Weekendul asta...

-M-a ofticat oribil vremea capricioasa. N-am putut nici sa iesim la plimbari cu picea si in plus mi-a venit sa dorm non stop, ceea ce fireste ca n-am putut face!
-Am adulmecat mirosul de dulceata de capsuni fiarta de mama in bucatarie
-M-am enervat din varii motive, ca asa sunt eu tafnoasa si antipatica!BITE ME!!
-M-am vazut cu Moony. Si am dus-o in locurile de vanatoare din preajma pietei Crangasi unde locuiesc eu. A facut o captura frumusica pe care o puteti vedea pe blogul ei. Am flecarit ca doua gaste again, am ras, a fost fun fun fun. Pacat ca pe mine ma chemau voci subtirele din subconstient spre casa. Venea ora de masa a picei si vad ca mai nou refuza sa manance cu altcineva decat cu mine.
-Am remarcat ca pe zi ce trece Katia sta tot mai teapan in picioare. OMG!!She'll be going to college in no time!!And I'll be old.
-Mi-am facut gherutele cu noua mea achizitie. Nu zic mai mult ca urmeaza sa va servesc o postare pe tema asta
-Am "subtiat" trusa de cosmeticale si mi-am facut un wishlist maaaaaareee din care nu o sa cumpar mai nimic, dar am dreptul sa visez, da??
-M-am gandit cu disperare ca mai am o luna pana merg la nunta unor buni prieteni si trebuie sa imi iau de incaltat. Din experiente anterioare va spun ca ar fi nevoie de vreo 3 luni ca sa gasesc sandale aurii frumoase, cu toc....MARIMEA 35:(De ce nu port un 37???DE CEEEE??
-Am tras o mare smotruiala prin casa pentru ca pitica si-a facut o pasiune din linsul covoarelor si parca simt nevoia sa le curat zdravan ceva mai des:))
-Am visat tot felul de bazaconii care mi-au dat o stare tampita de agitatie.
-Am facut tureeee cu "grasuna" in brate fiindca e tare irascibila in ultima vreme. Nu stiu de ce, dar e o faza trista pentru noi. Se joaca si rade si in 5 secunde incepe sa zbiere de o aud si oamenii din blocul de peste drum..
-Am vrut sa postez pe blog si n-am apucat:))

Share:

2 comentarii

  1. ce weekend incarcat....ah, nu imi adu aminte de nunta...am si eu una pe 2 iulie si nu am nici un ban....initial au zis ca fac o cununie civila intre neamuri si cativa prieteni la sf lui iunie, apoi ca fac si cea religioasa in acesi zi, dar tot asa intre prieteni si familie....ca pana la urma sa spuna ca si-au gasit restaurant pe 2 iulie...:(...

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi de nunta asta stiam de mult. Si eun prieten apropiat. Eu sincer o astept cu nerabdare. Mai putin drumul de 4 ore jumatate cu pitica si trambalatul prin nspe parti pe la neamuri si prieteni cu ea. Mi-e drag sa ii vad dar mi-e ca o sa intre in sevraj saraca!
    Daca imi gasesc sandale pentru nunta aia o sa ma simt mai bine:))

    RăspundețiȘtergere