Gerovital Plant- Opinii personale despre noua gama. Crema hidratanta..

Ok. Cu demachiantul v-am lamurit. Cu crema hidratanta situatia sta cam asa:




Mirosul dom'le miroosuuul!!Repet, nu mi se pare normal sa nu fiu data cu parfum si totusi sa ma simt ca si cum as fi. TO STRONG. Aaaa si just for the record, mie imi pare sa miroasa a zambile. Dar prea tare. Am mai zis ca miroase prea tare??

Ambalajul..E ok, desigur ca varianta ideala era un container in care sa nu vari degetele. Cu pompita, sau un tubulet. Dar nu ma plang ca oricum si cremele anterioare erau tot in acelasi tip de cutie.

Textura parea ok in cutie. "Parea" fiind cuvantul cheie aici. Am folosit-o doar ziua, ca de aia e de zi. Pentru ca mi se PAREA foarte "usoara", textura din aia care se absoarbe iute in prima zi am fost mai generoasa cu cantitatea aplicata, mai ales ca in perioada asta nu mi-am baut necesarul zilnic de apa (bad DEENAAA!!!) WRONG MOVE!!Am masat de m-au luat transpiratiile. Textura aia usoara pe care o asteptam pentru tenul meu era o chestie weird. Efectiv am simtit ca mi se astupa porii. Ca nu imi mai respira pielea, ca lasa pelicula. Si asta nu doar pe loc. Nup. Si dupa o ora aveam aceeasi senzatie lipicioasa pe ten. M-am incapatanat sa o folosesc zilnic sperand ca...NOPEE!!same every day!!Oricat de putin aplic, pielea mea nu o "bea". Si am ten care bea crema de felul lui. Exact aceeasi experienta au avut-o si alte doua prietene cadorisite cu pliculete de mostre. (dar sa nu anticipam ca asta va spun in ata postare) so, nu stiu exact care e faza.

Sa folosesc si crema nutrtiva de noapte nu m-am apucat pentru ca stiam ca textura ei e si mai groasa.

Produsul asta nu m-a "dezamagit" la fel ca demachiantul, dar nici incantata nu am fost de el si sincer va spun ca, personal, nu l-as achizitiona.

Da, sunt fete care au declarat ca tenul lor nu era suficient hidratat de aceasta crema. Tot ce se poate. Everyone to oneself, dar pentru mine senzatia era de gras pe piele, nicium de hidratat(cu atat mai putin de uscat).

Nu stiu in ce masura a contribuit si crema la mini dezastrul de pe moaca mea, dar adevarul e ca nu prea conteaza ce a provocat asta ci cum o sa ma intorc la moaca mea recent dobandita si recent pierduta. Aia soft and without spots!

Share:

3 comentarii

  1. Mie mi-a provocat niste cojite dubioase si mi-a lasat tenul uscat :))
    Cred ca efecte mai bune obtineam si daca ma dadeam cu apa chioara...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place crema,nu o simt grasa pe tenul meu,nu'mi provoaca nici o reactie adversa,din contra il simt catifelat si intra foarteee repede in piele un super plus de la mine:X:X

    RăspundețiȘtergere