miercuri, 13 aprilie 2011

3 Tag

Stiti ca eu fur tag-uri. Habar nu am daca l-am primit pe acesta de undeva, dar imi place si a fost suficient ca sa il preiau. 3-cifra magica din basme!!U know me and the magic mumbo jumbo, asa ca greu m-as fi putut abtine!!

3 culori preferate:
- turcoaz
- rosu
- mov

3 melodii preferate:
- Shania Twain- From this moment
- Sting- If tomorrow never comes
-Bpusquito- Doua maini


3 piese vestimentare preferate:
- blugi dark wash
- rochiile floral print
- Anything lacey or frilly:P

3 materii preferate (liceu/facultate)
- limba si literatura romana
- engleza
- psihologia comunicarii

3 bauturi preferate:
- apa plata cu lamaie:))-pe bune
- fresh-ul de portocale rosii
- cafeaua neagraaaa


3 mancaruri preferate:
- lasagna bolognese
- paste carbonara
- musaca

3 deserturi preferate:
-papanasi cu dulceata de afine
-tarte cu crema de vanilie
-ecleruri cu vanilie


3 calitati:
-amuzanta (n-o zic eu, o zice toata lumea)
-organizata
-muncitoare (frate zici ca le-am luat din Cv:))

3 defecte:
- adeseori pesimista
- naiva
- PREA sensibila

3 persoane la care tii cel ma mult (prieteni)
- Madi (luv u mamacitaaaa!!!)
- Ina (and I mean it woman!!!)
- Alina (chiar daca s-a cam dat ea disparuta de ceva vreme stiu ca ma citeste zilnic....-I am talkin about you stranger-ex colega de banca din liceu!!!)


3 persoane pe care le urasti
-Hmmmmmm nu cred ca sunt suficient de sincera incat sa recunosc public numele lor:))


3 obiecte la care nu ai putea renunta:
-PC-lameeee I know
-telefon-lame agaaaain
-my makeup collection:))):P

3 profesori pe care nu ii suporti
Haaaaa this is so fun
-Am avut una bucata diriginta profa de romana care nu stia ea sa vorbeasca romaneste
-Profa de bio dintr-a 9-a care dadea notele la ascultare cu zecimale=))
-Profa de la un seminar de Istoria sociologiei din facultate. Nu stiu cum o chema(am preferat sa o uit) dar era ingrozitoare si self sufficient!!

3 profesori de gasca
- diriga din liceu (refuz sa recunosc ca cealalta creatura de care am zis mai sus mi-a fost si ea diriga)
-Profa de engleza din liceu
-Profa de franceza din liceu...
Am avut mai multi profi de gasca decat naspa:))


3 baieti simpatici de la tine din liceu/ facultate
Bai..sunt femeie maritata, ce dracu??:))Si chiar nu imi vine nimic interesant in minte. Cum i-am vazut in anii aia asa i-am uitat acum!!

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:
Pfff greu mamica!!!Eu vreau sa fac turul Europei asa ca nu imi cereti doar 3 tari!!!VA IMPLOR!!

3 dorinte
Sanatate pentru mine si cei dragi
Casuta noastra
O viata fara griji materiale

3 chestii cu care te lauzi
-Sunt frumoasa si desteapta:))
-Sunt o buna gospodina
-Am un sot misto si un copil si mai misto!!
Now die bitcheeeesss!!=))


3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci
-Sa calaresc desi visez asta de secole
-Sa plec la mare cu cortul fara prea multi bani in buzunar
-Sa port haine traznite in locatii conventionale(ahhh si cum ma mananca uneoori!!!)

3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut
-Regret ca am facut facultatea pe care am facut-o si nu Jurnalism asa cum mi-am dorit de fapt
-Regret ca nu am plecat la Sibiu dupa ce am terminat liceul
-Regret ca m-am mutat de la Sibiu inapoi in meleagurile astea, dar remediez problema in curand...:P

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
-Regret ca am plans prea mult, ca m-am cramponat de prea multe pareri si ca nu am trait mai mult cum am vrut eu
-Regret ca nu am mers la chefuri mai des, ca n-am iesit in cluburi, ca nu am plecat in excursii, ca alea alea...
-Regret ca am fost zgarcita in momente in care mi-as fi permis sa nu fiu!

Nice one I say!!!

Stay tunned ca mai am azi postaru pe teava!!!

Un comentariu:

  1. Mi-au placut raspunsurile de la punctul cu lucrurile cu care te lauzi :))

    RăspundețiȘtergere