vineri, 29 martie 2013

Share the love

In intampinarea weekendului va arat ce am mai gasit eu interesant prin blogosfera si nu numai. Astept recomandari de la voi!:)


  • Dupa ce am plans vazand ca a ajuns in lumea lui Harry Potter am decis ca o detest oficial pe Andreea cand am vazut ce minuni cosmetice a adus cu ea in bagaje la intoarcerea din Uk. Daca va stiti cu inima slaba nu intrati aici. Daca sunteti curajoase si pofticioase, indrazniti!Eu astept cu interes si runda a doua de shopping. Presimt ca o sa ma doara la fel de tare!:))
  • Pana vin si eu cu review-ul la acest produs, ia dati o fuga si cititi articolul acesta despre Bioderma Sensibio h2o. Eu nu ma mai pot desparti de ea. Nu ma asteptam sa imi revolutioneze existenta dar a facut-o!
  • Blogul Alinei e pentru mine un mare deliciu.:)) In ultima vreme mi-au placut foarte tare doua articole. Primul este cel despre modalitati de a ne face bagajul in mod smart. L-am bagat in bookmarks ca am mare nevoie pentru urmatoarea tura de bagaje!God knows I need all the help in the world! Al doilea articol care mi-a dat o super stare de bine este acesta,  cu precizarea ca o data ce ajungi sa ai alte fiinte marunte care depind de tine nu mai prea poti face mare lucru din minunile insirate acolo!:))
  • Pe Ioana, Printesa Urbana o citesc cu drag de niste ani. Si mereu imi plac articolele ei. In schimb acum a reusit sa imi dea doua palme si sa ma trezeasca la realitate amintindu-mi ca lucrurile sunt doar lucruri. Am tendinta sa ma atasez uneori de obiecte si de a le da semnificatia momentelor frumoase de care imi amintesc. Si asa am sfarsit prin a avea in dulap tot felul de prostii printre care se numara blugii mei skinny, sfasiati pe care ii purtam la petrecerea unde m-am cuplat cu al meu sot. Problema e ca atunci aveam 45 de kile.:))
  • Stiti deja ca ma inveselesc postarile cu produse folosite (I am a weirdo and I know it) asa ca va invit si pe voi sa va desfatati in rand cu mine.
  • Cautand filmulete care au legatura cu Makeout 2013 am dat de acest canal de youtube. Nu am apucat sa vad decat clipurile care ma interesau dar pot sa spun ca acelea mi-au placut. Are tipa niste abordari interesante ale problemei. Din urma n-am apucat sa vad cine stie ce si nu sunt convinsa ca o sa apreciez canalul per ansamblu. Totusi pentru a ne concentra la cumpatare e bun ce poate oferi.
  • Deja v-ati invatat ca la mine e un talmes balmes de chestii asa ca va dau linkul si spre articlul asta despre refolosirea articolelor din bucatarie. Cateva idei mi se par foarte faine si nu mi-ar fi venit prea iute! Aaaa si daca tot intrati pe blogul asta, mai rasfoiti ca sigur gasiti ceva sa va intereseze.
  • Pe blogul Ligiei am gasit o practica pe care si eu am adoptat-o de ceva vreme. Curatenia pe bucati e litera de lege in general daca ai copil/copii. Si mi se pare foarte eficient sa faci asa!
  • Nu pot sa imi imaginez cum de nu stiam de blogul acesta. L-am descoperit azi la o prietena pe FB. Facuse share exact la articolul acesta si de acolo e istorie. M-am apucat de rasfoit si am ramas placut surprinsa. Cu siguranta o sa il iau la puricat cu atentie cand am mai mult timp! Cum epoca "micilor intreprinzatori" se apropie si pentru fetita mea am zis ca nu strica sa ma documentez despre metode potrivite sa o invat ca banii nu pica din cer oricat ar canta si s-ar ruga unii!:))
Ce v-a captat atentia din ce am prezentat eu pe aici??

Sa aveti un sfarsit de saptamana fain si sa veniti sa ma citit pentru ca o sa incerc sa fiu cuminte si sa postez!:)

13 comentarii:

  1. Onorata de mentionare!:)
    Acum, ca ne-am descoperit, sper sa ne si citim.
    Multa bafa la lectiile de management financiar pe care le vei preda fiicei tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu siguranta te voi citi cu placere in continuare! Ma bucur ca m-ai vizitat!:)
      Lectiile de management financiar au inceput cu clasica pusculita pentru ca deocamdata la nivelul asta ne putem situa!:))

      Ștergere
  2. Cum ma facit u sa deschis vreo 10 taburi numai din descrierea pe care o faci articolelor mentionate :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Siii???Ce ti-a placut cel mai si cel mai??:D

      Ștergere
  3. Ma bucur ca shareul meu ti-a fost de folos. E unul din cele mai bune articole citite la Adelina, am si eu o groaza de citit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mare folos Miha!:) Am mai citit cateva articole si cu siguranta o sa le iau "de la origini pana in prezent" pentru ca asa fac eu cand gasesc ceva care imi place mult!:)

      Ștergere
  4. Ce mi-a captat atentia?! Tot!!!
    Si, in special, subiectele: curatenia pe bucati, bagajul smart, micii intreprinzatori ( I have a daughter, too!:D), Bioderma...
    Am pus bookmark acestei postari incat sa pot reveni in mai multe randuri, la nevoie...:)
    Multumesc!:*

    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Sa stii ca e gata tag-ul, l-am scris cu mare placere! Te invit sa ma vizitezi:
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/03/tag-time-beauty-things-i-suck-at.html#disqus_thread

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult de tot ca ai gasit ceva interesant prin lista mea!:) :*
      Sa stii ca deja te-ami vizitat si am facut chiar mai mult de atat, te-am adaugat si in blogroll. Nu stiu cum de nu erai acolo!:*:*

      Ștergere
  5. Am cedat, am luat si eu Sensibio...
    Am citit vreo cateva chestii utile, mai ales treaba cu bagajele. Eu deja ma gandesc la ele, desi plec in concediu peste vreo sase saptamani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper din suflet sa o mai gasesc la promotie ca zau nu stiu cum o sa ma descurc fara ea. Cumva aproape ca i-as justifica pretul. O folosesc zilnic de o luna si am consumat cam un sfert. Daca ma tine 3-4 luni pana la urma ajung la pretul unui bifazic pe luna. Plus un 10-15 lei. Daca te gandesti asa nu mai e grav. Numai ca ii dai dintr-un foc si ustura!:)))

      Ștergere
    2. Am vazut ca oferte sunt deseori, problema e ca nu prea ajung in provincie. Oricum, fi cu ochii in patru.
      Eu am folosit-o doar aseara, dar eram prea obosita ca sa-mi dau seama ce si cum.

      Ștergere
  6. Multumesc de mentionare :) Si nu ai de ce sa ma urasti; o sa ajungi si tu la Hogwarts intr-o zi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, incerc sa nu te mai urasc!!Si sper sa ai dreptate. O sa imi cumpar bagheta si o sa mananc si jelly beans cu aroma de voma numai sa ajung acolo!:))

      Ștergere