Despre cum aceleasi chestii fac chestii diferite!!

Daca titlul v-a bagat in ceata ma bucur. Asta imi si propusesem:P

Acum sa va ;uminez ceturile!Vorbesc fireste despre produse care fac lucruri diferite pentru oameni diferiti! Mereu am spus ca atunci cand vine vorba de produse de ingrijire review-urile sunt strict subiective!Ce mie imi prieste s-ar putea sa fie un dezastru pentru tine!!Sau s-ar putea sa functioneze si la tine!!E destul de complicat sa emiti sentinte de bun sau prost despre un produs de genul!

Asa ca ce mi-a fata mie mintea??Daca tot sunt in Bucuresti in cuibul parintesc pentru o perioada nedeterminat de timp, as putea sa o fac pe mama cobai!!!:DYeah, sick, stiu!!Acum va spun sincer ca n-a prea protestat. Ba chiar a parut sa ii surada ideea.

Cand am inceput eu sa folosesc samponul cu aloe si lotiunea cu ardei iute si le-a luat si ea. Repejor. Pe atunci eram in locatii diferite. Acum o supraveghez strict!!Balsamul l-a cumparat ea si il folosim la comun!Va voi spune punctual ce au facut aceste produse pentru fiecare din noi.

Intai sa va pun in tema. Eu, 24 de ani (luna viitoare...), par liiiins de vaca, nepretentios, fara figuri. Am facut matreata de doua ori in viata. Atat. Desi schimbam sampoane ca nebuna. Imi mergea cam orice. Fir rezistent. Picat de par numai dupa sarcina. Smoooocuri!!

Mama..nu spui cat (aproape 50). Par din ala nici cal nici magar-adica nici cret, nici drept. Niste onduleuri asa greu de domolit si definit. Par destul de uscat de la foste permanentari si vopsiri. Scalp predispus la matreata la greu. Putine chestii i-au facut bine. Picat de par. La greu!

Sampon regenerant cu aloe vera si pantenol


Eu:Curata bine, lasa parul scartaind de curatenie. Nu face spuma de sa umple cada, dar asta cred ca e bine. Parul meu e satisfacut de balaceala. Dar cum spuneam, parul meu e un judecator destul de bland. Imi place ca nu e agresiv, pentru ca pateam si eu cu unele sampoane sa imi usuce parul de parca aveam paie pe post de freza!Nu pot sa spun ca ma omor dupa mirosul lui, dar cred ca imi inspira mie alte cele, gen ceaiuri cu plante pe care eram obligata sa le beau copil fiind atunci cand ma durea burta!!Total subiectiv!!El teoretic miroase ok. A plante.

Mama:Dezastru.Se spala cu el si oricat ar insista simte doar ca o mananca scalpul. Si da-i si scarpina. Si ma uit eu in freza ei. PLACI de matreata. Adica stiti, nu asa, portiuni mici. Nu...portiuni mari!!So, daca va stiti cu probleme nasoale care se repara doar cu dermatocosmetice, stick to them!!Nu e vorba de reclama negativa aici, e vorba ca anumite chestii sunt prea nasoale sa iti permiti sa risti!Asa ca mama s-a intors la samponul ei de farmacie, scump si eficient:(

Balsam vitaminizant cu brusture si vitamina B6


Eu:Dreamy!!!In afara de miros care e tot de plante:P I vuv it!!!:DImi face cositele moi, matasoase, ma trezesc mangaindu-ma singura pe cap:))Narcisistic, I know!!E super hidratant si efectul dureaza. Eu pot sa va spun ca parul ramane moale moale si 3 zile.(Mai mult nu prea stau eu nespalata, desi as putea!!:P). Probabil persoanele cu un fir foarte subtire si "pisicos" ar trebui sa se fereasca de el, dar asta e la mintea cocosului.

Mama:Dreamy!!Dap, aici avem un punct comun. Moale. Si la ea credeti-ma ca sunt zile cand parul e ca sarma(sorry mama ca dau din casa, dar ai fost de acord cand am incheiat contractul de cobaizare=)))Daca ar folosi parul pe toata lungimea probabil ca l-ar face aproape drept. Dar nu risca sa il puna prea aproape de scalp din motivele mai sus amintite. Asa ca are varfuri foarte soft!!

Aaaa da si pe mama nu o supara mirosul!!Dar ei ii plac ceaiurile de plante medicinale, asa ca ...

Lotiune tonifianta pentru par cu ardei iute


Eu:Nu mai pica. Atat pot spune!Adica ok, cateva fire. Cateva. Nu smocuri cum picau acum o luna si ceva!Nu provoaca senzatii dubioase. Ma temeam ca o sa ma scarpin si o sa ma arda pielea capului. Nup. Se simt asa niste frnicaturi cand aplici produsul la radacina si il masezi. Dar atat.

Am fost foarte consecventa, l-am aplicat dimineata si seara vreo doua saptamani. Apoi am inceput sa o raresc (recuoooosc I am guilty) si sa o folosesc doar o data pe zi. Efectul s-a mentinut. Multumita lotiunii cu ardei nu o sa chelesc asa cum ma temeam:))Aaaaa da, usuca putiiiin parul la radacina, probabil din cauza ca are alcol in compozitie. La mine nu e grav, dar eu stiu, poate la altii o fi!!

Chestie evidenta, aveti grija sa nu pulverizati in ochi=)))Eu sunt suficient de neindemanatica incat am facut asta de vreo doua ori. Pisca. Rau!!!Si daca ajunge pe piele la fel!!

Mama:In mod ciudat chiar daca a aplicat pe scalp-ca doar asa trebuia, n-a patit nimic nasol. Si a dat rezultate si la ea. Bine, la ea inca mai pica par, dar muuult mai putin ca inainte!!Si ea n-a fost asa cuminte ca mine si a avut zile cand a uitat sa il aplice (cough cough lene...)Dar merge chestia asta!!Bine!!!

P.S:Ea nu si-a bagat lotiune cu ardei iute in ochi dar a ras de mine cand lacrimam prin casa!!

Eu sper sa fie folositor ce am spus eu aici. Mi se pare ca era important sa ilustrez cat mai concludent ca da, produsele bune nu trebuie neaparat sa fie bune pentru toata lumea. Si daca X-uleasca va citi pe blog la mine ca nu stiu ce crema a facut treaba si la ea nu face, sa nu ma dea in judecata!!:P Tenul, parul, organismul fiecaruia e unic. U can never know what happens!!

Share:

6 comentarii

  1. ce mi place cum scrii:))...you made me laugh:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Madlen multumesc pentru compliment!!:)
    Daca imi vezi si moaca razi si mai tare:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am patit-o cu samponul lor cu nuc si rozmarin care fusese minunat pentru atatea utilizatoare....imi ingrasa parul prea repede, si e ultimul lucru dorit cand oricum il ai rar si fara volum. Dar partea proasta e ca in cateva spalari m-a umplut de matreata, intai numai ma manca scalpul si am zis ca nu-i grav cat timp nu apare matreata...si la scurt timp m-am trezit cu ea. Cum am schimbat samponul, cum a disparut matreata fara sa fac nimic special.
    Am avut ghinion, stiu ca multe fete il adora.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pffff urat Ramo!!!

    Dar aia e, ca trebuie sa pricepem ca uneori chiar nu e produsul problema principala. problema e ca nu merge PENTRU NOI!!!Nu de alta dar am primit intrebari de genul:"De ce mi-ai zis ca X crema e buna ca mie mi-a iritat fata!"Mie nu!!Atat pot sa spun!!Cum functioneaza ceva pentru mine. Sau uite, pot sa spun si despre apropiatii mei.

    Ma gandeam sa testez lotiunea anticaderea parului pe vreun barbat care cheleste. Dar nu cunosc niciunul!!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer ma bucur enrom ca am citit aceste lucruri la tine pe blog, pentru ca si eu patesc acelasi lucru de la balsam pe care il pateste mama ta de la sampon,placi mari de matreata si mancarimi destul de nasoale. Initial am zis ca sunt eu de vina,am schimbat pernele,am dezinfectat toate periile etc si nimic,dar nu m-am gandit ca e de la basam. Intr-adevar ei spun sa fie aplicat si pe scalp dar nu cred ca e chiar cea mai buna idee in unele situatii

    RăspundețiȘtergere
  6. te astept la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

    RăspundețiȘtergere