Crema gommage si masca de fata cu galbenele

Incetinel reusesc sa scad teancul de reviews pentru produsele Cosmetic Plant!!I am pleased with myself!!Produsele despre care va vorbesc azi sunt inca doua mici ajutoare minunate in misiunea noastra zilnica de a fi fabuloase:P


Crema gommage pentru curatarea tenului cu extract de galbenele


Prima la apel, crema gommage. Intreaga blogosfera a povestit despre ea. Si nimeni n-a mintit. Face ce spune.
Sa incep sa va spun parerea mea cu un minus pentru ea, de altfel singurul minus pe care l-am gasit! Mi-ar fi placut sa fie intr-un recipient tip tubulet, ca la masca de fata, pentru a nu fi nevoita sa imi var degetele in recipient. Mai ales ca o folosesc in baie, unde e si mediul destul de umed si propice inmultirii bacteriilor. Un altfel de recipient ar fi fost util pentru a evita contaminarea produsului.

Gata cu minusul:P. Miroase a galbenele but better:)) Produsul e sub forma de crema groasa cu particule abrazive destul de blande incat sa nu agreseze tenul, dar suficient de "harnice" incat sa le simti. Obisnuita cu "vioelenta" altor scrub-uri am avut impresia initiala ca acesta nu face mare lucru. WRONG!!Imi lasa tenul respirand o viata noua:))Si il pregateste pentru urmatorul pas al ritualului de pampering, masca de fata despre care va voi povesti imeeeediat!!

Eu folosesc gommage-ul asta de doua ori pe saptamana (uneori si de trei ori) si pot spune ca e chiar unul din cele mai bune testate pana acum.

Mama nu a avut cum sa incerce acest produs pentru ca are tenul uscat si cuperozic, asa ca pentru ea gommage-ul sau scrub-ul nu sunt variante fericite. Recurge la masti peeling pentru curatarea tenului. Ceea ce va recomand si voua daca aveti probleme asemanatoare cu ale ei.

Masca revitalizanta cu extract de galbenele


Masca de fata revitalizanta cu galbenele a fost pentru mine o gaselnita de prima clasa. De ce??Pentru ca "pe vremuri", cand aveam si eu ceva mai mult timp pentru mine eram mare fan masti de fata. In special homemade!Dupa ce am nascut m-am trezit ca nu mai am vreme nici de cele de la tub sau plic si tenul meu nu mi-a fost prea recunoscator pentru privarea de placeri!

Not any more dear complexion!!Macar o data pe saptamana l-am tratat cu masca Cosmetic Plant. Si se pare ca m-a iertat. :P

Produsul arata exact ca o crema de fata, are un miros destul de subtil de galbenele, asemanator cu al cremei gommage, care stiti deja ca imi place. Mie imi place sa aplic in strat generos pe fata, gat si decolteu (si voi aplicati produsele pentru fata si in aceste zone, daaa?) si sa zac. De obicei fac asta cand imi permit cate o baie mai lunga, dupa curatarea temeinica a tenului. Plusul unei masti de fata aplicate in timp ce va relaxati in cada este ca aburii calduti o sa va deschida porii si o sa ajute masca sa isi faca treaba. Stiti voi, la cosmetica sunteti bombardate cu abur...well, pe acelasi principiu folosesc eu mastile in cada. Si in afara de asta, pot sa o curat bine dupa ce am stat cu ea pe fata, fara sa ma tem ca o sa imi ajunga produs si prin par.(I kinda tend to do that!!)

Imi lasa tenul baby soft, simt ca imi relaxeaza pielea, ii confera luminozitate. I like it!!!

A testat-o si mama, iar pe tenul ei uscat a facut treaba si mai buna!!Chiar era uimita si isi tot punea mainile pe fata pana am tipat eu la ea ca o sa faca cosuri=)). Hidrateaza super (chit ca teoretic nu e masca hidratanta...). It does it jobs si altele pe langa.

A castigat si ea un loc de cinste pe raftuletul cu comori!!:P

Share:

3 comentarii