Thrift store Haul

Aceasta postare e scrisa la 15 minute dupa ce am intrat in casa cu un mare ranjet pe figura! Victorioasa dupa o tura de magazin la mana a doua. N-am mai avut de muuult noroc!:D Dar stati sa va explic intai ce si cum! A fost o vreme cand numai gandul la second ma facea sa se incranceneze carnea pe mine. Probabil pentru ca ramasesem cu imaginea de second inghesuit, murdar si cu mirosusuri ucigatoare. Probabil pentru ca gandul la boli de piele si purici imi bantuia creierii!:)) Yeah yeah, sunt usor dusa uneori.

Cam in urma cu un an si jumatate am tot gasit postari cu super achizitii din second-uri. Aurora, Andreea si nu numai m-au facut sa ma gandesc ca poate...Prima data cand am intrat intr-un second ziceai ca ma duc la femei de moravuri usoare asa eram de agitata!:)) Dar sacoul de catifea visinie vazut in vitrina m-a facut sa trec peste atacul de panica. Si am plecat cu el. Dupa ce l-am curatat l-am iubit mult!Inca il iubesc. A urmat o haina din imitatie de piele pe care inca o port cu spor. Si apoi hainute NOI, cu eticheta, de la marci cu preturi usturatoare. Pe care eu le luam la preturi asa mici de ziceai ca le fur. :))Sunt chestii pe care clar nu le cumpar pentru ca nu se pot curata, nu imi inspira incredere, mi se par scarboase. Stiti voi cam la ce ma refer!:))

Dupa ce am gasit in iarna puloverul meu cu paiete aurii n-am mai avut noroc de nimic. Nici n-am mai intrat. Dar azi in drum spre casa dupa ce am luat branza si ceapa am zis sa intru in second-ul meu favorit. Si bine am facut.:D Am plecat cu aceste minuni pe care am dat in total...drumrolls please: 25 de lei. Da daaaa, 25 PE TOATE!:)) Si de mai avea fii-mea stare sigur mai gaseam chestii!Sigur mai trec zilele astea. Nu stiu de ce dar primavara si vara dau de comori muult mai iute decat in sezonul rece.

Toate sunt in stare perfecta! Si nici una nu miroase dubios pentru ca asta e un second "spalat":)). In alea dubioase tot nu mi-am facut curaj sa intru inca! Acum le bag la curatat si de abia astept sa se incalzeasca suficient ca sa le pot purta! Aaa da si o sa le si calc fireste. Scuzati sifoneala dar le-am pozat direct, fara alte aranjamente.



Fusta Atmosphere - sunt disperata dupa tot ce e floral print. In special daca e cu trandafiri. SCORE!Imi vine perfect, singurul dubiu e la lungime, dar aia se rezolva foarte usor.



Top George - Are si gaici de cordon dar cordonul nu il avea. Nu ma deranjeaza pentru ca un cordon de saten il rezolvi imediat. Sau o curelusa in talie.



Top Pimkie - are trandafirasi mici si dantela/plasa in partea de sus. DOUBLE SCORE!:))



Top Manoukian (nu cunosc ce si cum cu astia dar whatever) - Nuanta faina, pica bine, material misto si ...ia uitati ce are pe umeri!:D Ruffles!:)


So, ce ziceti, am facut treaba buna sau nu?? Eu zic sa incercati o tura mica. Eventual in cel mai rau caz va alegeti cu niste sechele. In cel mai bun caz va alegeti cu niste carpisoare faine la pret de nimic.

P.S:Don't tell my husband!Atitudinea lui legata de magazine de gen este foarte categorica!:)) Cum sa porti chestii PURTATE de altcineva inainte? Il inteleg pentru ca si eu tot asa ziceam!:))Dar n-am tampit sa dau 100 de lei pe un pulover Mango daca pot sa iau unul cu 15 lei!:))

Share:

27 comentarii

  1. Sunt superbe! Imi place mult fusta si ultima bluzica! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Fusta mi-a aprins beucrile de cum am zarit-o!:))

      Ștergere
  2. Chiar ca score! Le speli bine si gata, ai garderoba de primavara mai bogata! Sa le porti sanatoasa si sa ne mai arati astfel de capturi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, spalatul zdravan e musai de fiecare data!:)) Nu ca n-as cumpara si haine noi, dar parca am o satisfactie cand fac afaceri din astea!:)) Va mai arat daca mai am asemenea spor. Mai rar se intampla!

      Ștergere
  3. Si eu sunt obsedata de printul floral! Ador fustita pe care ti-ai luat-o! E superba!
    Si mie imi place sa vanez comori prin SH-uri, insa nu prea gasesc chestii frumoase decat foarte rar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu nu gasesc prea des, dar se intampla sa am cate o zi productiva!Am rarit vizitele si poate si din cauza asta nu am mai gasit nimic interesant.

      Ștergere
  4. Sa le porti cu placere! Arata excelent! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase, daca ai vedea ce comori am eu aici...nu ca le-as fi gasit eu, pentru ca eu nu;s din fire un om care sa caute dupa haine si cumpar doar ce imi iese in cale si imi place, dar am o prietena...Doamne ce comori gaseste :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu nu sap dupa haine. Nu prea le am pe astea cu moda. Mai iute dau banii pe farduri. Dar uneori ofertele sunt de nerefuzat!:))

      Ștergere
  6. Top-ul George e preferatul meu. Am o camasuta de la aceasta firma pe care am purtat-o de foarte multe ori anul trecut si inca este in perfecta stare. BTW, ador postarile de genul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am si eu niste haine de la ei si chiar sunt foarte ok din punct de vedere calitativ! Ma bucur ca iti plac postarile astea!Si mie imi place la nebunie sa le gasesc pe blogurile altor fete!

      Ștergere
  7. Fusta e superba!
    O singura data am intrat intr-un SH si n-am fost prea incantata. Cred ca n-am intrat unde trebuia, mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sa stii ca trebuie sa gasesti second-uri mai "selecte":)) Ca nu peste tot gasesti chestii frumoase si "igienice". Ia-te dupa miros!:))

      Ștergere
  8. Chiar o postare despre outleturi/sh-uri aveam in cap ... zilele astea voi scrie si eu parerea mea...care nu e tocmai pozitiva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici a mea nu era pozitiva dupa cum am spus! Si nici acum nu imi plac alea imbacsite. DAR cand cumperi 4 rochite Marks and Spencer (pentru pice) NOI, cu eticheta, dintr-un magazin second hand cu 35 de lei in total cand in magazin nici la chinezi nu gasesti o rochita noua si frumoasa cu banii aia parca iti schimbi opinia. Nu mi-as lua ever incaltari second, nu mai vorbesc de lenjerie de corp and co ca deja ma ia greata. Dar chestiile care se pot spala bine si care nu prezinta dubiosenii nu ma mai sperie deloc!:))

      Ștergere
    2. De acord cu tine! Mie imi place tare mult sa cumpar haine sh; este o satisfactie imensa sa cumperi ceva frumos la un pret f mic.

      Ștergere
  9. Super faine, sa le porti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plaaaac!! Sunt deosebite. La banii astia in magazinele normale gasesti cel mult 1 produs si acela fara personalitate.
    Trebuie sa-mi fac si eu curaj sa vizitez un SH. Cred ca lenea/lipsa de timp ma retin mai mult decat prejudecatile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai dat lovitura! Ti-am zis ca am si eu un second la mine in oras unde gasesc tot felul de bunatati, uneori numai pentru asta m-as duce acasa. :)) Sa le porti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt super frumoase toate! :D Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi se parea aiurea sa intru in SH..tot din cauza mirosului si felului in care zaceau hainele la gramada. Asta pana am gasit un magazin curat, haine spalate, puse pe umerase..Am luat pulovere de casmir cu 9 lei plus multe H&M, Zara, Mango, Gap..etc la preturi pana in 10 lei..unele cu eticheta ;)Le-am bagat la spalat si gata..
    Imi place top-ul Pimkie, cred k vine super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa e si second-ul asta. Toate ordonate, pe umerase, curate. Cunosc sentimentul de multumire pentru gasitul a astfel de minuni!:)
      Da, vine chiar dragut, e lejer si girlie!:)

      Ștergere
  14. Foarte dragute toate! Sa le porti cu placere!
    Si eu mai intru din cand in cand in SH-uri :D. Am gasit o multime de chestii dragute si calitative la preturi incredibil de mici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!!Astept sa iasa soarele sa ma pot bucura de ele!
      SH-urile ascund comori uneori!:P

      Ștergere
  15. Unde ai gasit asa minunatii?in ce zona adica? Eu intr-o vacanta la Brasov am gasit cateva lucruri minunate intr-un SH, i-am cumparat mamei o poseta aldo aurie cu 30 de lei <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place fusta cu flori și topul Pimkie. Sunt foarte, foarte frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere