joi, 21 martie 2013

Bijuterii cu personalitate

De cand am inceput eu sa ma dumiresc cu adevarat ce e cu accesoriile (fapt care s-a intamplat destul de devreme in viata mea!) am avut o problema! Imi placeau bijuteriile care aveau povesti sau carora le puteai crea povesti, legandu-le de tine, de ceva in care crezi, de o amintire, de ceva ce iti place!

Asa am ajuns sa cumpar multe bijuterii facute de fete pricepute. In continuare am wishlist de zdranganele cu o doza de inedit si planuiesc chiar sa fac o postare in care sa va arat ce caut eu si ce visez cu ochii deschisi!:)

Astazi insa vreau sa va fac cunoscute creatiile unei persoane minunate. Pe Irina, femeia priceputa din spatele Irris Handmade am "intalnit-o" acum vreo 3 ani, pe un forum. Eram amandoua gravide si am nascut in aceeasi perioada. Chiar daca dupa ce au iesit pruncii in lume n-am mai apucat sa schimbam foarte multe informatii tot am urmarit-o din "umbra". Si Doamne ce minunatii face!!

Ia si vedeti si voi daca nu ma credeti!





Bratari ca astea zarisem pe un site din strainatate si plangeam de dragul lor. Numai ca transportul ar fi fost suicidal. Cand colo ia uitati cine face asa ceva???Chiar Irina. Eu deja am comandat cate una din fiecare model. Una pe auriu si una cupru.



Obsesia mea pentru lapis e deja binecunoscuta asa ca nu se putea sa nu va arat si acest colier superb!



Cerceii astia cu piatra lunii imi smulg suspine. Piatra lunii mereu imi da o stare ciudata, parca ma arunca direct intr-o ceata a simturilor.



Acest colier e atat de primavaratic incat nu se poate sa nu va placa!



Un set cu flori delicate care poate fi purtat cam la orice tinuta!:)



Si inca o pereche de cercei care mie mi-au pus inima pe jar!

V-am aratat aici cateva din bijuteriile care imi plac mie la nebunie. Dar va invit sa le descoperiti pe toate pe pagina de Facebook Irris si pe blog. Intrebati-o pe Irina daca cumva nu poate sa reproduca vreo bijuterie pe care v-ati imaginat-o, rugati-o daca vreti ceva ce s-a vandut..poate va face ceva asemanator, nu ezitati sa cereti un anumit model cu alta nuanta de sarma sau de pietre. Irina o sa povesteasca cu drag cu fiecare si o sa va ajute sa purtati niste bijuterii de vis. :)

Tell her I sent you!:))

10 comentarii:

  1. Ce frumoasa e bratara cu inima :) Ar fi faine si inele asa, mai ales cu infinity :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, are niste chestii superbe. Inel cu infinity s-ar putea sa poata face. Intreaba!:)) Eu nu prea mai port inele in afara de verigheta si inelul de logodna. Desi am o cutie plina ramasa din vremuri de demult!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Hai maaa!!:))Cum sa nu imi placa??Daca nu imi placeau nu le laudam pe Facebook!:) Stii bine ca imi plac. Dar zilele astea cand imi faceam wishlistul mi-a confirmat Irina ca poate sa faca sa devina realitate bratarile visurilor mele asa ca m-am gandit sa o promovez ca or mai fi fete dornice!:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Dadadada!!Si mie imi plac!!Si de abia astept sa vad si modelele pe care le mai pregateste!:D

      Ștergere
  4. Foarte frumosi cercelusii cu piatra lunii :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. DAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Detin cateva bijuterii create de Irina si le port cu mare drag. Au fost remarcate de cei din jurul meu si admirate. Pe mine m-a cucerit definitiv. Am achizitionat un set absolut senzational pentru sora mea, si am observat ca o lunga perioada de timp nu s-a despartit de el,ea fiind genul care zilnic isi schimba bijuteriile. Astazi a postat pe fb un set colier+cercelusi, am ramas cu gandul la el si intr-un final am sunat-o si i -am spus IL VREAU EU!!!!!!! Va recomand si eu cu mare drag bijuteriile ei.

    RăspundețiȘtergere