luni, 4 martie 2013

Weekend-ul asta

Imi pare tare rau ca n-am reusit sa ma tin de programul de postari pe care il aveam in plan pentru weekend dar o sa va explic mai jos de ce.



-M-am trezit la 7 dimineata ca sa ma fac frumusica pentru botezul la care mergeam.
-Era sa mor de infarct cand m-am uitat pe geam si am vazut ca ninge. In conditiile in care cu o zi inainte au fost 14 grade. Si in conditiile in care eu urma sa ies din casa cu ciorapi de 15 den si bluza de voal!:((



-M-am machiat in bucatarie in timp ce imi beam cana cu licoare dubioasa si mancam un croissant cu dulceata de coaja de portocala productie mama.
-Am povestit cu maica-mea in timp ce imi aplicam spoielile pe fata.
-I-am imprumutat si ei cate ceva sa se aranjeze. A concluzionat acelasi lucru ca mine: ca fondul de ten de la Miss Sporty sucks!:))
-M-am invartit fara tinta prin casa, usor bulversata de nesomnul cauzat de bentita cu care am incercat sa imi ondulez parul.



-Mi-am dat jos bentita si am admirat minunatele mele bucle naturale:D. It worked!Pacat ca dupa vreo 3 ore deja parul meu era drept complet. Dezavantajul firului gros de par si al claii dese!:(
-M-am imbracat fataindu-ma de pe un picior pe altul. Rezultat multumitor.



-Mi-a placut destul de mult cum mi-a aratat machiajul.
-Am asistat la o slujba de cununie si un botez usor altfel decat le stiam eu de obicei. Preotul era pe post de profesor. S-a oprit la fiecare actiune sa explice ce, cum si de ce. Nu neaparat un lucru rau dar a tinut 2 ore jumatateeeee si eu eram cu copilul dupa mine. Copil care a stat foaaarte cuminte dar intreba mereu :"mami, cand ii face popa baie lui bebe??unde e bebe??cand vine bebe?"
-Mi-au tremurat toate cele in biserica imensa si neincalzita si m-am gandit cu mila la bietul bebe.
-Am dat o fuga pana acasa si am mancat o felie de pizza ca o mare doamna, pe tocuri si cu machiaj full face:)))
-Ne-am plimbat de la o masa la alta pana ne-am gasit si noi loc. Mama ce imi place sa ma plimb pe la mese!NOOOOT!
-Am baut vreo doua pahare de martini.:) Si apoi m-am gandit ca sigur are calorii multe si ca ar trebui sa le dansez jos.
-Si aia am facut. De pe la ora 16 pana pe la 23 nu stiu daca am stat jos o ora in total!
-Am aratat cam asa!:)Se vede clar ca nici eu nu stiu sa fac poze pentru outfit si nici barbatu-meu nu stie sa le execute corespunzator!:))


-Am ras cu nepoata mea cu 10 ani mai mica de am crezut ca ne pleznesc burtile.
-M-am intrebat cum poate o femeie sa se zgaltaie ca la 220 in conditiile in care fusta ei abia depaseste bucile cu 2 degete....
-Mi-au dat lacrimile cand nasul a dansat cu fetita de cateva luni in brate pe un blues. Mdeah!!I am soft!!
-Am baut si niste vin just for good measure ca mergea cu pestele.
-Am mai dansat un pic pana am simtit ca o sa mi se rupa gleznele si o sa imi pice genunchii!
-Am "lins" farfuria de tort pentru ca a fost suuuuupeeeer bun.
-Am luat si eu bebele botezat in brate si ...mi-a scos limba!Bravoooo nepoate!
-Am picat lesinata in pat si am dormit caaaa mortul!
-M-am trezit cu cea mai incredibila durere de picioare din ultimele muuuulte luni. Tocuri si dansat multe ore not a good combination.
-Am fost data jos din pat de Katia care mi-a zis "hai mami vezi ceva" si m-a luat de mana.



-Am ramas impresionata de coronita de primavara prestata de bunica si pitica pana am fost noi plecati.
-Mi s-a pus un nod in gat cand am primit felicitarea de "ziua mamicilor" facuta tot in colaborare cu bunica...



-N-am fost buna de nimic si am avut oasele inmuiate complet de lene.
-Am dat o fuga la Carrefour sa cumparam apa plata!:))


-M-am indopat cu ciocolata. Si cu un ecler...si ...mdeaaaa!!!


-Pentru ca incercarile de a face copilul sa doarma la pranz au esuat am facut-o pachet si am plecat pana la bunicii din partea sotului sa impartim martisoare.
-M-am amuzat de cat poate fii-mea sa vorbeasca si sa explice si ce poate sa scoata pe gura de ii ia pe toti cu lesin de ras!
-Am pupat pana la calmare un copil foaaarte marait din lipsa de somn!
-Am ambalat doua pachete si m-am uitat in gol o ora la monitor incercand sa scriu trei randuri. N-am fost capabila!:))
-Am facut o maaaareee baie de era sa adorm ca oricum eram franjuri!
-Am adormit din nou ca mortul, gandindu-ma cat de batrana sunt si cat de rau ma scoate din circulatie o noapte foarte scurta de petrecut!:))

10 comentarii:

  1. aceasta e postarea perfecta pe care sa o citesc intr-o zi de luni, trantita la pat de o raceala urata....mi-a facut ziua mai frumoasa, serios! :* multumesc http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am binedispus..si insanatosire grabnica!

      Ștergere
  2. :))
    Ha, resimt si eu trecerea anilor.:))
    Am 25, dar vad deja ca nu mai am energia celor de 17 - 18.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, serios ca incep sa ma resimt. Fac 26 de ani dar dupa "petrecere" ma simteam de 45 pe putin!Chit ca pe moment am dansat in rand cu fetele de 16:))

      Ștergere
  3. Oaaai, ce simpatic e boticul Katiei pe felicitarea pt tine! Sa ai un copil al tau trebuie sa fie un lucru magic! :)
    Ai fost frumoasa si feminina, bluza imi place cel mai mult din tinuta ta.
    Cappuccino era licoarea ciudata?
    Si care Milka ia coronita dintre cele 3?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, nu mai putea de mandrie ca s-a dat cu ruj de oameni mari nu cu din ala de fetite (balsam de buze)!:))
      Bluza e Atmosphere, pescuita de mama si cu guleras adaugat pe urma. Si mie tare imi place si abia astept sa i port si "de zi" cu blugi colorati!:D
      Da, cappucino, ca nu mai pot bea cafea!!:(
      Cea cu caramel sarat si crocant. Aia din mijloc. E cea mai cea. Oricum tot aia cu Oreo castiga detasat! O sa vezi tu...:)))

      Ștergere
  4. :) You made my day with this post ^.^
    Foarte tare! Si mi-ai facut si pofta de dulce la ora 10 seara ;))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur!:) Pofta de dulce..imi cer scuze si in acelasi timp, stiu cum e!:))

      Ștergere
  5. Bluzița și colierul sunt super! De asemenea, coronița realizată de fetița ta e cuttte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Larisa!:) Coronita e facuta mai mult de bunica!Pitica a asistat si a lipit cate ceva!:))

    RăspundețiȘtergere