duminică, 3 aprilie 2011

March Favorites and WTF!!!??????!!!

Sa incep cu WTF..:p:pAzi dimineata am deschis Pc-ul, am intrat pe blog si am ramas afis. Fratilor, am eu o problema, e Pc-ul meu bou, net-ul meu cretin saaaaauuuu oamenii astia cu platforma blogspot se joaca cu nervii mei??Vad totul marit de zici ca am lentile d-alea fund de sticla de lapte!!Am niste fonturi de moare lumea, cam de 5 ori marimea normala, asezarea in pagina s-a dus la cucu bau. Nasoleala e ca nu vad asa numai blogul meu ci toate blogurile voastre care sunt in ograda acestor draguti oameni. Sa ma lamureasca cineva, ca eu stiti deja sunt praf cu stiinta si tehnica. Daca va trebui sa modific eu ceva pe undeva o sa ma rog teribil de mult sa nu imi sterg naibii blogul la cat de bine ma pricep la stiinta si tehnica!!(P.S:Restul de site-uri le vad ca de obicei, deci totusi cred ca nu e Pc-ul meu de vina si nici browser-ul de Explorer depasit de 3485643 ani, pe care maica-mea nu ma lasa sa il schimb!!)

Asaaaaa.What a lovely day, right??WRONG!!!Ce cacat de primavara e asta mai oameni buni|??Pai eu salivez la rochite cu floral prints si afara bate vantul de te seaca pana in strafundul chilotilor???(sunt prea plastica pentru voi??)Cica primavara..Parca vad ca sarim un sezon si ne trezim direct vara.

Cert e ca asa cu vremea asta nasoala, martie a trecut, ete ca e aprilie. Vine Iepurasuuu', vine ziua mea peste o luna jumate(voi intra in detalii mai incolo, inca nu vreau sa ma gandesc la asta:P). In martie nu m-am machiat asa mult ca de obicei, veti vedea ca am in favorite mai multe chestii de ingrijire. Reginele favoritelor din luna ce a trecut sunt produsele de la Cosmetic Plant (imi plac si celelalte, dar cele mentionate aici sunt cele mai cele..) si niste noutati de la Elf(new toys are always favorites of the month, right??)Gata cu vorbaria. Puoze.



Elf Studio Bronzer and Blush Duo-I am hoked on it!!Chiar e foarte misto. Mi-ar fi placut ca blush-ul sa aiba ceva mai mult colour payoff, dar hey, u can always add extra!!
Elf Studio Mono Eyeshadoy Amethyst-Pare abia atins dar l-am folosit foarte mult. E nice, recunosc ca am fost dezamagita ca nu prea se vede pe pleoapa ca in cutiuta, dar tot imi place.
Elf Gotta Glow Studio Blush-Stiti ca mi-l doream cu disperare, da??Si o sa imi mai iau unul asa de a naibii sa am rezerve. E super ca iluminator si e super si ca fard de pleoape:D:D
Elf Lipstick. Aici eu am o problema. Cica am comandat Classy, dupa vazut swatchuri pe net. Oki. Ce am primit e foarte misto, imi vine de minune, dar a naibii sa fiu daca ii cred ca e Classy. A mai patit cineva chestia asta??Classy in swatches arata ca un roz bejuliu deschiiiis pe cand asta e un trandafiriu deep toata ziua.
Elf Glitter Eyeliner Gunmetal-IL ADOR!!!Clar le vreau si pe celelalte. E cremos, e perfect sa il smudgeuiesti, e nice nice nice!!!(Pe waterline nu prea rezista, dar oricum nu pentru aia il luasem)
Elf Quatro-Butternut-Dupa ce l-am tot vazut la Anda Zelenca am zis ca trebuie sa il iau si eu. Nu de alta dar fardul meu de sprancene e cam vechiut. :D:DSi da, mi se potriveste si mie perfect nuanta pe care o foloseste si Anda la sprancene. Si celelalte culori sunt ok, intensitatea nu bate la fund nici un fard, daaaar asta este. Sunt 8 lei!!
BE-YU Trio-zis si trio-ul fara moarte. Am fardurile astea de mai mult timp decat as vrea sa ma gandesc. Sunt in continuare minunate, nu li s-a modificat consistenta, nu imi fac probleme de nici un fel. Or fi expirate cica, dar eu nu le arunc. Ete asa. Le folosesc la greu de secole si cu toate astea bejuliul ala care e cel mai folosit are inca jumate de tavita plina. It will last me pana ma pensionez. Luna asta l-am redescoperit..si am mai folosit si rozul ala care are irizatii aurii pe post de blush:D:D
Cuticle Remover de la Kallos. Am aflat despre el de la Alina si e genial. O sa imi fac stoc. 5 lei bucata???U gotta be kidin me!!Ar trebui sa coste o avere la cat e de eficient!!



Tri-ul minunat pentru parul meu luna asta. Samponul regenerant cu aloe vera, Balsamul cu brusture si vitamina B6 si Lotiunea impotriva caderii parului, toate Cosmetic Plant. Pot spune doar ca I LOVE MY HAIR again!!Detalii intr-o postare in curand. O sa va spun ce si cum fac chestiile astea minunate si daca nu v-oi convige sa imi creasca unghiile de la picioare de sa le tai la 2 zile:P:P

Gel pentru curatare Balea Young. Era roz, era ieftin, avea bilute prin el ...l-am luat:))Nu cred ca ma mai incadrez chiar la young, dar vad ca e ok, imi prieste, curata bine moaca dupa ce ma demachiez cu demachiantul crema. Nu exceleaza si cu siguranta nu i voi ramane fidela, dar vroiam sa testez.E misto, dar nu destul de misto ca sa ma faca dependenta de el.

Crema pentru calcaie de la Cosmetic Plant. -Can u say Baby feet???:D:D

Crema pentru depigmentare si hidratare-Me and Mom-Cosmetic Plant!!-Urmeaza review, pot doar sa va spun ca fata mea e mai fericita decat a fost in along time!!




Crema de maini cu ulei de catina si masline. -Fara cea mai mica gluma, am recomandat-o pe toate drumrile, o sa o cumpar in 3452364564532 exemplare sa o fac cadou la lume de Paste!!!O iubesc si o ador si deja mi-am mai luat una, desi mai am cam trei sferturi din prima(se consuma greuuuuu pentru ca un bob mic de crema hidrateaza super bine). Mi-e frica sa nu raman fara daca o tot laud atat!!Daca se cumpara toate si raman fara stoc???

Lolita Lempicka Coral Flower-Cadou de la o prietena draga!!E MINUNAT!!Teoretic nu e de primavara. Stiti voi parfumurile de la Lempicka, dulci, vanilate...Dar nu a fost primavara. Nu a fost cald si pana la urma si daca am jignit nasul cuiva, mi se cam falfaie:))Eu m-am simtit minunat purtand aroma asta la greu in luna martie. Am mirosit ca o prajitura gustoasa!!:P:PA da si STICLUTAAAAAAAAA!!!E buna de bibelou. Tanjeam dupa un parfum Lempicka de o gramada de timp si uite ca acum il am....Cum vine caldura o sa trec la Nina Ricci ca sa nu ma injure lumea ca sunt prea "dulce":PDar cred ca o sa continui sa port si Coral Flower..macar seara dupa baie, pe pielea calda;)

Cam astea ar fi!!!Va pup si revin later sa va mai spun diverse!!
Pana atunci poate ma lamuriti ce e cu fonturile alea pentru orbi:D:D

L.E:Am rezolvat-o!!Multumesc pt colaborare. Era din View-de la Text size dat pe largest. Nu de mine. Mama sustine ca nici de ea. O fi fost Sfantul Duh poate:D:DFaza misto e ca nu se vedea mare pe toate site-urile:))

5 comentarii:

  1. Mi-am luat si eu gelul de la Kallos si imi place super mult. Inainte daca imi taiam cuticulele sambata + dat cu oja etc., luni deja erau uscate si crescute. Acum stau si 2 sapt fara griji, doatr dau gelul ala, le imping niteles si tai doar colturile :d. Genial:x.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia incearca "view" si "zoom out"...ar trebui sa mearga :-?

    Si pe mine ma enerveaz avremea asta, nu pot sa filmez nimic..si deja sunt super in urma cu toate:((

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh, Lolita Lempicka L...another love of mine!:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil ai marit fara sa iti dai seama.
    Tine control apasat si cu scrolul de la mouse in acelasi timp, dai in spate, cum ar veni.

    Sper ca m-ai inteles.

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Saru-mana fetele de sugestii!!Am dres-o pana la urma!!

    Annie, nu-i asa ca e foarte tareee??:D:D
    Koko, hai ca poate poate se indreapta vremea si ne scoatem cracii la aerisit:PIncearca si tu sa faci ceva ce nu implica multa lumina:P:PEu sunt restanta 325436 taguri deci as avea ce scrie, dar ce e mult strica, nu??
    Anda, ohhhh how great are the Lolitaaas:P???Ai vazut ca m-ai corupt, daaa?Si urmeaza sa vanez si fdt-ul de la Farmasi, nu de alta dar chiar nu mai am si nici bani de unul mai rasarit nu posed acum.

    RăspundețiȘtergere