luni, 18 martie 2013

Weekend-ul asta

Stiti deja ca obisnuiesc sa postez dimineata rubrica asta. Eram aproape hotarata sa o sar si saptmana asta dar am zis ca nu e frumos din partea mea. Asa ca iata, insiruirea principalelor mele activitati de weekend-ul acesta.

-M-am trezit cheauna pe la 6 dimineata si am observat cu "bucurie" ca s-a asternut zapada!!Oh goodie!!:((
-Mi-am baut cafeaua - am reinceput sa beau cafea incercand sa ma dezmeticesc cat de cat.
-Am hranit copilul si am adunat dezastre prin bucatarie.
-M-am amuzat teribil de chiraielile junioarei facuta avion sau racheta spatiala (nu stiu exact) de taica-su!
-Am purces la cumparaturile saptamanale fara nici o tragere de inima si fara nici o lista. Lucru absolut infiorator si de neconceput pentru mine. Drept urmare am uitat sa cumpar destule chestii!:))
-Nu m-am mai obosit sa intru in nici un magazin desi plecasem cu ideea sa imi iau incaltari pentru primavara. Care primavara??
-Am devorat un Kit Kat cu crema de alune si un Lion cu unt de arahide. Si apoi vreo 6 biscuiti Oreo. Aveam o zi proasta, da???I needed crack!
-Dupa ce am gaitit un pranz sanatos pentru Katia am decis ca noi am putea foarte bine sa mancam si cartofi prajiti cu oua ochi! Sa ne simtim tineri din nou, nu?:))
-M-am umplut de spume pentru ca dupa o ora de citit povesti pana m-a durut gatul picea a refuzat sa doarma. E un copil minunat dar uneori....uneori...Mdea!!!
-M-am machiat pe fundal de strigate "mami nu mai dorm!" De parca ar fi dormit!!
-Mi-am facut si unghiile pe acelasi fundal. Periwinkle. In ciuda vremii de afara!
-Am tras o fuga pana la socrii unde fata mea s-a lipit iar de bolul de popcorn. Copilul asta zici ca nu mananca acasa!:))
-Am culcat micul iepuras Duracell si m-am instalat ca o mare doamna in bucatarie cu sotul.
-Am baut o bere (Redd's) si am povestit vrute si nevrute cu dumnealui. Discutie plina de inteligenta se intelege, da?:))
-M-am apucat de citit o carte despre care am citit pe blogul Aurorei Toma. Si cum am descoperit ca Aurora mi-e sora si la stil de imbracaminte si la preferinte pentru lecturi am zis ca n-am cum sa dau gres. Am avut dreptate. Emile Zola- La Paradisul femeilor e exact ce imi trebuia!! Am devorat 100 de pagini intr-o zi si un pic. Si chiar nu am avut timp!!!
-Am facut o baie luuuuungaaa si fierbinte si am adormit mai ceva ca un pensionar. Posibil a fi sforait!!
-M-am trezit de 45 de ori pe putin pentru ca fii-mea a decis ca nici noaptea nu e buna pentru somn. Nu stiu ce are copilul asta ca inainte dormea de duduia salteaua sub ea!
-La 7 dimineata Katia a zis ca ajunge atata odihna!Sa nu exageram!
-I-am plantat o carte in brate sa citeasca cu jucariile si m-am dus sa imi beau cafeaua ca daca nu riscul pentru ea era mare!
-Am fost "placut surprinsa" afland ca sunt -16 grade afara. Si uite asa nici duminica nu m-am dus in targul de vechituri de care mi-e un mare dor!
-Am facut o vizita rapida pe la o cumnata.
-Am indopat lumea, am culcat iar mica fiinta care de data asta a si cooperat!
-Am blogarit un pic, am frecat menta pe net...mult, am mai citit si am facut diverse d-ale tantilor gospodine ratate!:))
-Pentru ca bietul tati avea treaba care nu putea fi facuta cu un copil in carca am decis sa o scot pe fii-mea la plimbare!
-Desi era frig de crapau pietrele n-am renuntat la idee. Ne-am dus pana in Lidl sa luam chifle. Big mistake. Am sfarsit cu un pachet de Aricel cu cocos pe care pana seara i-am topit cu spor.
-M-am gandit ca ar fi dragut din partea mea sa ii iau si lui Mihai ceva si i-am crescut si lui glicemia cu ciocolata lui preferata cu alune. in care nu am mancat nici macar o bucatica. Unde sa mai intre?:))
-Am citit, am citit si am mai citit putin!
-Nu am facut nici macar o songura poza tot weekendul. Drept pentru care va ofer sirul de diverse asa, sec, fara ilustratie!

10 comentarii:

  1. Un weekend plin de relaxare, nu? :))
    -16 grade au fost? Eu nu am fost curioasa.
    A dat boala ariceilor in mine, sunt deliciosi. Dace ne mai intalnim de multe ori, voi deveni cu siguranta obeza. :))
    Ah, era sa uit sieu sunt fana Redd's. Inca un punct comun. Urmatoarea intalnire o facem la o bere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, foaaarte relaxant!:))
    Asa zicea telefonu' dastept al lui barbatu-miu. Daca minte el, mint si eu!:))
    Pufosenie scrie pe noi ca prea ne indemnam una pe alta. Stai ca am mai descoperit cate ceva. Iti mai recomand niste chestii si gata, welcome puffys!:))
    Eu nu mai bausem de mult Redd's si imi era dor. Eu la alcoale sunt foarte gagica dupa cum remarca lumea din jurul meu. Adica bere aromata, vin (niciodata sprit ca mi se pare ca stic vinul), Campari Orange, Martini...ehhh d-astea!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo de dulciuri, eu vineri am avut o zi tampita, dar tampita rau, nu oricum! am mancat numai dulciuri- baton cu capsuni, mister choc de 54 de grame, mister choc de 45 de grame, tot din Lidl chestiutele alea care imita twix-ul si, dupa toate astea, un sendvis cu dulceata de prune!! Efectiv n-am putut manca nimic altceva, ma simtisem rau cu o zi in urma si unicele lucruri care au intrat in mine, au fost cele enumerate mai sus! Si totusi, aduna-te erau departe de numarul maxim admis de calorii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu zile din alea. Dar culmea e ca mie imi e rau dupa o zi din aia de jur sa nu mai fac ever. Prea mult zahar ma face sa imi fie greata, sa ma doara capul si sa am o stare de iritabilitate crescuta!:))

      Ștergere
  4. Iepurasul Duracell mai degraba esti tu, ai facut atatea...!! :)))
    Cartea mi-am luat-o si eu , isi asteapta randul! :)
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am facut mai nimic. Par multe!:))Serios. Un weekend productiv la mine arata altfel!:))
      Cartea e superbaaaa!Si eu te pup!

      Ștergere
  5. Mamicule, dar la tine ziua are 36 ore? Ca prea apuci sa faci multe! Mereu citesc si ma gandesc: ce familie frumoasa!
    Si mie mi se pun piticii cand ajung acasa dupa cumparaturi facute fara lista. 1. pentru ca uit sa iau chestii. 2. pentru ca iau chestii care n-ar trebui luate.
    Saptamana aceasta m-am amagit la cumparaturi cu scuzele de saptamana trecuta: hai ca mai ai dulciuri acasa! Si ghici ce, a venit mama, draga de ea, cu borcanul de Nutella in vizita. Ea a plecat acasa, borcanul a ramas. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea eu!:))Nu apuc sa fac prea multe, scriu mult si pare mai activ totul decat e de fapt!:))
      Ehhh suntem si noi o familie asa...familie!:))Cu micile noastre disfunctionalitati!:))
      Gotta love mothers!:))

      Ștergere
  6. Eu am terminat un Aricel cu cocos in 5 minute, deci "pana seara" la mine ar putea sa includa vreo 5 pachete. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Staaai ca eu vorbesc de pachetul ala mare..cu 9 bucati!Si tu tot de ala zici??Sau de cele ambalate individual? Daca zici de ala mare atunci respect tie, m-ar birui!:))

      Ștergere