vineri, 15 martie 2013

Share the love!

Hello there!Tare as vrea ca rubrica asta sa devina stabila dar dupa cum cred ca ati observat in ultima saptamana si ceva am fost cam peste tot si nicaieri. Cred ca m-a scos din circuit primavara asta care nu vrea sa fie primavara si ma lupt sa ies la suprafata! Dar sa lasam asta!!Sa va dau de citit macar pe asta seara daca nu si pe weekend!! Ce articole sau bloguri am mai digerat eu in saptamana ce-a trecut!

1. Azi dimineata mi-a infipt o sageata in inima Ioana de la The Treasure Chest! Doamne cata nevoie am de chestiile alea de storage! Ia numai si zambiti si voi la poze si spuneti-mi apoi ca nu va ganditi la cel putin 5 amplasamente diferite pentru minuni de genul. In casa mea de vis niste recipiente din alea ar arata perfect in bucatarioara cu mobila alba. Sau in baie pe coltul cazii imense...sau...Mdeaaa!:))

2. Mereu mi-au placut articolele despre rutinele de ingrijire ale altor fete! Chiar daca nu aplic ce fac ele tot imi place sa imi "bag nasul" in spatiul personal al altora!:)) Asa ca postarea Monei a venit la fix! Mi-ar placea sa inceapa iar sa circule astfel de chestii prin blogosfera ca poate imi mai vin idei. Sau mai bine nu???!

3. Daca v-ati luptat cu acneea sau inca mai aveti probleme de genul dati o fuga pe blogul Alinei. Ultimele doua articole pe care le-a scris sunt despre lupta dusa de ea cu pardalnica problema. Si cred eu ca sunt foarte utile si pline de informatii.

4. Pe blog la Antonia am recitit si bagat la cap niste sfaturi de bun simt, pe care le-am mai cules si cu alte ocazii. Dar poate e nevoie de un reminder legat de ce e bine sa facem pentru a ne mentine in forma fara sa ne stresam organismul.

5. Diana mi-a luat-o inainte in testatul minunii 115 de la Golden Rose. Ia uitati-va cat de perfect arata perfectiunea!:))))Dadadada!!Stiu ca vreti si voi dar o sa umblati ceva ca greu se gaseste cocaina asta lichida cu sclipici!:)) Abia astept sa imi trantesc si eu pe unghii frumusetea si sa ma holbez la gheare vreo ora. Pe putin. Si sa flutur unghiile pe sub nasul barbatului nedumerit a "ma doare in dos de ce iti pui tu pe unghii":))

6. Total non beauty related...ma gandesc ca or mai fi gospodine prin preajma. Sau persoane cu OCD. :)) Lista asta e aur curat!!Pac pac bifa bifa!Desigur sunt o gramada de chestii care nu se potrivesc cu ce e la mine in ograda (banuiesc ca nici la voi..) dar tot e perfecta ca sa nu te mai agiti ca gaina cu capul taiat de unde sa apuci curatenia de primavara! Eu deja m-am apucat pe bucatele de ce nu fac on a daily/weekly basis.

7. Blogul asta e pentru mine o sursa de relaxare si motivatie maxima. Nu va dezvalui cine stie ce dar va trimit sa cititi. Tipa are un umor demential (cel putin din punctul meu de vedere) si o super ambitie. Ia hai ca v-am facut curioase, nu?:))Rafoiti putin, nu va luati dupa prima postare neaparat.

8.Acesta e al prietenei celei de mai sus. Pe ea o urmaresc si pentru ca are niste crazy decor ideas! Si pentru ca mi-ar placea sa am unde si cum sa desfasor si eu asa spectacol turbat de culori si mobile reconditionate. Dar cel mai probabil ar baga Mihai divort!:)) Si da, tot asa sta si ea cu ambitia si motivatia! Cum or reusi dom'le unii oameni?

9. Sper ca nu sunt singura care sterge bale de pe tastatura de cate ori da peste un haul Iherb. Si sper ca nu sunt singura care face liste de kilometri despre ce si cum sa comande mai iute, despre ce chiar e necesar si...V-ati prins voi. Saptamana asta Katynel a fost sursa de probleme pentru ca mi-a reamintit ca imi trebuie uleiul de monoi cu vanilie. Rau!!

10. Si ca sa incheiem apoteotic, ma rog zi de zi sa se intample o minune si cuptorul meu sa revina la sentimente mai bune pentru a putea sa reincep activitatea de pregatit dulciuri din cele mai diverse. Probabil cuptorul s-a gandit sa ma ajute in demersul de cumpatare pentru ca de obicei mananc singura la dulciuri avand in vedere ca am un sot anormal care nu e fan! Dar Doamne cum mi-a plans inima cand am vazut reteta de Pavlova cu ciocolata de pe blogul Dianei. E sibianca, o cheama Diana, gateste spectaculos si face poze pe masura!!Va dati seama ca sunt toata ziua pe blogul ei lesinand de pofte diverse! Recunosc ca uneori le mai si pun in practica...pe alea la care riscul unui cuptor cretin nu e asa mare!:(( Daca functiona corespunzator porcaria cred ca nu ratam incercarea unei astfel de minuni! Intrati pe propriul risc pentru ca nu stiu daca o sa va mai ajute vreunul din blogurile motivationale pe care vi le-am prezentat mai sus!:))

Ia spuneti repejor, ati gasit ceva interesant pe aici???Voi ce recomandari de lectura imi faceti?:)

Weeekend fain sa aveti!

6 comentarii:

  1. Oaaai, dar fatuca aceea e chiar pusa pe curatenie. Da, si eu am o placere morbida sa fac liste si, in special, sa tai lucrurile de pe ele. Si sa termin produse, sa le arunc ambalajele. Weird, might u say?
    Pavlova e criminala. A inceput sa ma doara stomacul, dar pe bune ca nu-i dau nimic la h asta.
    Am luat la rand toate recomandarile, multam, mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci m-ai facut sa rad in hohote. :)) Cand port acele minunatii nimeni nu poate sa ma enerveze, ma uit la unghii si incep sa zambesc instantaneu. ;))
    Ca veni vorba de dulciuri, am in program papanasi daaaar ia sa trec si pe la Diana. :D
    Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe din ele le citesc cu placere. Pacat ca m-am uitat acum, cat sunt la birou, pe blogul Dianei. Stomacul meu face greva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu e o surpriza frumoasa sa dau peste cititori ai blogului :) Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, Deena, si ma bucur ca ma urmaresti! De acum, si eu te voi urmari si cred ca voi pune in practica si eu micul tau proiect "Share the love" - e fain sa impartasesti cu prietenii articole frumoase/utile pe care ai avut ocazia sa le citesti!
    Thanks again!
    Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai cand am vazut comentariul tau acum m-am bucurat de nu se poate!!Mi-a comentat Diana!!Faptul ca te cheama tot Diana, esti tot din Sibiu si ai cel mai provocator de pofte blog posibil m-a facut cititoare fidela. Intr-o zi sper sa te si cunosc si sa gust un macaron facut de tine pentru ca banuiesc ca ii egaleaza daca nu i-or si depasi pe cei Madame Lucie;)

      Ștergere
  5. Incantata ca ai gasit interesant postul meu despre rutina de ingrijire. :D

    RăspundețiȘtergere