vineri, 1 martie 2013

Primavara a venit!!!Si castigatoarea...

Buna seara, buna seara fete cititoare!!Sper ca ati avut un 1 martie plin de soare (macar in suflet), zambete, martisoare si flori!! Si tot ce ne mai place noua in general: dulciuri, mici nebunii cosmetice si tot asa! Eu una m-am simtit tare rasfatata de toata lumea chiar daca am avut o zi de alergat non stooooop de la 8 dimineata. Acum ca am ajuns in fata calculatorului trebuie sa va anunt repejor cine am crezut eu ca trebuie sa culeaga premiul de la giveaway!:) Pana nu incep pregatirile pentru botezul la care merg maine!!

Am citit cu atentie fiecare comentariu, ba mai mult de atat, le-a mai citit cineva: mama din dotare. Ma suna si imi zicea ca a mai plans un pic in dimineata respectiva citind o noua povestioara. Asa e mama, plange repede la toate cele. Si de bucurie si de suparare.

Asta seara cand stateam si cugetam pentru ultimele minute inainte de a anunta rezultatul am pus-o sa mai citeasca o data. Si va anunt ca am descoperit cu surprindere ca am fost exact pe aceeasi lungime de unda! Si mama ar fi desemnat-o castigatoare pe aceeasi fata pe care am ales-o si eu. Asa ca orice dubii mi-au fost spulberate. Fiecare comentariu a fost scris cu drag, pe fiecare l-am citit cu drag. Totusi dintre toate cel mai aproape de inima mi-au fost randurile scrise de Papadiile Ruxandrei.

Ruxandra te astept sa imi dai un pm pe facebook cu adresa ta pentru a putea sa expediez premiul. In cazul in care Ruxandra nu imi expediaza adresa in termen de 48 de ore, voi alege o alta castigatoare.

Sper sa ramaneti pe receptie pentru ca tare mi-a placut sa vad ce aveti de spus si o sa mai urmeze si alte concursuri de acest fel! Love you all!!!

P.S: Aveam o lista de vreo 4 postari pe care as fi vrut sa le fac weekend-ul asta dar nu stiu cat o sa apuc!!! In orice caz urmeaza un "haul de martisor" cu de toate cele!:))

2 comentarii:

  1. O primavara frumoasa! Felicitari castigatoarei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, iti multumesc mult ca m-ai ales! Si tu si mama ta, acest detaliu m-a emotionat! M-am decis sa-i trimit si mamei mele prin e-mail ce am scris atunci, vreau sa stie ca ii sunt recunoscatoare!
    Am scris totul din suflet! Te pup si iti trimit repejor adresa pe Fb.

    RăspundețiȘtergere