Just a tip Thursday-late

Cu intarziere de o zi va postez micul "pont". E unul simplu, dar totusi complex.

Iubiti-va asa cum sunteti, faceti lucruri care va fac fericite si frumoase, apreciati-va, rasfatati-va, respectati-va!Pentru ca asa e normal!



De ce acest sfat si nu altul??Well, pentru ca eu stiu cum e sa nu faci toate chestiile astea. Si nu e bine. E un sentiment oribil atunci cand nu mai esti impacata cu tine din nici un punct de vedere. Am invatat in timp ca e putin probabil sa fiu vreodata perfecta (ce cuvant tampit asta "PERFECT").Dar pana sa invat asta am plans (inca mai am faze cand ma enerveaza ce vad in oglinda, ce scot pe gura si nu pot lua inapoi, ce obicei prost am...), m-am simtit ca un nimic desi nimeni nu imi alimenta nebuniile. NOT NORMAL I TELL U!!

Din punctul meu de vedere nu exista femei urate ci doar femei carora nu le pasa (sau nu LE MAI pasa) de ele. Pentru ca au prea multe pe cap, pentru ca au de tinut o casa, au un job, un copil-doi trei, o facultate, mancare de facut, haine de calcat, drumuri de alergat. Si desigur NU AU TIMP pentru ele. NU AU BANI pentru capriciile lor. Se pun pe ultimul plan. Hmmm yup. Adaugati situatie economica nu tocmai stralucita pentru ca hai sa fim cinstiti, suntem mai multi care isi calculeaza bugetul la sange decat cei care isi permit sa fie totalmente free cu finantele lor. Si aveti in fata muuulte femei din Romania. (nu zic ca nu sunt si in alte tari, dar la noi s-a impamantenit aia cu..."eu sunt pe ultimul loc"-dupa tot ce am enumerat inainte)

Nu va faceti asta!!Nu meritati asta!Faptul ca voi sunteti cele care fac atatea va dau dreptul sa aveti timpul vostru, linistea voastra, momentele voastre! 10 minute pe zi ca sa faceti ce vreti. 10 minute dupa dus ca sa va cremuiti. O data pe luna ca sa mergeti sa va plimbati undeva si sa mancati o inghetata buna..(just sayin). O data la catva timp sa puneti bani deoparte pentru voi sa va luati ceva ce va doriti cu adevarat (si nu ma refer aici la un set nou de oale!!) Zambiti-va dimineata in oglinda, aranjati-va parul, aplicati-va machiaj minimal sau iesiti asa, naked daca va simtiti bine. Nu va mai pastrati accesoriile dragute pentru vreo zi deosebita care apare prea rar. Purtati-le si cand duceti gunoiul. Renuntati la hainele lalai de stat in casa si imbracati-va asa incat sa va simtiti bine. Ganditi-va ca meritati mai mult si oferiti-va asta! Pentru ca degeaba o sa va spuna cineva ca sunteti super ok daca voi nu o veti crede.

O femeie ingrijita nu trebuie sa fie o femeie care cheltuie sume exorbitante. Oricate milioane ai da pe haine stilul nu se cumpara. Chiar daca lumea va stramba din nas, da, am vazut femei imbracate din "dughene", purtand pantofi care costau mai putin decat esarfa vreunei "dive", care emanau mai multa eleganta decat orice tipa cu buget generos. Da, am vazut femei de 80 de ani (am eu o matusa) care la fiecare sfarsit de saptamana merg sa se coafeze si apoi isi beau cafeaua cu prietenele si se simt bine. Apoi isi reiau sortul cu mai mult curaj!Sortul e mai simpatic dupa ce ai purtat un deux piece bine croit!

Gandi-ti-va ca voi sunteti cea mai importanta investitie a voastra!
Acceptati-va defectele si invatati sa traiti cu cele care nu se pot schimba. Restul, nu le mai amanati si luati masuri. Cate putin zilnic. Aveti grija de voi tocmai pentru ca de multe ori sunteti un exemplu pentru familie si prieteni. Pentru ca pe langa o buna gospodina sau mama, sunteti FEMEIE!!Pentru ca asa v-ati nascut si asta ar trebui sa ramana pe primul plan. Am mai spus-o si cu alte ocazii "If I ain't happy, no one around me is!!"

Aveti grija de sanatatea voastra si nu lasati pe maine nici o problema care pare azi minora.

Vorbiti-le despre asta tuturor prietenelor, mamelor surorilor si zambiti!!Meritam sa ne oferim asta.

Poate postarea asta suna ca o predica ciudata, dar e ciudat cum ajungi sa iti dai seama de unele lucruri dupa ce le neglijezi. Cum din cate o prapastie te ridici mai lucid. Si ma gandeam ca poate are cineva nevoie sa i se reaminteasca lucrurile astea!

Astept sa imi impartasiti parerile voastre, sa imi spuneti voi cum va rasfatati, cum va purtati cu voi, cum faceti fata nebuniei vietii zilnice fara sa va pierdeti??

Share:

4 comentarii

  1. Frumos si cat se poate de adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  2. superba postare!! ai mare dreptate in ceea ce ai spus mai sus. nu trebuie sa te lasi pe ultimul loc, desi si eu spun asta uneori, dar mai rar o pun si in practica :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Deena pentru "predica" asta folositoare!! :D
    Eu inca locuiesc cu ai mei si o vad pe mama in situatia asta.Se pune pe ultimul loc intotdeauna, daaaaar, din fericire pentru ea sunt eu prin preajma si am grija sa o mai provoc la cate un rasfat.Atat de mult ma bucura sa o mai vad si pe ea relaxata si avand grija latura asta de FEMEIE....

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place enorm postul asta,felicitari!este foarte adevarat si este (din pacate)foarte usor sa cazi in cealalta extrema(cea cu neglijatul..)oricat de cocheta ai fi fost la un moment dat sau oricat de constienta ai fi de asta..e mai mult decat necesar totusi sa fim atat de puternice incat sa ne pese si de noi pentru ca daca noi ne percepem intr-un mod gresit in timp asa ne vor percepe si cei din jur..

    RăspundețiȘtergere