Shop your stash Sunday

M-am gandit ca ar fi o idee buna sa va arat ce produse mai am in cosuletul saptamanal. Care mai nou a devenit prietenul meu pe doua saptamani cel putin pentru ca timpul de inovatie in machiaj nu e foarte mare!:)) Sunt hotarata sa duc lupte vasnice cu produsele cele mai batranele din colectie asa ca le-am inclus in calcul pentru zilele ce urmeaza.

Fara prea multe comentarii va prezint condamnatele:P. Doar pe cele care stiti ca variaza la mine: farduri, rujuri, blush-uri. Produsele pentru fata sunt aceleasi mereu, cele pentru gene si sprancene sunt aceleasi si ele. Liner negru acelasi pana il termin...Ar fi plictisitor zic eu! Asa ca iata-ma cu coloratele!



Quad MAC cu nuante potolite si mate (mai putin rozul ala deschis care e sidefat). Nuantele de maro si cea sidefata sunt foarte abuzate si totusi nu se vad semne. Sa perseveram zic ca deja implineste o varsta!

Paleta Nyx Mysterious Brown Eyes. Cea mai veche paleta pe care o am in colectie in momentul de fata. M-am despartit de multe farduri din generatia ei, dar la ea nu pot renunta pana nu folosesc la potential maxim nuantele pe care le iubesc. Si sunt cateva!! Se vede ca i-am oferit o casa primitoare, da?:)) Si blasfemie maxima, ma gandesc serios ca in ziua in care n-o sa mai am 3464 farduri care zac, sa o recumpar. I LOVE IT TO DEATH!!



Mono Seventeen...mai batran chiar decat paleta Nyx.:)) Nu renunt inca la el. Imi place, imi sta bine cu el..l-am purtat in ziua nuntii!:))Enough said! Si trebuie sa marturisesc ca am un maaareee punct sensibil pentru fardurile Seventeen. Imi place textura lor, au o gama foarte variata de nuante. Nu as spune nu niciodata unui fard Seventeen. Pentru mine sunt un fel de MAC al omului de conditie mai medie asa!:))Desi nici Seventeen nu mai e la fel de ieftin ca odinioara.

Trio Tequila Sunrise Seventeen-Cred ca ati tot vazut trio-ul asta prin blogosfera. For a good reason!!Go get it, u need it!:)) Da, da, ce va spuneam mai sus despre Seventeen??

Mono mov Farmasi care a fost cumparat si doar swatchuit..acum un an!:( Desi e fain. Chiar foarte fain. Numai ca in ultima vreme eu si culorile nu prea suntem in aceeasi gasca. Dar avand in vedere ca atunci cand port ceva colorat dupa mov intind mana cel mai mult am zis ca e cazul sa scoatem comoara la lumina. Sa vedem ce poate!

Un fard mineral foarte simpatic pe care jur ca ma zbat sa imi amintesc de unde il am dar nu pot baga mana in foc. Posibil sa fie de la Gabriela de la manie.ro???Cert e ca imi place si e singurul mineral pe care il folosesc mai des. Am si altele dar pentru mine e un chin sa lucrez cu ele. Se imprastie, suflu peste ele, dau cu cotol in borcanel si adun de peste tot parful magic!!V-ati prins voi!



Duo bronzer si blush Elf Studio. Imi place dar vreau sa scap de el. In ziua cand blush-ul e gata o sa se duca bye bye pentru ca dupa cum am mai spus cu bronzerul nu prea fac casa buna. In general.

Blush Nyx Angel. Aveam sentimente contradictorii in legatura cu el dar acum suntem cei mai buni prieteni. Ma deranja de fapt ca e mat, dar avand in vedere ca oricum folosesc iluminator peste am decis ca nu are rost sa oropsesc rozul asta dragut!

Elf Studio iluminator nu mai stiu cum Dumnezeu ii spune dar cica e dupe dupa NARS Albatross. O fi daca zic ei ca tareee le mai place sa copieze ambalajele de la NARS!:)) Imi place si isi face treaba dar abia astept sa il dau gata si sa imi cumpar un nou iluminator. Pentru ca daca n-as stii ca e total cretinoid sa am 15, as avea 15 iluminatoare. Mi se pare produsul revelatie in machiajul meu!:)



Un ruj piersiciu Farmasi pe care al meu sot il detesta cu pasiune.:))Rar se intampla sa aiba opinii atat de vehemente dar cu asta are el ce are. Mie imi place:)) O sa port gloss-ul in nuanta Buff de la MUA peste rujul asta ca sa nu cumva sa ii provoc omului cosmaruri.

Gloss-ul de rezistenta al colectiei mele (avand in vedere ca am doar 3 glossuri nici nu era greu sa fie cel mai cel),Channel Levres Scintillantes Amour. Pentru ca imi place cu adevarat si pentru ca nu vreau cu nici un pret sa expire nefolosit cum au mai patit surate de ale lui!

Maybelline Color Sensational Vivids Hot Plum. Pentru ca nu ma pot desparti de el. Si pentru ca imi face zilele mai frumoase.

Rujo-gloss (nici de a naibii nu vreau sa ii spun cum ii spune) Flormar in nuanta D32. Foarte dragut, v-am mai spus eu cate ceva despre el. Textura, nuanta super faine. Mare minus ca mi s-a stricat sistemul de insurubare fara sa depun eforturi deosebite iar acum e o lupta sa il folosesc. Si nici extra ieftin nu e.

Cam astea ar fi. In cazul in care vreti un review, un swatch, o atentie, o maslina..nu ezitati sa cereti si sper sa va pot multumi!:D

Sa aveti o ramasita de weekend faina!:))Mai sunt cateva ore, daaaa???!!Ne agatam de ele!

Share:

16 comentarii

  1. Mie blushul Angel imi place in mod deosebit, mi se potriveste perfect. In schimb nici eu nu ma prea omor dupa duo-ul de la Elf, bronzerul ala nu ma incanta - il folosesc cand si cand.. N-am nici un fard Seventeen iar acum m-ai facut supeeer curioasa sa le incerc :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum a ajuns sa imi placa si mie:) Blush-ul din Duo ma incanta destul de tare iar bronzerul nu cred ca e rau. Numai ca eu nu prea folosesc bronzer. Si daca folosesc nu stiu sa il aplic pe asta suficient de ok incat sa nu arat un pic...murdara!:))

      Ștergere
  2. Am descoperit si eu monourile Seventeen. Vezi ca au cateva nuante la oferta (50%). Asta asa ca sunt eu draguta si tentez lumea :)). Eu mi-am gasit 2 nuante faine si mai testez piata. Imi place textura lor ft mult. Mai mult decat al celor de la Inglot daca e sa fiu sincera :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, eu le-am descoperit acum multi ani, cand am descoperit si trio-urile. Cred ca prima data am avut farduri Seventeen prin clasa a 9-a...adicatelea acum vreo 10-11 ani!:)) Eu am ochit gramezi de nuante faine dar am interzis la farduri. Si da, e super faina textura si seamana chiar bine cu cele Inglot (am si eu doua Inglot).Dar daca stai sa te gandesti seamana si la pret!:))

      Ștergere
    2. Zi-mi, rogu-te, ce numar are mono-ul acesta ca o sa-l visez la noapte :)). Musai sa merg sa il swatchuiesc. Acum am ochit pe site-ul lor niste nuante faine de mov. Au o gramajoara :)).

      Ștergere
    3. 217 Gold Glow ii spune. Dar sa nu ma injuri daca nu se gaseste pentru ca al meu e vechi de cand lumea. Daaaa au movuri gramada si eu am ochit la ei un taupe superb. Am o problema cu taupe-ul. Cred ca trebuie sa fac postare cu toate fardurile mele taupe...:))Aaa da si au si niste nuante de verde superbe dar la cat de rar folosesc eu verde ar fi stupid sa cumpar mono verde. Mai am un mono de la ei, un bleumarin super fain dar cred ca l-am folosit de 10 ori maxim in 2 ani jumate!:(

      Ștergere
  3. Sa-mi zici daca vrei sa te scap de Angel. :)) Dar nu stiu ce sa-ti dau la schimb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau ca acum am inceput sa fiu prietena cu el. Am descoperit ca ma salveaza in zilele in care nu am chef de machiaj si ma spoiesc in doua minute cu rimel, blush si gloss sau ruj discret.:))Imi pare rau sa te dezamagesc:P

      Ștergere
  4. Uh, eu consum oxigen de pe planeta aceasta si n-am testat pana acum vreun fard seventeen. Un blush seventeen am avut si l-am folosit pana la ultimul strop. Daca ma uit bine nici Farmasi, nici Mac, nici Nyx nu am printre fardurile mele. Doar Sleek, MUA, Wet n wild, essence, Flormar si paleta de 120. Da, si eu am o tona de farduri. Si le rotesc acum mai des decat inainte, ti-am urmat povata. In rest, la blushuri am ceva mai multe exemplare. De duo-ul elf si eu as cam vrea sa scap, dar e de abia atins.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau sa instig lumea la gesturi necugetate dar ITI TREBUIE FARDURI SEVENTEEN:)) Primul meu blush a fost Seventeen si l-am folosit la fel cum spui tu, pana la ultimul strop. Si dupa ce mai termin din ce am jur ca l-as lua iar. L-am mai laudat pe unde am prins, l-au mai luat doua prietene si amandoua ma binecuvanteaza!:)) Farmasi nu pot sa zic ca merita neaparat la farduri. Sunt ok dar nu impresioneaza. Mac sunt faine dar nu isi justifica neaparat pretul la farduri (la rujuri tind sa le dau ceva mai mult credit!). Nyx pe mine m-au impresionat foaaarte tare si clar sunt deasupra Sleek care imi plac mult. Asta spune totul. Si paleta asta e fantastica. Mai au vreo doua de neutre care la fel imi fac inima sa bata!:) Blushuri eu am acum vreo 5 cred. Ceea ce e fabulos de mult avand in vedere ca 4 ani am trait cu un singur blush. Ala Seventeen de l-am consumat tot. Si il foloseam zilnic. Ti-e clar ca 5 blushuri nu o sa le folosesc de tot niciodata, nu???

      Ștergere
    2. Eu l-am terminat pe subsemnatul Seventeen in 3 ani, apoi a urmat un Rimmel care a rezistat 2 ani si mai tinea nitel daca nu-l pocneam de pamant. Si apoi...ei, e istorie. A inceput marea degringolada a smacurilor. Din cauza omului meu care s-a gandit sa-mi daruiasca paleta de 120. Am prins gustul mai ceva ca inainte si m-am pus pe cumparat minuni pe care acum ma chinui sa le consum.
      Am retinut, cand oi avea eu voie sa cumpar farduri si blush-uri, am sa ma recompensez cu seventeen si nyx.

      Ștergere
    3. Da, dupa ce mai consumi ai dezlegare la altele noi!:))

      Ștergere
  5. Si eu am vazut fardurile de la Seventeen si chiar mi-a placut pigmentatia, doar ca chiar mai am mii de farduri in colectie, vreau sa mai termin ceva pana cumpar altele....
    Mie personal mi se par fardurile de la NYX mai bune, insa paleta Nude on Nude si Mysterios Brown eyes nu mi se pare la fel de buna ca Caviar&Bubbles. Sleek are niste nuante care nu se blenduiesc nicicum cuart, oricat as incerca :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa si eu. Vreau sa mai termin din ce am. Caviar and Bubbles mi-a ramas in minte asa ca shhht nu imi mai spune. Mie mi se pare foarte faina si asta deci iti dai seama cum mi s-ar parea aia. La mine merge Sleek dar nu la fel de bine ca Nyx sau seventeen. Desi au niste palete foarte frumoase nu stiu daca dupa ce termin cele trei palete pe care le am de la ei m-as mai repezi sa cumpar o tura. Sunt ok dar nu imi zguduie lumea din temelii.

      Ștergere
  6. Monourile de la Seventeen sunt super, am si eu unul care imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au produse excelente! Si blushurile imi plac la nebunie!

      Ștergere