What I ate Wednesday

Ati observat ca saptamana trecuta am sarit peste rubrica asta. Asa bine a prins la public ca joi dimineata m-a sunat mama dezamagita si mi-a zis: "Fata (asa vorbim noi una cu alta, la misto ca pitipoancele), eu de unde sa mai stiu ce ai mancat ieri?N-ai mancat nimic?":)) Pentru linistirea mamei azi postez:P!



6:30 a.m. Nu stiu daca v-am mai spus dar am o pustoaica fantastica. Numai ca uneori decide sa imi puna nervii la incercare. Azi s-a trezit muuuuult mai devreme decat de obicei. In principiu oricum ma trezesc pe la 7 dar nu am "acompaniament". Mi-am facut URGENT o cafea cu mult lapte, cu zahar brun si scortisoara. Am descoperit ca asa pot sa beau iar cafea fara sa imi fie rau. Nu e ca vechea mea prietena cafeaua neagra dar macar nu chem salvarea dupa ce o beau!



7:30 a.m. Dupa ce mi-am revenit din soc am pus la fiert niste arpacas. Da, da ati citit corect.:))Am vazut ideea asta de mic dejun la Carmen Bruma in carte si gandindu-ma ca de felul meu sunt mare fan coliva (suna groaznic aceasta afirmatie, sunt perfect constienta!:P) am zis sa testez. Adica am testat de ceva vreme. Acum doar am repetat. I-am pus putina miere, niste nuca, niste merisoare si fireste SCORTISOARA!:))Ma, e super sanatoasa, sa stiti!:)) Aaaa si aia e aceeasi cana de cafea pentru ca n-am apucat sa o beau fierbinte!:)))



10.30 a.m. O para care de fapt a fost doar jumatate de para pentru ca restul a mancat-o Katia. E in faza: "Ce papi acolo?Si eu vreau?" Chit ca a terminat de mancat cu 5 minute inainte si are burta cat un broscoi. Eventual a mancat fix ce mananci tu dar nu conteaza, la tine e mai bun!



12.30. p.m. Dupa o tura victorioasa de cumparaturi :)) am ajuns acasa si m-am apucat sa pregatesc pranzul. Numai ca am descoperit ca mai aveam doua briose stinghere pe un platou din ce facusem ieri. Prima am halit-o fara sa o pozez. Pe a doua am imortalizat-o pentru eternitate. Au fost buneee dar nu trebuia sa o comit!:(



14.00 p.m. The highlight of my day! S-a deschis oficial sezonul la pascut. Plin de legume, majoritatea incep sa aiba si gust. Asa ca o sa cam vedeti salate de acum pentru ca le ador! In troaca pe care o zariti am pus salata verde, ardei rosu, rosie, ceapa verde, ciuperci champignon, piept de pui la gratar, niste seminte de dovleac si un dressing simplu dar delicios facut din iaurt, usturoi, ulei de masline si sare. DELICIOS!! Si foarte satios. Dupa cum o sa vedeti mi-a tinut de foame bine!



19.00 p.m. O combinatie absolut dubioasa pe post de masa principala dar hey, asa functionez eu. Telemea, rosii, ulei de masline, piper si oregano. Cu o felie de paine. Ahhhh simplu si minunat!



21.00 p.m.Rapid o banana si niste migdale. Da, cand ai copii tinzi sa asezi mancarea in feluri idioate!:))

Cam asta e bilantul. Aaaa si cam un litru de apa...si din pacate vreo doua pahare de Cola. I don't need it dar daca o vad ca e in casa nu ma pot abtine. De obicei nu prea e in casa. Azi a fost!:( It won't happen again!Not too soon!:)) In afara de Cola si briose eu zic ca e onorabil!



Share:

22 comentarii

  1. Of, eu daca m-am scapat la Cola, 2 zile nu dorm :))
    De la cafea insa nu patesc asa.Nu pricep care-i faza:))
    Oricum, tocmai ce ma faci sa regret ca am plecat din Ro, ca tare as mai manca o telemea, dar astia de aici au doar branza mucegaita si deja mi s-a acrit de la ele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La faza cu branzeturile nobile eu intruchipez zicala aia "ce stie taranul ce-i ala sofranul". Nu pot!Efectiv nu pot!Nici o branza cu mucegai nu m-a convins ca merita sacrificiul nasului meu sensibil sau al imaginatiei mele muuult prea bogate.:))Cand am fost in Franta eram dubioasa care fugea de la masa si evita raionul de branzeturi!:)) Nu dau telemeaua noastra pe mucegaiul lor nici moarta!:))

      Ștergere
  2. Pofta mare mi-ai facut cu acea para!
    Haios foc aranjamentul din migdale :)) M-am tot gandit daca banana e asezata pe post de palarie, ori de păr? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost si buna para!:P
      Banana poate sa fie ce vrei tu, dupa imaginatia fiecaruia!:))

      Ștergere
  3. Ha ha, ce am ras la faza cu coliva, si mie imi place :)) Trebuie sa-mi fac si eu asa un mic dejun, super ideea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut bunic preot si mancam coliva la discretie!Asa ca se intelege...

      Ștergere
  4. deci si eu sunt fan coliva :)))) as manca non-stop :))
    nu am mancat arpacas ....explica mai multe:))

    mi-e pofta de o telemea de la Sibiu de nu mai stiu de mine:)) si mai ajuns acasa ...luna viitoare :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Fix ce-ai mancat tu la 19 am mancat eu ieri :)) Sa ne fie de bine, deh :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca nu sunt singura cu inclinatii spre deserturi vag morbide:))
    Pai e simpla ideea cu arpacasul. Gasesti peste tot, in supermarketuri. Il pui fain frumos la fiert in apa. Adica pui cat mananci, nu toata punga!:)) O canita mica de cafea ca se mai umfla..Il fierbi bine pana se umfla bobul de grau si crapa, se inmoaie. Il lasi sa se raceasca cat de cat si il amesteci cu ce te taie mintea.:)

    Pune si tu sa iti faca ai tai pachet cu telemea!:))Sau daca vrei iti catapultez eu o bucata!Ce ma, la Cluj n-or fi avand aia telemea?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place ideea acestor articole. Si eu o urmaream cu interes pe Anna Saccone

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!:)Eu inca o urmaresc dar parca nu ma mai pasioneaza asa mult ca inainte!

      Ștergere
  8. Deci cand eram mica mancam la coliva pana imi venea rau :)), ne certa bunica-mea ca mancam coliva asa, fara rost cica :p...

    M-am gandit sa iti scriu ce am mancat eu azi, pana cand mi-am dat seama ca o sa par nebuna cu diploma la cat bag in mine :D!
    And yes, cura de ingrasare merge misto : am 51 de kg (aproape :)), si nu ma las pana la 53 :p!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mancam pana imi venea rau!!Asa ca ce sa mai zic?:))
      Hai maaa scrie-mi!!Ce ai mancat??Bravo ca merge cura de ingrasare!:D

      Ștergere
  9. :)) si mie-mi place coliva!

    stai sa ma gandesc ce tampenii am mancat eu ieri: 6 turte dulci, biscuiti oreo, crema tartinabila cu somon+doua felii de paine. purec, nu? si inca unul nesanatos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Mamaaa ce de fani coliva am adunat aici!:))
      Suna a zi perfect echilibrata si deloc zaharata!:))

      Ștergere
  10. Dieta lui Carmen Bruma? Am tinut-o si eu in septembrie..10 kg in minus, ma declar multumita si incerc sa o reincep :-P M-ai ucis cu salata aia, arata yummy rau :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am tinut dieta ca nu aveam de dat jos dar am spicuit cate ceva de acolo pentru ca un stil de viata ceva mai sanatos nu imi strica. Barvo pentru cele 10 kg pierdute!:)

      Ștergere
  11. mai fiinta, unde is carnatii? chiftelele? musacaua? friptanele? vaca, porcu, oaia? eu de doua saptamani balesc dupa ciolan cu fasole si carnati! iar tu arati numai balarii si furaje. Pai d-astea mananc si eu, mananca si tu chestii la care altii viseaza!
    si cum poti sa papi asa putin? eu la un castron de furaje imi vine sa mananc un lighean ca sa ma simt bine ...ce-i drept ca mananc o data si jumate pe zi daca am noroc dar oricum..

    cunoastem aranjamenul in farfurie :)




    aia cu lenjerie de pat rosie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))Carnati mananc foaaaaaaaaaaaaaarteeee rar. Musacaua e viata mea dar cuptorul meu e handicapat si nu iese cum trebuie. Vaca era la pascut, porcul in cotet si oaia tot pe unde sunt oile!:)) Ciorba cu ciolan afumat si fasole visez si eu la orice ora!:)) Dar imi plac balariile si furajele. Nu e putin femeie!!E cat trebuie. Chiar cam mult uneori. Si castronul ala de furaje era IMENS!:))Si eu mancam o data in zi dar incerc sa schimb treaba asta! Si din pacate nu mai pot manca chestii la care altii doar viseaza pentru ca deja metabolismul mi-a zis: slow down cow ca eu deja am incetinit!:)) Aaa si cine vorbea de mancat orice, aia de o bate vantul cu pietre in buzunare!:))

      M-am prins ca tu esti de la primul rand din comentariu. Nici nu era nevoie sa te mai semnezi!:))

      Ștergere
  12. Asa sunt si eu, imi fac un ditamai salatoiul la pranz si nu-mi mai trebuie nimic (aproape) toata ziua. Si imi si place peste masura. De abia astept sa se umple piata de minunatii, cu ajutorul lui Dumnezeu, romanesti.

    RăspundețiȘtergere
  13. He, he. Și eu am căni drăguțe ca și tine de la Yves Rocher.De asemenea, ador salatele, migdalele, bananele. Eu cred că ai gafat doar cu mâncatul la ora 9. În rest, totul pare ok.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie imi place coliva de lesin, insa doar facuta de mama. Foarte buna ideea cu arpacasul, o s-o pun in aplicare, inclusiv pentru fetita mea care,mititica de ea, s-a cam saturat de fulgi de ovaz, grau, orz s.a.

    RăspundețiȘtergere