NOTD-Essence Very Berry

Inca una din ojele minunate primite de la prietena draga de care va povesteam. Am ales de data aceasta o nuanta de roz simpatica, Verry Berry. Am fotografiat-o in mai multe moduri doar doar o sa surprind adevarul. Cred ca cel mai bine e redata culoarea in ultimele poze.

Se aplica uniform, fara dungi inestetice, are un finish cremos, fara pic de sidef sau glitter. Se usuca ultra rapid si best part, am avut nevoie DOAR DE UN STRAT pentru acoperire completa!!Probabil ar fi aratat si mai bine in doua straturi, dar din pacate nu mai aveam timp pentru asta! Rezistenta, asa si asa. Dar luati in considerare ca la cateva ore dupa ce mi-am facut unghiile am stat cam o ora cu mainile in apa. Asa ca nu mi se pare anormal sa mai sara cate o bucatica milimetrica de lac pe la colturi. Oricum azi voi reface manichiura cu o alta nuanta. Ar fi si pacat la cate am acum sa le las sa stea netestate!!




Share:

2 comentarii

  1. Imi place culoarea, mi se pare numai buna pentru vara :)! Unghiile mele sunt rosii de nu stiu cate zile, mi-e lene sa mi le fac :))!

    RăspundețiȘtergere