marți, 26 martie 2013

Tag: Bloggers I love

In caz ca nu ati aflat inca imi plac la nebunie tagurile dar mereu le fac cu intarziere. Ehh, asta este! Live with it!:)) Postarea asta am avut-o in plan de muuuuulta vreme dar fireste am tot amanat-o. Azi i-a venit randul. Ia sa vedeti voi pe cine si de ce iubesc eu!:P Oricum se cam stie din alte postari de pe blogul asta!

Daca ar fi sa imi aleg o sora as trisa! Sunt singura la parinti asa ca am dreptul la macar doua surori. Moony si Deesa fie!:P Pe amandoua le cunosc si irl si suntem pe aceeasi lungime de unda, flecarim si live si online pana picam late, ne instigam una pe alta la poftit diverse and so on. Dee mai e si in acelasi oras cu mine asa ca mi s-a implinit dorinta de a avea a partner in crime!:))



As vrea sa invat sa ma machiez de la Alex si de la Koko. Fara comentarii. Voi ati vazut ce stiu sa faca fetele astea??



Peste partea cu parul sar pentru ca sunt total in ceata cu asa ceva!:)))

Unghiile sigur as vrea sa mi le faca Josephine. As avea si eu o data in viata gherute de intors capul pe strada!



La shopping m-as duce cu Aurora pentru ca ne potrivim la fix ca stil. Si apoi m-as ruga de ea sa ma lase sa ii vad dulapul si as incerca sa nu imi crape fierea de invidie.:))



Produsele cosmetice le-as alege cu Pisica Albastra pentru ca e documentata zdravan in toate domeniile de interes! She knows her shopping!:D



La povesti indelungate m-as aventura din nou cu Jules si Alina. Cu care am mai avut ocazia sa palavragesc si stiu sigur ca avem ce toca!:)) Singura problema ar fi cand ajung in Bucuresti sa reusim sa sincronizam programele. Mai mult pe ale lor ca tareee ocupate sunt fetele astea harnicute!:)



Pentru clipuri video as alege-o pe Anda pentru ca e easy going, relaxata si draguta! Mi-ar placea sa o cunosc si irl.



Cam asa!:D Imi cer scuze ca v-am furat pozele!:D Daca vreuna dintre fete nu vrea sa se vada pe aici anuntati-ma si o sa imi pun oficial cenusa in cap!!Love u all!:)

17 comentarii:

  1. Iiii multumesc, multumesc, multumesc! :D
    Si eu te consider ca o surioara si o partenera "in crime". ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee, lasaa, pupaturile, masa si felicitarile in 3 ore la mine!:))):P

      Ștergere
  2. hi-hi-hi! shucks! :))) ceee dragut!
    by the way: shopping: aaaanytime! da-mi un bobarnac cand ajungi in Bucuresti doar :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine alegeri, si eu le urmaresc pe toate cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc! Esti o draguta! Ocupata nu sunt ci doar sclava de la 9 la 18 la work :))) Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce sa imi multumesti!:) Si vezi maaa ca sclavagismul a fost abolit de ceva vreme!:))

      Ștergere
    2. A fost doar mascat si ne dau niste bani sa nu murim de foame :))))

      Ștergere
  5. Multumesc mult, mi-ar face placere sa avem candva ocazia sa stam la o sueta si o manichiura :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mieee!Poate intr-o zi se intampla treaba aia!:)As fi cea mai happy!:D

      Ștergere
  6. HA! Partner in crime, baby! You name the place, i'll be there :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La tine era de la sine inteles!:P YOu're oooon!:))

      Ștergere
  7. Awwww ce draguuuuut!!!Multumesc foarte mult, inseamna mult pentru mine!!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce sa imi multumesti!!Esti fenomenaaaalaa si daca m-ai machia candva as fi de-a dreptul in extaz!:D

      Ștergere