Masca de par Garnier cu ulei de argan si merisor

De cand am reinceput sa imi cresc pletele am inceput sa devin interesata de produsele de ingrijire mai mult ca inainte. Pana sa il vopsesc si pana sa trec prin perioada mea de par scurt n-am stiut ce inseamna stres pentru a mentine podoaba capilara in super stare. Eram una din norocoasele care puteau sa spele o data la 4 zile si parul tot nu era gras, varfurile nu prea se despicau si parul stralucea. Si m-a mancat undeva si am dezechilibrat toate minunile astea primite cu darnicie de la natura!:(

Acum trebuie sa "muncesc" pentru a incerca sa aduc parul la o stare care sa semene macar cu cea de acum 5-6 ani. In cautarile mele de produse bune si ieftine am dat peste aceasta masca. Mai exact am citit despre ea la Cristina. Si m-am dus fuguta sa o iau. Daca cu sampoanele Garnier ultimele experiente au fost oribile, cu balsamurile si mastile lor m-am inteles mereu ok.



In seara in care am cumparat-o am pus-o la treaba. Si am ramas mai mult decat placut surprinsa. Acum ca mai am cam jumatate din ea m-am gandit sa va spun exact ce cred eu in legatura cu acest produs!

In primul rand daca nu va incanta mirosurile foarte puternice stay away. E foaaarte parfumata. Mie imi place la nebunie mirosul ei desi n-as putea sa va spun a ce miroase. Culmea e ca parfumul e ultimul pe lista ingredientelor. Fara pic de exagerare, mirosul se pastreaza in par mai mult de o zi jumatate dupa ce o folosesc.

Textura e foarte asemanatoare cu cea a mastii Kallos, poate putin mai groasa. Cand aplic masca pe par aceasta pare sa "dispara" rapid. Timpul de actiune recomandat pe ambalaj e de 3 minute dar de obicei eu o tin putin mai mult. O aplic imediat dupa ce ma spal pe par, la inceputul baii si apoi imi vad de celelalte ritualuri de ingirjire in timp ce parul sta adunat cu un cleste in varful capului. In clipa in care clatesc parul il simt suplu si matasos. Nu se incurca delooooc. Dupa ce il usuc pe langa mirosul frumos care se imprastie din cositele mele:)) remarc imediat ca parul chiar e mult mai fin si stralucitor decat inainte de spalare.

Dupa cum bine stiti nici o masca nu o sa va scape vreodata de fire despicate sau par deteriorat dar eu zic ca masca aceasta face o treaba excelenta in a hidrata parul si a ii conferi suplete.

Un aspect mai neplacut este ca ia putin din volumul parului. La mine nu e neaparat o problema pentru ca am parul des si ditai claia dar la fetele care nu au o coama de par semnificativa acesta ar putea fi un inconvenient.

La pretul mai mult decat prietenos, cam 15 lei pentru 300 ml eu zic ca e un produs foarte bun si de luat in considerare la urmatoarea vizita in supermarket cand raftul cu potiuni pentru par va pune in dificultate!

Share:

15 comentarii

  1. Mirosul imi place tare mult la aceasta masca :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu il ador. E ca un parfum pentru par!:))

      Ștergere
  2. Clar trebuie sa o incerc si eu.Sampoanele sunt teroare pentru mine, dar cu mastile nu am deloc probleme, si daca miroase frumos, o vreau si mai mult!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine sampoanele lor au devenit napasta personificata. Pe vremuri ma spalam cu Garnier Fructis si n-aveam nici pe naiba. Go get it si sper sa iti placa!:)

      Ștergere
  3. Mi-am cumparat-o si eu de curand dupa ce am vazut-o tot la Cristina si chiar imi place mult. Imi lasa parul foarte fin si imi place si mirosul. Eu nu am observat sa imi ia din volum, dar cred ca depinde de parul fiecaruia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina ne-a molipsit!:)) Probabil ca depinde de parul fiecaruia. Eu cum am ditamai coama parca simt ca mi-o domoleste un pic. Dar nu imi pare rau deloc!

      Ștergere
  4. buna, multumesc pentru link. la mine nu am observat sa imi ia din volum, dar asta imi place si mie super mult la ea. ca imi simt varfurile mai hidratate si nu arata ca niste paie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru nimic, doar tu m-ai facut sa o cumpar!:)) Daaa, parca si parul ala tocat definitiv arata ceva mai prezentabil dupa ce o folosesc!:)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Inca n-am terminat de mancat pe ziua de azi!:)) Urmeaza in vreo ora si ceva si postarea cu mancarurile!:))

      Ștergere
  6. Multumim ! Vreau si eu sa il incerc :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi pleosestesc parul mastile. In rest il descurca, il lasa moale si matasos, totul bine.
    Mi-a zis de curand un nene stylist sa folosesc doar masti, ca balsamul e vax albina, doar descurca parul, nu hidrateaza. Sincer, nici nu ma asteptam sa-l hidrateze, ma multumesc cu descurcarea cositelor interminabile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa faza cu balsamul o stiam si de ceva vreme am balsam in baie doar ca sa ma rad pe picioare!:)) Si eu folosesc numai mascca. Mie deocamdata nu mi se incurca foarte rau ca nu sunt inca la lungimea aia minunata!:))

      Ștergere
  8. As dori sa stiu daca e buna impotriva caderii parului?? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie mi se pare mult mai sanatoasa si eficienta o masca naturala. In astea din comert se pun tot felul de chimicale… Spre exemplu, preferata mea este aceasta: https://sanatateaparului.wordpress.com/2016/04/22/secretul-unui-par-cu-mai-mult-volum/

    RăspundețiȘtergere