February Empties

Ma asteptam ca luna asta sa fie una cu multe produse consumate dar parca asa spor mai rar am avut!:)) In martie o sa fie mai slow treaba pentru ca nu prea mai am cine stie cate recipiente pe punctul de a se goli. De asemenea, veti putea observa ca am mai facut o tura de "curatenie" pentru ca nu avea rost sa tin produse care nu imi plac, nu mi se potrivesc sau sunt prea vechi pentru a ma amagi ca le-as putea reindragi vreodata! Asa ca am redistribuit ceva chestiute care erau faine, dar nu pentru mine, iar ce am aruncat fara mila vedeti aici. Mama s-a ales cu un ruj MAC care pe mine ma facea sa arat oribil. Enough said! O sa fie kilometrica postarea asta!!




-Lumanarea de la Glade stiti deja ca am iubit-o. S-a terminat si ultima. Sper sa o regasesc in iarna pe rafturi pentru ca mi s-a parut MINUNATA!!
-Ceaiul de toamna de la Fares a fost ok dar tot cel de iarna mi se pare mai bun. Nu cred ca o sa il mai cumpar pe acesta pentru ca sunt muuuulte alte sortimente care ma tenteaza!



-Parfum cu capsunele de la Yves Rocher pe care de fapt nici nu l-am terminat eu ci Katia! Da dadaaaaa fetita mea de 2 ani jumate se parfumeaza de cate ori iese din casa!:)) Parfumul a fost al meu dar nu l-am putut folosi ca era chiar childish. Nu o sa il recumparam ca il avem pe ala cu cocos si e mai "delicios"!:)))
-Mostra de parfum Benetton Rosso-ce o fi in mintea astora de fac mostre de parfum la plic??Eu sunt prea handicapata ca sa le pot folosi fara sa vars tot continutul pe mine si fara sa sfarsesc prin a ma enerva. In fine. Nu mi-a placut, nu mi s-a potrivit. Nu l-as recumpara. Nu as stii nici sa vi-l descriu desi am putit a el zdravan avand in vedere ca am desertat tot plicul pe mine.
-Mostra de parfum Femme de Montblanc-pe asta l-am iubit si chiar e pe lista de posibile achizitii la un moment dat. E pudrat si feminin, mi se pare genul de parfum pe care chiar l-as putea purta in orice anotimp fara sa am dureri de cap si fara sa intoxic lumea in autobuz.
-Spuma de par si fixativ Wella Professionals variante mini. Trebuie sa va spun ca eu nu folosesc produse de styling decat FOAAAAAAAAAAAAAARTE RAR. Am primit astea doua produse de multa vreme si cred ca mi-a luat un an sa le termin!:)) Au fost foarte ok dar dupa cum spuneam nu cred ca o sa le cumpar prea curand avand in vedere ca nu le-as folosi. Fixativul mi-a placut pentru ca nu imi simteam parul atat de imbacsit ca la alte produse de acelasi gen. La spuma nu am observat nimic spectaculos avand in vedere ca parul meu nu poate fi modelat si pastrat in "model" nici cu forta!:))
-Sampon Garnier cu ulei de avocado si unt de Shea. Meet the DEVIL!!!! Primele doua dati cand l-am folosit am simtit ca ma mananca scalpul. Am zis ca mi se pare. Dupa vreo 4 folosiri ningea din parul meu cum n-a mai nins vreodata in viata. Am zis ca e de la balsamul leave-in! M-am incapatanat si l-am folosit cam jumatate pana cand a trebuit sa admit ca el e de vina! Nici acum n-am scapat de matreata complet!! Restul de produs a fost folosit la spalat de pensule pentru ca alea nu fac matreata! Nu l-as mai cumpara nici amenintata cu arme de foc!



-Laptele demachiant Cosmetic Plant mi-a placut foarte mult. Cu siguranta l-as mai cumpara si a doua oara...dupa ce mai testez si alte cele!:)) E un produs foarte bun la un pret rezonabil. Sau cel putin pentru mine si-a facut datoria cu brio!
-Bifazic Balea. Mai zic ceva?:)))) Luna viitoare nu il veti vedea la Empties (soc si groaza!!) pentru ca am primit o lotiune micelara Bioderma si m-am pus pe testat!:)
-Gel crema de curatare de la Elmiplant pentru ten uscat si sensibil. It did an ok job. Nu a fost foarte nasol dar nici n-a excelat! Pot sa va spun ca din punctul de vedere al unui om cu ten mixt asta nu e gel de curatare pentru ten uscat. Am avut perioade cand simteam ca imi dezbraca tenul de orice urma de hidratare. Nu pot spune ca e neaparat agresiv dar in unele zile imi lasa fata uscata rau de tot!Nu l-as mai cumpara!
-Fluid hidratant Olay cu spf 15. Folosesc fluid Olay de doi ani deja. Ma inteleg foarte bine cu el si deocamdata nu simt nevoia de altceva. Mi-ar placea sa se gaseasca si la noi cu ambalajul asta!:) Din pacate dezavantajul pompitei e ca nu sunt sanse sa scoti chiar tot produsul decat deschizand flaconul si scuturand zdravan in palma. Dupa ce am facut treaba asta vreo saptamana si ceva m-am plictisit de procedeu si am renuntat. Mai era inauntru fluid pentru vreo cateva zile dar nu mi-am mai prins mintea cu el!:) Deja l-am cumparat in varianta existenta la noi. Nici nu mai stiu cate recipiente am golit!:))



-Crema pentru maini cu glicerina de la Farmec. Nu e goala complet dar efectiv nu m-am putut supune la mai mult stres. Intra greu in piele, lasa o pelicula dubioasa, imi simteam pielea ciudat dupa ce o foloseam si mai ales nu facea fata nevoilor mele. Am mai spus de nenumarate ori ca pielea mea de pe maini e cam ca Desertul Sahara. Mommy hands!:)) Nu as mai cumpara-o clar!
-Lotiune de corp Balea cu ciocolata si smochine. YUUUUUUUUUUUUUUM. Mirosea divin. Smochinele naiba stie unde erau, dar nici nu imi pasa. Ciocolata nene!! Hidratare decenta, miros divin, good enough for me. Editie limitata, fireste! Cred ca se mai gaseste inca asa ca fuga la Dm. Eu nu o sa o mai iau pentru ca am alte lotiuni incepute sau pe lista de wanna' try! Daca ar exista permanent pe piata puteti sa fiti sigure ca as mai cumpara-o!
-Crema de maini Yves Rocher cu vanilie si lamaie. Din gama de sarbatori. A fost ok. Nici asta nu a satisfacut setea mainilor mele dar s-a descurcat destul de onorabil. Mirosea divin si cu siguranta la cineva care nu are mari probleme cu pielea uscata ar fi facut treaba buna.
-Gel de dus cu rodie Yves Rocher. Rodiile se numara printre fructele mele preferate dar nu as putea spune ca gelul asta de dus miroase a rodie. Miroase fresh si ok, l-am mai avut, dar nu cred ca e rodie. Din pacate gelul cu cafea a ridicat foaaarte sus standardele mele si atunci textura acestuia mi se pare apa de ploaie. E mult mai lichid decar mi-ar placea, mi se pare ca e un pic cam agresiv cu pielea si in plus am nimerit iar un flacon cu sistemul de inchidere defect de mi-am distrus unghiile si sanatatea mentala pana l-am folosit tot. E mereu o loterie cu gelurile astea!:)) Sunt alte cateva din gama asta care imi plac ceva mai mult!
-Shimmer eye pencil de la Elf. Era gri, nu stiu sa va spun exact numele!:) A ajuns peste puterile de ascutire!Mi-a placut destul de mult. Pe waterline nu facea mai nimic dar eu l-am folosit cu spor ca baza pentru smokey sau ca liner pe pleoapa superioara. A fost cremos, glossy si discret sclipicios. Din pacate si aici e loterie pentru ca bazandu-ma pe calitatile acestuia am comandat acum multe luni si nuanta Plum care s-a dovedit mai "tare" si pe care n-am putut sa o folosesc ca baza colorata cum as fi vrut. Am pasat-o mai departe si sper sa fie iubita de altcineva!



Aici nu sunt goale ci doar aruncate!
-Oja Golden Rose un alb laptos usor sidefat. S-a ingrosat si cum nu o mai foloseam de ceva vreme am decis sa o trimit la cos. Siiii...mi-am purificat colectia de oje renuntand la vreo 10 care erau frumoase dar stateau degeaba si nu primeau deloc iubire. Sper sa le fie mai bine in noile locuinte!:))
-Solutia pentru uscare rapida de la Kallos. Isi schimbase consistenta si in loc sa usuce lacul ajungea sa lungeasca procesul si sa ma scoata din minti. Mi-am luat o sticluta noua pentru ca produsul e unul foarte fain si ok la pret. Nu stiu de ce acesta s-a ingrosat asa iute. (Si da, capatase tenta rozalie de la contactul cu o oja rosie dar nu se vedea nimic cand aplicam peste orice culoare de oja).
-Farduri crema Innoxa care imbatranisera cam multicel. Le-am folosit cu drag ca baze colorate dar deja incepusera sa isi schimbe consistenta si sa miroasa un pic ciudat asa ca am decis sa nu risc! Nu le-am putut folosi de sine statator pentru ca se strangeau dupa 3-4 ore, dar ca baza colorata s-au comportat excelent!
-Ruj P2 Rue de Saint Honore luat de la Iguanitza la un blog sale impreuna cu inca un ruj P2. Celalalt e inca bine merci. Asta a inceput sa isi schimbe mirosul si asa ca bye bye. Mi-a placut extrem de mult nuanta si textura si de l-as mai gasi cred ca l-as lua iar. Daaar o sa me reorientez cu siguranta.
-Ruj Farmasi care nu mi se potrivea deloc si ma facea sa par moarta de trei zile. Plus ca nu mi-a placut cum se simtea pe buze. Am inca vreo trei rujuri Farmasi pe care le iubesc sincer dar cu asta nu a functionat treaba in orice combinatie l-as fi incercat. To the trash it went pentru ca nu l-a vrut nimeni din cei care au scobit in cutia de donatii! Era in termen si bine merci dar nu avea rost sa il mai tin pentru ca stiu sigur ca nu l-as fi folosit. Si mi-am jurat sa nu ma ai oblig sa folosesc chestii pe care chiar nu le plac deloc!:))
-Primerul din iad-ALVERDE. Cand am primit Too Faced Shadow Insurance am facut un happy dance si l-am catapultat direct in punga cu "gunoaie". Cea mai mare porcarie ever!!Era plin pe trei sferturi dar n-am tampit sa il mai tin!
-Farmasi Eye Pencil care a fost tare ca piatra (si nu iute ca sageata) inca de cand l-am cumparat. Am tot incercat sa il fac sa isi revina dar n-a mers. Asta e!!



-Mini munte de mostre The All Natural Face. Habar nu am cand cum si daca fardurile minerale expira. Ideea e ca mostrele in punguta pentru mine sunt cosmar. Pe majoritatea le-am folosit de cateva ori dar deja zaceau de luni de zile si stiam ca asa ar fi facut si in continuare. Asa ca am luat decizia sa eliberez spatiu pretios. Daca sunteti fane farduri minerale recomand cu caldura. Mie mi-au placut dar acum nah, nici n-am mari experiente in domeniu. Intr-o vara am testat mai multe mostre de fdt de la ei si zau ca m-a batut gandul sa imi iau. Posibil la un moment dat sa ma mai apuce...

Daca ati citit tot sunteti martire!!




Share:

20 comentarii

  1. Super postarea! Ai terminat o multime de produse :x! Am si eu crema de la Farmec pentru maini si aceeasi parere :(! Te invit si pe blogul meu:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff, deci nu sunt singura care n-a placut crema aia!:))E bine! O sa iti fac o vizita curand pe blog!:)

      Ștergere
  2. Vai, dar ai consumat nu gluma :)) Nici eu nu ma impac cu crema de maini de la Farmec, mi se pare ciudata rau..Sunt total de acord la faza cu gelul de dus cu rodie, mi-a placut la inceput insa acum dupa ce l-am descoperit pe cel cu cafea nu mai exista termen de comparatie :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei a fost ca in legile lui Murphy: la mine cand se termina una se termina toate si adevarul e ca uneori ma doare la buzunar cand patesc asa. Iau deodata si sampon si crema si demachiant si....se aduna!:)) Din cele mai "lejere" de la Yves Rocher cel mai mult mi-au placut cele cu posrtocale, ylang ylang si cu floare de tiare. In ordinea asta. Cel cu rodie ar veni undeva dupa ele probabil! Dar ala cu cafeaaaa ala cu cafea e raiul intr-o sticla!:))

      Ștergere
  3. D'apai tu mai ai rezerve dupa atat consum? Asta sa fie baiul, nu? :D
    Nici pe mine nu m-a dat pe spate gelul de dus cu rodie, chiar daca imi place rodia. Cele cu lime sau portocale sunt mai faine.
    La crema cu smochine si ciucalata am ajuns si eu de saptamana trecuta. Care erau sansele sa nu o cumpar daca stau la 2 pasi de dm?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxandra din pacate da, mai am cateva rezerve. Asta ca sa iti dai seama de proportiile dezastrului!:)) Adevarul e ca statul langa Dm nu e bun. Si eu de cate ori ma duceam la piata sa cumpar ceva intram o tura si pe acolo. Si acum mai e si stand Flormar inteleg de la mama. Si Express Bazaarul cu Essence si toate cele...Mdeah, periculoasa zona!:)) Aici Dm-urile sunt la o distanta destul de sigura de mine!:))

      Ștergere
    2. Ha ha ha, sa nu uitam de Lidl. Cu Flormarul am facut-o de mult lata ca stateam langa Carf Orhideea. Uite cam cat de lata: http://papadiileruxandrei.blogspot.ro/2012/12/colectia-mea-de-oje-flormar.html
      De atunci am mai cumparat doo. :D
      Si eu am auzit ca a aparut un stand Flormar, dar nu l-am vazut siiii ...mai bine. :D

      Ștergere
    3. Nu uitam de Lidl. Problema e ca ala e chiar aproape rau si aici!:)) Adevarul e ca la ei daca reusesti sa eviti raionul cu dulciuri gasesti multe chestii faine si sanatoase uneori. Problema e ca raionul cu dulciuri e primul!:))
      Cu Flormar sa vezi ce am comis-o si eu ca am pierdut sirul la cate am si tot mai sunt cateva pe lista de posibile...Nununuunununu. Standul Flormar de la Crangasi inteleg ca e sus in piata pe aproape de Dm dar n-as stii sa ti-l localizez exact. Aaaa siii...de ce nu postezi mai des pe blog??:D:D

      Ștergere
    4. Iaca am intentionat sa fac blog nou si sa las bijuterelile separate. Ideea e ca m-am tot gandit daca am despre ce sa scriu, parca ceva ma retine.
      Si apoi a venit napasta, de la 3 ianuarie am intrat in clasa muncitoare, si s-au dus toate planurile mele de facut blog si revenit la bijuterit. Sper sa ma adaptez la un moment dat. :)

      Ștergere
    5. Ia sa nu te mai retina nimic!!Ca tare as vrea sa te citesc!:) Napasta cu locul de munca lasa ca nu e asa napasta! Eu sincer de abia astept sa gasesc job sa ma reintorc la alte activitati decat cele casnice si care implica copil. Pe de alta parte ma gandesc cat de data peste cap o sa ne fie toata rutina si cat de lesinata o sa fiu eu incercand sa fac di tati pentru toti!:))

      Ștergere
  4. Harnica, harnica. :)
    Eu nu am mai gasit lumanarea Glade nicaieri, m-am reprofilat pe tarte Yankee si am pastrat una noua pentru ca nu ma lasa inima sa o incep. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca o albinuta!:)) Nici eu n-am mai gasit lumanarile dupa luna ianuarie. Tarte Yankee am tot avut si eu, acum nu mai am nic una pe stoc dar poate merg sa iau cateva:)) Cand te decizi sa aprinzi lumanarea aia sa ma chemi pe la tine sa o mai miros si eu!:))

      Ștergere
  5. Imi plac postarile de acest gen, asa c-as fi rezistat pana la cap si daca era de trei ori mai lunga decat acum!:)
    Lumanarea de la Glade a fost si dragostea mea in perioada iernii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sper sa nu scriu ever postari de trei ori pe atat ca ar fi grav!
      Lumanarea aia a innebunit intreaga natiune, jur!:))

      Ștergere
  6. eu mi-am luat gelul de dus cu smochine si ciocolata de la Balea, lotiune nu am vazut :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gelul de dus "l-am ratat". Ma mir si eu!:))Inca l-am mai vazut si pe acela. Lotiunea de corp posibil sa nu mai fie pe stoc la Dm-ul unde ai mers. La noi inca am mai vazut-o.

      Ștergere
  7. Eu nu stiu cum faci tu sa consumi atatea, invata-ma si pe mine :)
    Tocmai aveam in cos un gel de dus cu rodie, il scot, clar, mai bine pun inca unul cu cafea, sa fac suma pt. transport gratuit :)
    Mie imi place mult crema de maini cu catina de la cosmetic plant, ti-o recomand. Si fondurile de ten de la TANF sunt faine, am 2 nuante, una de iarna si una de vara. N-am incercat foarte multe minerale, dar din ce am incercat, mie astea mi s-au potrivit cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiu exact cum fac!Cred ca e perseverenta!:))Ma tin de un produs pana isi da duhul si abia apoi incep altul. Mai putin la geluri de dus unde incep acte doua trei deodata.
      Iti recomand si gelurile cu floare de Tiare, portocale sau Ylang Ylang. Sunt foarte faine.
      Crema cu catina de la Cosmetic Plant e Holy Grail la mine de vreo doi ani si ceva. Am prezentat-o pe blog de muulte ori si am consumat pe putin 6 tuburi pana acum!:)) O am mereu in casa pentru ca e SINGURA care face fata nevoilor mele!
      Eu am mai incercat un singur fdt mineral dar si mie tot cel TANF mi-a placut mai mult.

      Ștergere
  8. Am şi eu loţiunea cu cioco de la balea, într-adevăr e foarte faină

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cate ori o foloseam ma simteam ca un desert umblator!:)

      Ștergere