marți, 21 iunie 2011

NOTD-Just rock it!

Notd dupa Notd??Nu sunt exact intr-o pasa buna pentru swatches, poze si scris, dar am promis sa nu abandonez blogul si asa ca va mai pun si cate ceva de umplutura. Iertare iertare!!

Asa arata unghiutele mele acum si sunt tare incantata de ele. Just rock it! de la Essence e un bleumarin care da oarecum impresia de cerneala. Efectiv la asta ma duce cu gandul. La calimara de cerneala Pelikan din care imi umpleam stiloul in clasele primare!:)

Finish-ul e cremos, culoarea e perfect opaca dintr-un strat. Da ati citit corect. Un strat. Pe inelar am aplicat peste oja Essence un strat de oja Chissa albastru inchis sidefat. Oja asta Chissa in sticluta e superba. Daca as putea sa obtin culoarea aia si pe unghii din 2 straturi ar fi super. Dar nici macar cu 3 nu obtin rezultate. Asa ca n-am prea folosit-o.De acum o sa o tot folosesc. Imi vine sa o aplic pe toate unghiile peste oja Essence, atat de mult imi place efectul. Sincer cautam de ceva vreme o oja care sa arate asa. Am gasit-o in...doua oje:))





P.S:Folositi cu incredere adresa de mail nou instaurata a blogului. Va astept sa imi scrieti ce vreti sa vedeti, cititi, auziti de la mine. Ma gasiti la makeup.dream@yahoo.com

Un comentariu:

  1. Gasesti un negru cu reflexe albastre la Golden Rose :) E nr 107, am facut mai demult un NOTW cu ea :D

    Imi place oja de la Essence, se apropie mult de negru :D te pup!

    RăspundețiȘtergere