie pe ea. Asa ca act instead of pondering things. Go do stuff!! Blog for 15 minutes!!De fiecare data ma simteam vinovata ca nu "am timp" sa scriu mai des pe blog. Really??? Am descoperit de cand mi-am promis sa scriu ca imi e suficienta o jumatate de ora pe zi ca sa scriu cate ceva. I mean, 15 minute in timpul somnicului de la ora 11 si 15 in timpul somnicului de la 15:))

Ia sa va vad!!Ma credeti??Puneti timer-ul de la telefon in actiune??

P.S: Promit ca urmeaza si beauty tips, dar zau ca imi place sa fac posturi ranty(is that even a word??guess not...)

Share:

5 comentarii

  1. ce tare....chiar foarte interesant, eu cred ca in 15 minute realizez un machiaj, altceva nu am incercat , mai les datul cu aspriratorul...thx si o zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. We friggin love rants! Treba asta cu 15 minute e geniala, rar vezi ce poti face in cateva minute!

    RăspundețiȘtergere
  3. Moony jur ca daca te apuci se vede!!Daca numai te gandesti, nu prea!!:))Azi am dat cu matura si cu mopul in bucatarie si baie in 12 minute=))

    Move u'r bodies girls!!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. genial postul asta! chiar o sa trec la actiune sa vad cum iese. maine dimineata o sa incerc sa ma machiez in 15 min. de obicei imi ia cam juma' de ora.

    RăspundețiȘtergere