What I ate Wednesday

E acea zi din saptamana din nou!:)) Azi ar fi fost o zi aproape demna de lauda daca nu cadeam in pacat din cauza ca in Lidl era la promotie inghetata vietii si pierzaniei mele, that damned Cookie Dough!:))

Sa vedem!!



7 a.m.fulgi de ovaz cu miere, seminte chia, jumatate de banana (cu scortisoara la greu) si merisoare. Yuuuum si destul de satioase!:)



10 a.m.Ananas, un kiwi si niste capsunici.



12 a.m.Incepe dezastrul..prima portie de inghetata minunata. Pe restul nu le-am mai documentat!:))



13.30 p.m. Ciorba de vacuta. La noi ciorba asta se practica frecvent pentru ca vita e singura "chestie" pe care fii-mea o mai mananca doar in anumite contexte istorice. Adica in ciorba!:)) In rest mananca aproximativ orice si in orice varianta. Si asa ca mananc si eu ciorba din asta frecvent ca e buna (imi place sa ma laud singura uneori)! Siiii.... chiftelute de legume. Nu sunt aratoase pe cat sunt de bune. Daca va pasioneaza reteta intrebati-ma si va spun!:) Precizez ca poza am facut-o cand am pus mancarea in farfurii dar am mancat cam trei sferturi din ciorba si doar doua chiftelute. Cred ca nu mai lasase loc inghetata aia!



17.00 p.m. Experiment!:)) Adica rucola, quinoa, niste feliute de ardei si rosioare cherry. Prima data in viata cand mananc rucola si tot prima data cand experimentez cu quinoa. Quinoa cred ca o sa devina un hit in diferite variante. Am gasit mai multe retete pe care vreau sa le testez si a aprobat-o inclusiv pitica!:) Cu rucola mai exersez!:)) Pe ansamblu chestia din farfurie a fost buna!



19.30 p.m. O felie de paine integrala cu telemea proaspata putin sarata si cu ridichiute!:D Perfection!:))

Printre ele tot cate o tura de inghetata.Am decis sa ascult sfatul dat de cineva si sa nu mai tin pe naiba in casa. Adica sa fie ultima data cand cred ca pot rezista tentatiei daca e in casa! Azi cand am luat inghetata am zis ca ce naiba, nu ma face ea pe mine. Mananc o portie si gata!I should have known better!! Nu am atata tarie de caracter!:))Daca tineti la mine, rude si prieteni, nu mai aduceti dulciuri in batatura mea!:))Ehhh, a fost relativ ok. Cu apa iar am intrat intr-o perioada mai seaca!:)) Am baut apa dar nu cata era cazul! Remediem!:)

Share:

19 comentarii

  1. hi-hi! Si eu am cumparat inghetata cu Cookie Dough la promotie! Este foarte faina, insa o sa comit un sacrilegiu si o sa afirm ca eu nu ma omor nici dupa inghetata, nici dupa ciocolata. Am mancat aseara putina, dar, desi mi-a palcut mult, n-am facut mare paguba - cam un deget inaltime din cutie (pe lat degetu', da??) :)))
    In schimb nebunia mea sunt dulciurile mai complexe, in special prajiturile - tiramisu, eclere si "5 minute mug cake-uri" - astea sunt moartea mea!

    PS: tre' sa intru pe google sa vad ce naibiului e quinoa, ca io nu stie asa ceva :( Dar chiftelutele de legume si ciorbita arata mi-nu-nat!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai stiu ciudati din astia ca tine (glumesc partial) care nu se omoara dupa ciocolata si inghetata!Viata trebuie sa fie trista asa!:)) Nu imi spune de prajituri ca deja tampesc!
      Intra si citeste ce e cu quinoa ca o sa fi placut surprinsa:) Nu ca ma laud dar chiar fac o ciorba mamamamama!:)) Si chiftelutele alea le aveam in plan de ceva vreme ca am mai facut si mi s-au parut foarte bune! Daca am ajuns sa poftesc la chiftelute cu legume e grav!:))

      Ștergere
  2. si eu am mancat astazi paine cu telemea si ridichi :)).in ceea ce priveste "dracu" in casa am aceiasi parere, vestea proasta este ca stau cu prietenul meu si el mananca ciocolata si placinte si tot ceea ce sufletul meu pofteste fara sa se ingrase un gram...am un dulap plin de dulciuri si zilnic duc lupta aceasta, macar tu ma intelegi :*

    http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna combinatie telemeaua cu ridichi. Neaosa si sincera!:)) Al meu sot nu e fan dulciuri nici pe departe. Dar avand copil mic majoritatea oamenilor se gandesc ca trebuie sa aduca dulciuri. Si cum picei ii dau chiar rar asa ceva...ma "sacrific" eu. Deja e ingrijorator sincer! Te inteleg dar zau ca e grav!Daca tu rezisti tentatiei dulapului e foarte bine. Mie nu imi iese deloc.

      Ștergere
  3. Yammmmyyy foarte bine arata si probabil si gustul e la fel de bun ! Imi place, te pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nah ca maine ma duc sa-mi iau si eu Cookie Dough sa simt si eu minunea. Am mancat azi din cea cu ciocolata, dar nu mi-a schimbat destinul. La capitolul asta raman obsedata de Aloma cu cocoa and chocolate syrup.
    La mine deviza e: "Nicio zi fara ceva dulce." Si mai scap si la saraturi. Oh, daca nu mananc eu un snickers/heidi/milka/big joe, etc. nu ma simt bine.
    Si ghici ce, ma suna mama: "vrei sa-ti trimit prajituri din alea bune(la care visezi noaptea si nu mai ai liniste de cand ai mancat-o pe prima)?" Ce sa raspund, spune tu? Ma lasa pe mine inima sa refuz?
    Cu stocurile am aceeasi pb ca si tine, inca mai am ciocolata primita de Craciun, cred ca sunt mai mari sansele sa raman fara ulei, faina, etc. in casa decat fara dulciuri. Facem asociatie? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idem si la saraturi!:)) Problema mea e ca daca am stoc nu pot sa mananc "un ceva" ci mai multe. EXCESIV DE MULTE!Si aud des faza cu "dar nu esti grasa" ca pana acum m-a ajutat metabolismul dar lumea nu intelege ca nici macar nu e problema de silueta ci de "chinuirea organismului". Cateodata ma simt ca drogatii!:))Eu nu mai am nici fir de ciocolata de la Craciun ca n-am pic de ambitie. TOPESC TOT! Nu pot sa le vad stand acolo!

      Ștergere
    2. Mie mi-au ramas vreo 2 cutii de trufe, dar le-am lasat la Ploiesti, asta a fost motivul. Si chiar daca am acasa dulciuri, cand merg la cumparaturi, nu se poate sa nu iau ceva.
      Asa e, nu e sanatos! Si ma tot gandesc la momentul acela cand orice g mancat in plus se va vedea pe cantar. I've been puffy, don't wanna go back to that thing again!
      Acum mai am inca o voce care ma streseaza constant, in afara de cea a constiintei mele: un coleg de servici, care mananca putin si se tot intreaba cum reusesc eu sa ma mentin slaba daca imi iau la mine un covrig/biscuiti belvita sau ce-o mai fi. Well, mananc la 7, pe la 12-13 stomacul cere cu disperare.

      Ștergere
  5. Imi dai idei! Arata foarte bine toate! Mai putin inghetata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma ca tocmai inghetata e foarte buna!:))

      Ștergere
  6. Doamne femeie, dar tu chiar mananci putin !! Sau poate mi se pare mie pentru ca-s la cura de ingrasare :))!
    Cu ciocolata...noi doua ne iubim si chiar daca nu am vrut sa ii dau Ameliei dulciuri, nu mi-a iesit faza, ca fata e suficient de desteapta cat sa santajeze emotional pe toata lumea sa ii dea dulciuri. Si m-am gandit eu, la cate dulciuri am mancat eu cand eram mica si am iesit ok, sa fiu mai relaxata :)...
    Ah, btw, azi am mancat jumatate de tort, o ciocolata si mai am in plan un pachet de Oreo cu lapte :D. Asta pe langa mancarea propriu-zisa ( am zis ca vreau sa ma ingras, da ???).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma, mananc mai mult de atat. Pardon...mancam...wishful thinking dar deja am inceput sa simt ca metabolismul meu a mai incetinit puuuutin. La 52 de kg deja nu ma mai simt comod. Lumea imi spune ca sunt slaba dar mie nu mi se pare si as da bucuros jos vreo doua kile. Problema nici macar nu e asa. Problema e ca am inceput sa ma gandesc cat de sanatoasa oi fi eu on the inside??:))
      Staaai ca n-am zis ca eu nu i-am datKatiei dulciuri. I-am dat si ii dau dar nu in cantitatile in care mananc eu!:)) Mai ales ca e fata mamei si prima bucatica de ciocolata a insemnat inceputul unei mari iubiri! Si apropos, de unde crezi ca mi se trage mie daca la un an am avut tort de ciocolata si eram cu fata infipta in el?
      Suna ca o zi obisnuita in universul meu meniul tau de azi!Dar incerc ca ce am halit azi (minus tona de inghetata) sa devina normal!:))

      Ștergere
    2. Eh, on the inside evit sa ma gandesc :))! Eu am ajuns la concluzia ca la cei 1.75 ai mei chiar ar trebui sa am mai mult de 50 de kile totusi (asta in conditiile in care pe la 18 ani aveam 42 de kile la inaltimea aia :))...adevarul e ca mananc aiuristic, cine mai mananca noaptea la ora 2-3 in afara de mine ? L-am speriat pe hubby intr-o noapte ca eram prin bucatarie, imi faceam omleta :))!

      Deci e clar, suntem surori in iubirea declarata si asumata fata de ciocolata :D! Eu am prietene care nu si-au lasat copiii sa se atinga de ciocolata pana la 4-5 ani. Jur ca nu stiu cum naiba au facut, mi se pare imposibil...

      Ștergere
    3. De aveam 1.75 si 52 de kg nu era bai. Dar eu am 1.62:))!! Si cine mai mananca noaptea??EU!!!E obicei capatat in liceu si mentinut pana in vremurile noastre. De o vreme ma cam abbtin dar daca ma trezesc noaptea sa ma ducpana la Katia ca ma striga clar ajung macar doi covrigei sarati sa bag in gura ca altfel nu pot sa adorm la loc!:))
      Ma, cinste lor ca nu i-au lasat, eu am zis dar nu mi-a iesit!Ca multe alte chestii legate de motherhood!:))Dar asta e, o sa ii finantez sedintele la psiholog cand o sa povesteasca ce mama nasoala am fost eu!:)))

      Ștergere
  7. Mi-a mai zis o prietena sa incerc inghetata de la Lidl dar nu mi-a starnit interesul pana ACUM ! Daca zici ca e asa buna trebuie sa o incerc, mai ales ca sunt o mare amatoare de deserturi reci.
    Nici eu nu stiu ce e qunoa dar ma documentez. Presimt ca e un aliment minune, precum fructele goji sau spirulina.

    RăspundețiȘtergere
  8. m-ai facut curioasa si pe mine de quinoa, rucola nici eu nu am mancat.
    in afara de banana din pacate nu mananc atat de des fructe cat ar trebui doar nu-mi displac..

    RăspundețiȘtergere
  9. mmmm azi ma duc si imi iau ridchi. Mi-ai facut pofta. Telema decenta am acasa dar imi e dor de cas. Mie de quinoa mi s-a luat, si rucola mananc zilnic intr-un amestec de foi dinastea dar nu imi place. Prefer o salata salata


    RăspundețiȘtergere
  10. Pe vremea asta,nu.Mai la vara! :)

    RăspundețiȘtergere