marți, 5 martie 2013

Concurs Urban Decay destinat bloggeritelor

In general nu prea particip la concursuri dar cand l-am vazut pe cel oranizat de Juliet mi s-au aprins beculetele. Naked Basic??YES PLEASE!:))

Mi s-a parut foarte faina ideea de a pasa o leapsa blogeritelor care vor sa participe la concurs! Asa ca iata raspunsurile mele la leapsa..si inscrierea in concurs!:)

Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?

Am invatat atat de multe lucruri de la blogerite incat nici nu imi mai dau seama exact ce si cand am adunat. Cred ca cea mai mare realizare e ca am invatat sa fac research mai mult inainte de a cumpara ceva. In fiecare zi citesc cate ceva interesant sau cate o postare care imi face pofta de o mica tura de shopping!:))

Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?

Nu prea se pune problema. Am machiat cateva prietene cu produsele mele in conditii similare celor cerute unui makeup artist, cu pensule dezinfectate inainte si dupa, produse la fel. In general nu le imprumut chestii pe termen lung dar recunosc ca pasez adeseori produse care nu mi se potrivesc.

Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?

Aspectul cel mai placut pentru mine e interactiunea cu cititoarele. Ma bucur ca un copil mic de fiecare comentariu, de fiecare intrebare sau tema de discutie. De aspectul mai putin placut nu m-am mai lovit de ceva vreme: oamenii care n-au de lucru si se apuca sa verse frustrari in comentarii urate rau. Nici cu vanatori de concursuri n-am avut de a face asta pentru ca dupa cum stiti am facut rar concursuri. O sa incep sa le fac mai des dar in acelasi mod "personalizat" care va face dificila munca impostorilor!:P

Cum iti vezi blogul peste 10 ani?

O sa raspund sincer. Nu stiu daca il vad peste 10 ani. Momentan e pentru mine un mod de relaxare si un hobby dar in 10 an oamenii se schimba extrem de mult. Iar eu la 36 de ani s-ar putea sa am alte responsabilitati, pasiuni, inclinatii. Chiar nu ma pot gandi daca o sa mai existe acest colt de blogosfera sau nu.

Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?

O sa incep raspunzand la cea de a doua intrebare. Da, review-urile din blogosfera imi afecteaza foarte mult decizia de cumparare. Sunt cateva fete cu care am descoperit ca "ma potrivesc" si atunci cand vad un review pozitiv la ele sunt aproape convinsa ca nu o sa dau gres. Pe de alta parte am descoperit si fete cu care sunt "pe dos" si daca ele lauda un produs ma trezesc ca nu imi place!:P Glumesc partial, dar chiar am patit-o! Pe langa review-urile pe care le caut inainte de a cumpara un produs (mai ales unul un pic mai scump) recunosc ca sunt superficiala si pun pret pe ambalaj (da dadadada stiu sunt nasoala), pe pret (sunt destul de cunoscuta pentru zgarcenia proverbiala si daca sunt aproape sigura ca gasesc ceva eficient la un pret ok, al meu e!) si pe rapiditatea cu care il pot achzitiona. Nu o data as fi preferat o alta paleta in locul celei cumparate dar era prea mare bataie de cap sa o comand, sa o astept sa....si alegeam varianta facila.


Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?

Cel mai recent produs de beauty intrat in rutina mea este Too Faced Shadow Insurance care merita fiecare review laudativ out there. Nu imi pare deloc rau ca am dat banutii pe el, face tot ce promite! Si chiar daca si un primer mai low end ii facea treaba acceptabil la mine, cu asta chiar vad diferentele!

Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)

Am zile cand mai mult de o ora nu am la dispozitie dar in ultima vreme incerc sa fiu ceva mai activa si sa dedic macar 2 ore pe zi acestei activitati. Adevarul e ca daca ar fi dupa mine as petrece mult mai multa vreme ocupandu-ma de blog dar efectiv nu am cum in acest moment al vietii mele!

Mi-a facut mare placere sa raspund intrebarilor si sper sa am noroc!:))

4 comentarii:

  1. Iti tinem pumnnii! Sigur castigi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh nu asa sigur ca eu si random nu ne-am imprietenit pana acum!:))Multumesc de incurajare!:)

      Ștergere
  2. Iti multumesc mult pentru participare, mi-a facut mare placere sa citesc raspunsurile tale.
    Multe bafta ;)

    RăspundețiȘtergere