NOTD - Oh my Glitter!

Motivul pentru care nu v-am mai prezentat NOTD pe blog este simplu. Mi-e jena de starea mainilor si cuticulelor mele. Pe care le ingrijesc intens dar degeaba. Se pare ca jobul de mama casnica isi spune cuvantul. Pana la urma am decis ca asta e soarta si sper sa nu va ingrozesc foarte tare. Desigur al doilea motiv este ca sapuniera mea de aparat nu ma ajuta sa va arat poze care sa faca dreptate frumusetilor pe care le port. Sa terminam insa the pity party si sa vedeti despre ce vorbesc eu aici!

Oja asta de la Essence am ochit-o de cum a aparut! I-am tot dat tarcoale si in cele din urme am luat-o de pe raft impreuna cu Walk on the wild side, alta nuanta superba. Le-am cumparat cu cateva saptamani inainte sa ma apuc de Makeout 2013. Si de atunci le-am tinut fain in cutie si le-am privit. Yup, nici macar nu m-am atins de ele.




Aseara am decis ca momentul a sosit si plina de entuziasm am trecut la aplicatul lui Oh my Glitter pe unghii. Soc. Primul strat e aproape complet transparent. La al doilea asa si asa. La al treilea situatia devine ok. Sincera sa fiu probabil cineva cu unghii lungi ar avea nevoie de patru straturi ca sa acopere decent unghia si sa obtina nuanta din sticluta. Noroc ca se usuca repede repede. Si noroc ca e superba ca daca nu o aruncam de pereti!





Un mov minunat, cu irizatii aurii si (zic eu) si roz! In lumina soarelui (care a binevoit sa iasa) arata ca un adevarat spectacol. 8 lei (parca) pentru 8 ml nu e chiar rau si marturisesc ca imi plac mai mult noile sticlute de la ojele Essence. E adevarat ca alea liliputane ocupa mai putin loc dar astea imi par mai elegante. Aaaa si pensula lata si rotunjita la varf imi place foarte mult si ma ajuta sa aplic mai usor produsul. Mie oja asta imi aminteste de flori de liliac!:X Pudrate cu slipici desigur, asa cum sunt toate lucrurile bune din lumea asta!:))




Share:

10 comentarii

  1. E superba nuanta, oja, irizatiile...mmm.
    Pacat ca...ai nevoie de atatea starturi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte, foarte frumoasa dar pe langa cele 4 straturi are problema despre care discutam noi..Deja trebuie sa o sterg de pe unghii!:(

      Ștergere
  2. E foarte draguta oja...pacat ca trebuie atatea straturi ca sa arate decent...:)
    Eu m-am invatat si testez un pic oja(acolo unde se poate):desfac capacul si las sa curga de pe pensula pe marginea sticlei(pe interior,desigur)...daca curge repede si cam transparent inseamna ca si oja e cam transparenta;daca curge o idee mai greut si e opaca pe margine,atunci oja e perfecta! :))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm trebuie sa incep sa fac si eu treaba asta cu testatul acolo unde e posibil pentru ca m-am ales cu ceva dezamagiri. Turbez cand e o culoare minunata in sticla si pe unghii zici ca dai cu aer!

      Ștergere
  3. Frumusica, dar piticii mei cer alte nuante movulii.
    Ieri au cerut Flormar 392, o minunatie holografica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu 392 si chiar e foarte frumoasa!:)

      Ștergere
  4. Heei.. ai niste unghii foarte frumoase :P. Ma asteptam la altceva cand am citit postarea cu Beauty things I suck at :)). Ale mele arata mult mai rau anyway :))).
    Imi place oja, arata foarte dragut dar cred ca m-as plictisi sa stau sa dau vreo 3 straturi ca sa se vada calumea :)). Mai ales ca ma apuca luatul tuturor chestiilor in mana in momentul in care am oja proaspata pe gherute :)).
    Kisses si o saptamana frumoasa iti doresc!
    Timi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, inseamna ca am reusit sa maschez un pic dezastrul!:P Da, si eu fac la fel, imi stric rapid unghiile dupa ce le fac!:)

      Ștergere