duminică, 31 martie 2013

Shop the stash Sunday

Ia uitati ce piese noua de decor troneaza in sufragerie la mine!:)) Mi-am amintit de cosuletul asta pe care il folosesc de obicei pentru oua de Pasti. M-am gandit sa nu il mai tin izolat in debara pana la momentul lui de glorie si am decis sa depozitez temporar cosmeticele saptamanale. Mi-e mai simplu asa dimineata, le am pe toate intr-un loc, nu trebuie sa mai sap si nici nu ma las atrasa de alte surate colorate care nu sunt incluse in plan. Al meu sot a ridicat o spranceana dar stie ca mai bine tace!:))







Si am decis sa aleg ocazional si cateva oje pe care e musai sa le mai folosesc. Asa ca pentru urmatoarea saptamana (si un pic..) am aceste optiuni.



Daca vreti sa vedeti exact despre ce produse e vorba dati o fuga la My Makeup Collection ca sa va edificati!:)

Profitati din plin de ultimele ore de weekend!:)

7 comentarii:

  1. Noroc cu postarea ta ca-mi amintesc si eu sa le rotesc.
    Si eu le tin intr-un soi de cosulet si le plimb dimineata la fereastra, impreuna cu borcanelele cu pensule si oglinda.
    Cand ma trezeam cu noaptea-n cap, ma machiam in baie, noroc ca intre timp am schimbat programul de lucru. Acum ma machiez frumusel, la lumina si nu mai risc sa-mi fac obrajii de clovnulet. :)
    Si eu mi-am propus sa-mi schimb oja de 2 ori pe saptamana, dar pana acum nu prea m-am tinut de cuvant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma machiez pe marginea patului langa ferestre!:))Tot asa, cu borcanul de pensulici dupa mine! In baie nu pot sa aplic mai mult de fdt si corector. De altfel alea acolo stau. Si da, o stiu pe aia cu obrajii de clovn cand e putina lumina si tot pui ca ti se pare ca nu se vede nimic. Si cand vezi adevarul BAM!!!Zici ca te-a tavalit o rosie in obraji!
      Eu am doua variante. Ori o schimb la doua zile oja ca nu rezista deloc avand in vedere cate vase si alte alea spal, ori uit sa imi fac unghiile cu orice cate 5 zile la rand si apoi mi-e ciuda numai la gandul ojelor frumoase. E enervant ca nu rezista oja, dar asta e, incerc sa gandesc pozitiv, macar le vad cat de frumoase sunt pentru o zi si un pic!:)))

      Ștergere
  2. Vai, ce-mi place albastrul ăla de la Essence! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la albastrul inchis, sau la acesta din coltul din stanga? Daca spui de cel din colectia noua e de fapt mai menta (nuanta That's what I mint). Si e cea mai noua achizitie in colectie. Nici nu am testat-o inca, atat e de noua!:))

      Ștergere
  3. Eu am o cutie de la un joc al fetitei mele in care tin asa ceva!:)
    Intre noi fie vorba...si al meu sot stie ca"mai bine tace"!

    O seara de duminca linistita si relaxanta sa ai!:*
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere ca nici eu nu spun nimic de masa lui de lucru care strica armonia sufrageriei ar fi bine sa nu zica nici el nimic!:))Adevarul e ca uneori ma sperie putin cand spune ca :"nici n-ai asa multe!" si o spune la modul serios!:))

      Si tie ultime ore de duminica linistite!:)

      Ștergere